Colorado Pro Show

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Videolla Garyn etupuoli näytti kyllä tyrmäävälle. Selkä kun olisi samalla tasolla niin oksat pois ja vähän muutakin. Kyllä olisi vaikea miestä ohittaa. Ojentajissa on jotain samanlaista kuin Kevin Levronella aikanaa (ojentajien ulkosyrjä).

Arvatkaapa mihin tulen seuraavan kuukauden satsaamaan....heh heh ennen kesälomia.

voi veljet, mitä fysiikoita tuolla kärkimiesten takana. Järkyttävän näköisiä lihakasoja... Ei hyvä, ei ollenkaan...

Kylläpäs oli paskin Pro-kisa aikoihin mitä tullu katottua.:down: No jotain hyvääkin sentään oli. Heath teki tosiaan vaikuttavan pro-debyytin niinkuin osasi jo odottaakin. Mies oli voitosta selvästi itsekkin liikuttunut ja kaverille voi tosiaan povata valoisaa tulevaisuutta bodylavoilla. Darremille selvästi kakkostila aika kova paikka ja mies poistui lavalta hieman vittuuntuneen oloisena.:D

Joo muuten tosiaankiin aika lattea kisa kaikinpuolin. Paskoja vapareita ja esiintymistä suurimmaksi osaksi. Nämä on tietysti makuasioita mutta jotenkin kyllästyttää nämä valtaosan kilpailijoista harrastamat latteat perseenkeikutus vaparit R n´ B ja rap-hömpän tahdissa. Sellaista räväkämpää esiintymistä ja voimakkaampaa musiikkia kaipaisi enemmän. Strydomille myös täältä täysi tunnustus näyttävästä paluusta.:worship: Eikä ruottin pojankaan tarvitse itseään hävetä. Taisi olla painavin kilpailija ja aika massiivinen ilmestys olikin vaikkei rakenne ja kireys tällä kertaa parempaan sijoitukseen riittänytkään. Ja hieman aihetta sivuten niin juontajana toimineen kikkeli-kikkerillon typerät vitsit ei oikeen jaksanu naurattaa ja ne jatkuvat naurunhörähdykset pistivät jo viimeistään näkemään punaista.:rolleyes: No toivottavasti New Yorkissa nähdään hieman tasokkaampi kisa. Coloradon kisan top vitosen lisäksi muutama muukin mielenkiintoinen nimi pitäisi taas olla siellä kisailemassa ainakin Dennis James ja Alex Federov ja pelle-Kamalikin on taas showta vetämässä.:D

Bisley sanoi:
Ei taideta arvostaa esiintymistä vaan tuijotetaan pelkkään massaan? Who knows?:rolleyes:
No niinhän sen pitää ollakkin. Kunto ratkaiskoon, balettitanssi on sitten erikseen. :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
No niinhän sen pitää ollakkin. Kunto ratkaiskoon, balettitanssi on sitten erikseen. :rolleyes:
Hieman muuta tuo laadukas poseeraaminen kuin balettitanssi. Mutta jos vain massaa katotaan niin kisathan voi silloin pitää suljetuin ovin. Ketä kiinnostaa jurot ja tyylittömät bodarit! Ei mua! Showta sen olla pitää!!!!

Bisley sanoi:
Hieman muuta tuo laadukas poseeraaminen kuin balettitanssi. Mutta jos vain massaa katotaan niin kisathan voi silloin pitää suljetuin ovin. Ketä kiinnostaa jurot ja tyylittömät bodarit! Ei mua! Showta sen olla pitää!!!!
o/

Niin, pointti oli siinä, että ukot täytyy laittaa järjestykseen kunnon mukaan, ei sen kuka keikaroi parhaiten. :rolleyes: Toki jos on kaksi tasavahvaa kilpailijaa, niin silloin paremman vaparin vetänyt voittakoon.

rahkanaama sanoi:
o/

Niin, pointti oli siinä, että ukot täytyy laittaa järjestykseen kunnon mukaan, ei sen kuka keikaroi parhaiten. :rolleyes: Toki jos on kaksi tasavahvaa kilpailijaa, niin silloin paremman vaparin vetänyt voittakoon.
Vaparit arvostellaan myös ammattilaiskisoissa! Mitäs siihen sanot?:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Bisley sanoi:
Vaparit arvostellaan myös ammattilaiskisoissa! Mitäs siihen sanot?:D
Ni-in... kunhan kerroin mielipiteeni miten sen pitäisi olla. :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
Ni-in... kunhan kerroin mielipiteeni miten sen pitäisi olla. :rolleyes:
Ai miten sen pitäis olla? Nii-in mäki haluasin että jalkapallossa sais vetää turpaan jos vastustaja feikkaa taklaamisen. Olis vähän mielenkiintoisempaa katseltavaa! Niin sen pitäis olla, ja kunhan kerroin mielipiteeni! ;) ;) ;) !

Bisley sanoi:
Ai miten sen pitäis olla? Nii-in mäki haluasin että jalkapallossa sais vetää turpaan jos vastustaja feikkaa taklaamisen. Olis vähän mielenkiintoisempaa katseltavaa! Niin sen pitäis olla, ja kunhan kerroin mielipiteeni! ;) ;) ;) !
Minusta se on huutava vääryys, kun joku paskemmalla kunnolla napsii päänahkoja, jonkun typerän keikaroinnin ansiosta. :rolleyes:

Olen minä hyviäkin vapareita nähnyt, tosin äärimmäisen harvoin, mm Gustavo Badellin vapari Olympia 05:ssa oli minun mieleen. bodauksen eri aikakaudet . :D

edit: toivottavasti kaikille tuli pointti selväksi, toistin kuin papukaija samaa asiaa neljän viestin verran.

Minä ainakin ymmärsin, ja olen aivan samaa mieltä. Juuri siinä tapauksessa jos on kaksi todella tasaista kisaajaa, niin paremman vaparin vetänyt voittaa. Se juurikin on sitten huutava vääryys jos "paskemmassa" kunnossa ollut voittaa vaparin turvin.

Kyllä mäkin sitä mieltä olen, että sen kunnon pitäis se sijoitus ratkaista. Pitäisi olla joku kultainen keskitie esim. best poser titteli. Siinä saisi sitten yleisö sitä showta joka ei kuitenkaan ratkaisisi itse sijoitukseen. Olisi siinä sitten jokun pikku porkkana joka kannustaa jokaista heittämään hyvin harjoitellun vaparin. Perseestähän se on ja syvältä katsella jotain loistavan fysiikan omaavaa kaveria lavalla ryssimässä koko paketia sillä kun ei osaa sitä esittää, mutta aika harvoin se kuitenkaan ihan noin kärjistetysti menee....

EDIT: eikös pro kisoissa ole tuo best poser pytty edelleenkin, mutta vaikuttaako se vapari silti sijoitukseen...??

Leech sanoi:
Kyllä mäkin sitä mieltä olen, että sen kunnon pitäis se sijoitus ratkaista. Pitäisi olla joku kultainen keskitie esim. best poser titteli. Siinä saisi sitten yleisö sitä showta joka ei kuitenkaan ratkaisisi itse sijoitukseen. Olisi siinä sitten jokun pikku porkkana joka kannustaa jokaista heittämään hyvin harjoitellun vaparin. Perseestähän se on ja syvältä katsella jotain loistavan fysiikan omaavaa kaveria lavalla ryssimässä koko paketia sillä kun ei osaa sitä esittää, mutta aika harvoin se kuitenkaan ihan noin kärjistetysti menee....

EDIT: eikös pro kisoissa ole tuo best poser pytty edelleenkin, mutta vaikuttaako se vapari silti sijoitukseen...??
Niin siis kehonrakennus oikeesti ei ole vain isoa lihasta. Se on illuusiota mikä luodaan lavalle mennessä! Ei oikeasti tarvitse olla iso vaan pitää näyttää siltä!! Olisit sitten vaikka kuinka iso, mutta jos et osaa poseerata ja tuoda sitä isoutta esille niin se on kuin itsensä raiskaamista ja ennen kaikkea yleisön aliarvioimista!

Kehonrakennus on arvostelulaji, siellä ei mitata rasvaprosenttia pihdeillä eikä mittanauhalla mitata kenellä on isoin hauis! Siellä arvostellaan kaikkea mitä tuot näytille! Ja jos et osaa tuoda parhaita puoliasi, sut dissataan varmasti! On sitä esim SM-kisoissakin pelkillä poseerauksillakin voitettu kultaa vaikka kakkonen olis ollu parempi kunnoltaan.(Esim 2005 raskas sarja?):rolleyes:

Ps. vapari arvostellaan ja pisteytetään myös! Sen takia eilen ykkönen oli kakkonen! Vapari taisi ratkaista? Tai ainakin itsensä esille tuominen ;) = poseeraus!

Bisley sanoi:
On sitä esim SM-kisoissakin pelkillä poseerauksillakin voitettu kultaa vaikka kakkonen olis ollu parempi kunnoltaan.(Esim 2005 raskas sarja?):rolleyes:

Tämä tekikin vuoden 2005 sm:n raskaasta suuren vitsin!! :itku:

joq sanoi:
Tämä tekikin vuoden 2005 sm:n raskaasta suuren vitsin!! :itku:
Aijaa? Mutta näin se vain historian kirjoihin on merkitty. Kuten sanoin, arvostelu laji ja jos säännöt ovat tällaiset niin miksi kilpailijat eivät tajua kuinka paljon hienoilla poseerauksilla nousee sijoituksissa ylöspäin!?

Näin se menee ja jos ei kestä tämän lajin sääntöjä niin ei ole mikään pakko harrastaa/katsoa kisoja!! ;)

Bisley sanoi:
Aijaa? Mutta näin se vain historian kirjoihin on merkitty. Kuten sanoin, arvostelu laji ja jos säännöt ovat tällaiset niin miksi kilpailijat eivät tajua kuinka paljon hienoilla poseerauksilla nousee sijoituksissa ylöspäin!?

Näin se menee ja jos ei kestä tämän lajin sääntöjä niin ei ole mikään pakko harrastaa/katsoa kisoja!! ;)

Harmitti vaan pirusti Jääskeläisen puolesta, kun eikös lajin nimi ole kuitenkin kehonrakennus, eikä mitenTanssinBalettiJaLuonKauniinIlluusionRakennus ;)

Mun mielipide vaan sattuu olemaan se, että jos kaveri A on kovemmas kunnossa niin massan, kireyden ja symmetrian puolesta, niin kaveri B joka on sitten vaan sattuu olemaan kovempi posettaja voittaa, vaikka olisi auttamattomasti löysä on väärin.

joq sanoi:
Harmitti vaan pirusti Jääskeläisen puolesta, kun eikös lajin nimi ole kuitenkin kehonrakennus, eikä mitenTanssinBalettiJaLuonKauniinIlluusionRakennus ;)

Mun mielipide vaan sattuu olemaan se, että jos kaveri A on kovemmas kunnossa niin massan, kireyden ja symmetrian puolesta, niin kaveri B joka on sitten vaan sattuu olemaan kovempi posettaja voittaa, vaikka olisi auttamattomasti löysä on väärin.
Ymmärrä nyt hyvä mies että se on arvostelulaji! Miten ihmeessä itse arvostelisit kilpailijan jos se ei näytä lavalla niin hyvältä kuin takahuoneessa tai salilla!? Jos poset on epäsymmetrisiä ja kaveri heiluu ja tärisee ja korjaa asentoa ja näyttää tekevän kuolemaa? Tuomarit arvostelee tietyn kaavan mukaan kilpailijoita. Ne katsoo eri pakollisissa asennoissa eri kohtia kehossa ja vertailevat niitä muihin kilpailijoihin. Esimerkiksi. Kaikki tietää että herra A:lla on levein selkä Suomessa, mutta kun se heittää leveän selän takaa tai tuplat takaa se selkä ei leviä vaan jää kasaan. Sitten vieressä posettaa herra B:ee jolla ei ole niin leveä selkä, mutta kun heittää samat poset selkä leviää kuin elanto ja yksinkertaisesti kaveri vain "näyttää" isommalta! Kumman arvostelisit tällöin ykköseksi??:eek:

En jaksa jauhaa enää samaa jos ei mene jakeluun:david: !!! Laji on arvostelulaji ei balettia ei tanssia mutta tyylikästä, lajille sopivaa liikehdintää ja paikoilleen loksahtavia poseerauksia! End of story!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom