Colorado Pro Show

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jaa-a, ainakin prejudgingvideon perusteella näyttäisi että Darrem vie aivan pienellä erolla Heathiin. Itse kyllä pidän Heathin fysiikasta enemmän, mutta Darrem näyttäisi olevan aivan hitusen parempi vielä tällä kertaa.

Oma suosikkini on kyllä Gary Strydom (ukolla ikää 47 v!):
2006colpro_p_promen206.jpg

Annie Stark sanoi:
Gary teki mun silmään takaposet jotenkin surkesti, tuplat ja leveän takaa..?
Garylla on aina ollut ongelmia selkäposeerausten kanssa, ja selkä on Garyn ainoa heikkous. Mielenkiintoista tuossa on sinänsä se, että esim. 1988 Olympiassa Gary teki tuplat takaa aika huonosti (olkapäät aivan ylhäällä, niska kasassa) mutta leveän selän erittäin hyvin. Nyt taas tuplat takaa meni kohtuullisen hyvin, mutta leveä selkä takaa meni aivan päin helvettiä.

Kai Greenellä oli ainakin rytmit veressä:rock: I am in loooove. Annie :haart: Phil

Tyypit, jotka eivät päässeet mukaan vaparikierrokselle:

Oliver Adzievski
Eryk Bui, Eryk oli hirmuinen pettymys!
Derik Farnsworth
Milton Holloway
Kenny Jones
Rod Ketchens
Jeff ‘Box’ Long
Evgeny Mishin
Dagan Paunovich
Manfred Petautschnig
Heinz Senior
Fabrizio Zittucro
Zoran Vejic

Gary vanha kettu myös ihan pihalla. Ihan kuin ois koittanut muistella jonkun muun tekemää ohjelmaa ja samalla unohtanut kokonaan vatsan kontrollin ja loputkin poseerauksista. :down:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Troy osaa sentään laittaa poseeraukset kohdalleen mutta musat on aina latteita ja kasvot ilmeettömät. Ei saa jengiä mukaansa ja loppua kohden iskee aina kiire johonkin.

Hienoa Gary

Hulkki sanoi:
Garylla on aina ollut ongelmia selkäposeerausten kanssa, ja selkä on Garyn ainoa heikkous. Mielenkiintoista tuossa on sinänsä se, että esim. 1988 Olympiassa Gary teki tuplat takaa aika huonosti (olkapäät aivan ylhäällä, niska kasassa) mutta leveän selän erittäin hyvin. Nyt taas tuplat takaa meni kohtuullisen hyvin, mutta leveä selkä takaa meni aivan päin helvettiä.

Garyn "heikkouksien" takia hänestä ei olisi koskaan voinnut tulla Mr. Olympia
voittajaa. Mutta missä kunnossa mies oli Huh Huh. Näin se pitää comeback
tehdä jos tekee. Ikä ei näkynyt millään tavalla kunnossa.
Esiintyminen on aina ollut sellaista agressiivista "ilmeilyä".
Garyn reisin kivisyys ( sivu,taka) muihin verrattuna erinomainen.
Lihas laatu muutenkin sitä 90-luvun "oikeaa" biffiä".
Kilpailijat näytti suurimmalta osin olevan ns. jäähdyttelijöitä.

Alves tuntuu aina jäävän pehmeäksi takaa vaikka edestä näyttäisikin jo melko hyvältä...

Hulkki sanoi:
Jaa-a, ainakin prejudgingvideon perusteella näyttäisi että Darrem vie aivan pienellä erolla Heathiin. Itse kyllä pidän Heathin fysiikasta enemmän, mutta Darrem näyttäisi olevan aivan hitusen parempi vielä tällä kertaa.

Oma suosikkini on kyllä Gary Strydom (ukolla ikää 47 v!):
2006colpro_p_promen206.jpg

Itse olen kanssa innostunut tuosta Strydomin paluusta. Garyn kanssa olemme lähes saman pituisia ja hänestä saa jotain osviittaa siitä miltä pitkä mies voi näyttää. Garyn etupuoli näyttää hyvältä ja lihakset pyöreiltä. Itse olen juuri tavoitellut tuota pyöreyttä omiin lihaksiini. Garyn heikoin lenkki tosiaankin on aina ollut selkä jossa latsit alkavat suhteellisen ylhäältä. Garyn isoissa käsissä myös hauiksen ns.peak on myös pieni vaje varsinkin kun nykyään aika monelta tämä löytyy. Kivinen mies pyöreine lihaksineen on vaikuttava ilmestys. Olisipa kiva nähdä kuvia miehestä muiden kilpailijoiden vieressä.
Hesan gp.ssä mies näytti line upissa todella vaikuttavalta juuri pituutensa ja massansa ansiosta. Onnistuinpa joskus räpsäileen kuvan meistä vierekkäin vaikkakin kuvan laatu on huono niin tunnearvo sitäkin suurempi.

Phil teki kyllä kovan tempun. ei ole montaa prota joka on voittanut ekan kisan siirryttyään ammattilaiseksi.
Onnea miehelle.

Kalimero sanoi:
Miten voi ammattilaiset olla noin paskoja esiintymään? :confused:
Niinpä! Luulis nyt viimeistään tolla tasolla olevan poset kohdallaan ja käsitystä miltä näyttää lavalla, kun asennot loksahtaa just nappiin ja tyylillä! Ei taideta arvostaa esiintymistä vaan tuijotetaan pelkkään massaan? Who knows?:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom