Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kaikilla ei oo Tonib:n täyden levelin possuja. Mun kohdalla saa tyytyy kolmen tähden jousisoittajiin.

Itse lähinnä requestailen, jotta muut saa tota achievementtii tehtyy. Jos ne on high lvl nii se on vaa plussaa, tosin mitäänhän ei opi raidaamisesta, jos tonin 4 hogii raiskaa koko basen yhtenä koplana verraten se 80% tulos omilla joukoilla ja miettiminen, että mikä meni vikaan ja voiko parantaa tulevaisuudessa ;)
 
Itse lähinnä requestailen, jotta muut saa tota achievementtii tehtyy. Jos ne on high lvl nii se on vaa plussaa, tosin mitäänhän ei opi raidaamisesta, jos tonin 4 hogii raiskaa koko basen yhtenä koplana verraten se 80% tulos omilla joukoilla ja miettiminen, että mikä meni vikaan ja voiko parantaa tulevaisuudessa ;)

Juuri näin. Itse en ees käytä läheskään joka raidissa tonin hogeja, vasta sitten jos löytyy joku ihan törkeen rahakas base jota ei muuten pystys hyödyntään, tai sitten jos siinä perushyvässä tulis muuten tukkaan.

Itse jaan kyllä aina joukkoja jos vaan on mitä jakaa. Ihan sama vaikka ois raidit menossa. Aina annan joukkoja. Yleensä archereita, ne tuntus olevan neutraalin sopivia kaikille. Kohta saiskin pistään ne lvl 4 päivitykseen kun tuo labra joskus huomenna päivittyy.

Hitto että joskus menee hermo kun kattoo että varma ja herkullinen base, sitten siellä on pommia ja poisheittäjää ja vaikka sun saatana mitä, sinne lentää hogit ja kaikki.

Välillä taas on näitä et 30 goblinia liikkeelle ja 200 k goldia ja 200 k eetä talteen, kiitos ja näkemiin.
 
Loppupuolen goblineista saa hyvät saaliit (500k kumpaaki), mutta sinne päästäkseen tarttee TH olla ainakin seiskassa. Itellä nyt siis ysissä ja vielä ei oo 2 viimestä 3 tähdellä murjottu, resurssit on kyllä varastettu ja käytetty :)

Pekoilla ja loitsuilla sai ton vikan jyrättyä helposti. TH on kasissa.
 
Juuri näin. Itse en ees käytä läheskään joka raidissa tonin hogeja, vasta sitten jos löytyy joku ihan törkeen rahakas base jota ei muuten pystys hyödyntään, tai sitten jos siinä perushyvässä tulis muuten tukkaan.

Sama juttu itsellä. Ei jotenkin kehtaa ihan "turhaan" käyttää kalliita joukkoja, jos pärjää omillakin. Ainoastaan siinä tapauksessa, jos niillä oikeasti pääsee hyvään saaliiseen käsiksi. Halvempia joukkoja toki käytän jo ihan senkin takia, että muut pääsevät niitä jakamaan, ja saavat Friend in need -tehtävää eteenpäin.

Itse jaan kyllä aina joukkoja jos vaan on mitä jakaa. Ihan sama vaikka ois raidit menossa. Aina annan joukkoja. Yleensä archereita, ne tuntus olevan neutraalin sopivia kaikille.

Meikäläinenkin jakaa aika usein vain goblineja ja archereita, kun ne tuntuisivat olevan melko haluttua kamaa, eivätkä maksa niin paljoa, että menisi "oma talous" kuralle. Puolustaviksi joukoiksi sitten jättejä/archereita, tai ehkä joskus loharikin, jos sattuu olemaan valmiina.
 
Ja goblinit ja archerit on nopeita tehdä, ei viitti jakaa ukkoja joita kestää 8 minuuttia tehdä jos on omat raidit kesken.
 
Pekoilla ja loitsuilla sai ton vikan jyrättyä helposti. TH on kasissa.

Juu varmasti, ei vaan ne pari timangia mita 150/150 tahdesta sais niin hirveesti innosta etta olisin todennut vaivan ja eliksiirin arvoiseksi, etenkin kun nyt sita eliksiiria tarttisi muutaman kymmenta miljoonaa. Resurssit sai vietya parilla velholla varustetulla giant-goblin-archer armenialla, samalla tippui pari tahtea niin en ole jaksanut vaivautua.


Ts. en vain osaa
 
Goblineissa on se etu että ne on helvetin vikkeliä ja juoksee jätit ja kunkun nopeaan kiinni...älkää silti antako niitä mulle;)
 
Laittakaa tosiaan infoa tänne tai claanichattiin jos ette vielä ole tunnistautuneet pakkislaisiksi. Just tuossa chatissa höpistiin että kun claani alkaa täyttymään niin ruvetaa potkimaan tunnistautumattomia passiivisia pois jotta on tilaa aktiivisille pelaajille.

Ei siis tarkoita sitä että pitää olla joku himopelaaja mutta jos nyt ei tyyliin viikkoihin ole kuulunut mitään eikä tiedetä kuka on niin sitten joudutaan siivoileen. Ei ole ihan vielä ajankohtainen, mutta aika täynnä alkaa oleen. oiskohan 7 paikkaa tällä hetkellä vapaana.
 
1. Wltu - Sonical
2. TomppA - Toni
3. Timba79 - timppa
4. Remusaurus - Remus
5. setae - sethaie
6. DaVidum - deville
7. LaihaLohtu - LaihaLohtu
8. jjarvine - kharan
9. RainefuF - Rainer
10. Sekert - SimpleJack
11. Dimmu - p.piri
12. Moeyrioe - Moyrio
13.^p1nkey - Nikkeri
14. Kiukku - Kiukku
15. Nipa- - Arnold
16. Kanttorit - Robert Lee
17. Sinoli - Sinoli
18. Hardza - Heitspii
19. Sakke! - Pala
20. Mahtihousu - Kidscrusher
21. Aphsu - Aphsu
22. Sepsi -IITSIT
23. mujjy - mmuijjuy
24. Percele - LateLammas
25. Janizcky - Jani
26. tauros = taur0s
27.ja 28. hartsajartsa = mikko ja lauras throne
29. ja 30. tonib ja toni-anrdoid
31. Erkkoo - Erkko
32. Rautaperse = Kompiainen



EDIT: Eli lisätty tänne nyt uusimmat. Pari täysin passiivista ja tunnistamatonta eilen kickattiin pihalle.


Tuossa siis viimeisin listaus
 
Vittu tätäkin. 9 kk taistelin enkä avannutkaan tätä ketjua, koska tiesin kuinka käy. Eilen sitten sorruin avaamaan ja pakkohan toi oli pädille ladata.

Lvl 7 nyt, liityn claaniin kun saan nuo massit tohon hökötykseen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom