Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Mää voin osallistua kirjoittamiseen mutta en ala tuota tekemään kun ei yksinkertaisesti tieto riitä. Mutta mukana olen jos porukalla tehdään.

Että on tässä ideaa. Voihan sen tehdä vaikka omana ketjuna tänne ja linkata jopa tärkeäksi jos saadaan järkevää aikaiseksi. Ei tässä pelipuolella taida paljon tärkeitä ees olla että tuskin ainakaan Mikeä haittaa vaan päinvastoin. Löytyshän tuo googlellakin hyvin, lisää näkyvyyttä pakkiksellekin.


Joo sama juttu täälä, kirjoittaa voin, mutta osaamista ei vielä hirveemmin löydy. Lähinnä ne asiat nyt jotenkin "osaa" mitä on muilta kuullut tähän TH6 leveliin asti pelatessa. Tästä levelistä ylöspäin ei hajuakaan, koska ei oo vielä tullu sielä pelailtua. Eli näistä on pakko siirtää vastuu kokeneemmille konkareille. Joku Google Docs vois olla hyvä alusta kirjottaa, muokata ja suunnitella wikiä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äkkiseltään th7:n ainoita isoja haittoja on vain kaksi air defua, se rajoittaa kylän pohjakaavan aika kapeaksi että kantama riittää tärkeisiin kohteisiin ja tekee puolustautumisen korkeissa pytyissä hankalaksi kun sieltä tulee ne 10-20 ilmapalloa tai neljä lohharia. Toisaalta sain olla 1600 pytyssä aika rauhassa vaikka kultaa löytyi 1-2 milliä ja mehua 2-3 milliä, nyt 1300 pytyssä joku raidaa koko ajan vaikka kirstut on tyhjänä.

Kaks airdefua joista jompikumpi vielä pitkään pois pelistä kun pelkästään lvl3 up on hiton 5 päivää!

Kai tää tässä 1000-1500 pytyn alueella on se missä on eniten väkeä?

- - - Updated - - -

Joo sama juttu täälä, kirjoittaa voin, mutta osaamista ei vielä hirveemmin löydy. Lähinnä ne asiat nyt jotenkin "osaa" mitä on muilta kuullut tähän TH6 leveliin asti pelatessa. Tästä levelistä ylöspäin ei hajuakaan, koska ei oo vielä tullu sielä pelailtua. Eli näistä on pakko siirtää vastuu kokeneemmille konkareille. Joku Google Docs vois olla hyvä alusta kirjottaa, muokata ja suunnitella wikiä?

Jep, google dock ois hyvä.

Taidanpä tässä kotona jumitellessa alkaa naputteleen jotain sellaiseen. Jos joku muu innistuisi niin meiliosotetta mulle vaan tuleen niin nakkaan jakokutsuja niin pääsee kirjotteleen. Väreillä kun kirjoittelee niin tietää vielä kuka on tehnyt ja mitä. Isketään sitten tänne kun on jotain järkevää pohjaa johon voi sitten muut kommentoida ja minä pystyn modena editoimaan tänne sitten, niin ei oo sekään ongelma.
 
TH7 parhaimman ROI:n raidauksista on saanu itse siinä 1200-1300 pytyn paikkeilla, ton jälkeen alkaa tuntumaan että tarvis vähän parempia joukkoja käyttää saaliin eteen. Ja kun raidailulla paukku gold 3 raja rikki niin alko mörköjä lanaamaan kylää huomattavasti tiheämmin.
 
Update!

Mm. loot bonus when attacking opponents at higher town hall level has been removed (!)

Ja mikähän järki tässä sitten oli?

Mitä muuta uutta tuossa oikeasti tuli, paitti lumisade ja tuo ihme "joulupaketti"?

- - - Updated - - -

Clash of Clans Builder - Base Design Strategies and Base Plans - Clash of Clans Builder

Tuolla voi itse värkätä kyliä, tai sitten kopsata suoraan joltain. Kirjoituksista päätellen monet oikeasti miettineet aika tarkkaan kylien suojauksia.

http://clashofclansbuilder.com/plan/241149

Eiks tuollanen on siitte kuitenkin kohtuu "helppo" tyhjentää jos saa goblinit tuonne keskelle?

Muutenhan tuo näyttää järkevälle mutta jotenkin tuntus hölmöltä iskee KAIKKI säilöt samaan lokeroon....

EDIT: Tosin sais kyllä muutamalla helpolla modauksella tuonkin korjattua, iskis vaan tuon DE tankin muurien ympärille niin nämä loput ois sitten omissa kahden yksikön lokeroissa mortarin, cannonin ja wizard towereiden kanssa.
 
Excellent TH7 Base base plan - Clash of Clans Builder

Eiks tuollanen on siitte kuitenkin kohtuu "helppo" tyhjentää jos saa goblinit tuonne keskelle?

Muutenhan tuo näyttää järkevälle mutta jotenkin tuntus hölmöltä iskee KAIKKI säilöt samaan lokeroon....

EDIT: Tosin sais kyllä muutamalla helpolla modauksella tuonkin korjattua, iskis vaan tuon DE tankin muurien ympärille niin nämä loput ois sitten omissa kahden yksikön lokeroissa mortarin, cannonin ja wizard towereiden kanssa.[/QUOTE]

Tämä mun mielestä parempi
Base TH LVL 7 base plan - Clash of Clans Builder

Ite laiskana kopion tämän ja hyvin futannu:
Triangulation base plan - Clash of Clans Builder

Parempi nuo säiliöt musta on hajauttaa ympäriinsä.
 
Farmauslinnoituksessa itelläni on ideana:
- säiliöt etäällä toisistaan, jotta salamat, wizardit ja archerit ei pääse useaan käsiksi samasta kohtaa
- tehdään se loottaus kalliiksi, eli ei edes samoja keräimiä vierekkäin
- splashit (wiztornit ja mortarit) niin että kantavat varastoille
- 2-3 unitin lokeroita ettei pääse joukot nopsaan liikkumaan
- aina ase varaston kanssa samassa, 'takana' jos mahdollista
- muurien ulkop rakennukset niin että vihu joutuu pudottamaan joukkonsa kauemmas --> enemmän aikaa puolustuksella hoidella, vaikeampi tähdätä (mm wbt)
- yleisesti niin että annetaan vähän helpolla mutta paljon vaikealla. Voihin ei kannata raidaa multa 70 tonnia eliksiiriä jos soltut siihen maksaa 60 tonnia ja yli
- päivityksessä olevat sotakoneet muurien ulkopuolelle paikkoihin mihin käy kova ristituli

En oo nyt th9:llä saanu yhtään kunnon hyökkäystä niskaani vaik on ollu 8M eliksiiriä ja 6M kultaa holveissa (ja hogeja en kertaakaan) - kaipa siis jotain teen oikein.

tunera6a.jpg
 
Tämä mun mielestä parempi
Base TH LVL 7 base plan - Clash of Clans Builder

Ite laiskana kopion tämän ja hyvin futannu:
Triangulation base plan - Clash of Clans Builder

Parempi nuo säiliöt musta on hajauttaa ympäriinsä.

Joo, ehottomasti säilöt jotenkin muuten kun johonkin keskelle kaikki. Sieltä jostain on aina reitti sinne ja sitten ne on mennyttä.

Jos kattoo meidän oman claanin ykkösmiehen basea, niin hyvin hajallaan on senkin tankit, kuten myös Satae:n basessa.

Itellä helpottuu huomattavasti kohta tämä basen teko kun tulee th7 ja saa 50 palaa muuria lisää. Nyt joutuu koko ajan tekeen komprosmisseja säilöjen paikkojen kanssa. Motareita kun ei viittisi pistää silleen että ne on helppo blokata pois ja keskellä ei paljon ole paikkoja 125 muurinpalalla, joten joutuu osan säilöistä pitämään helpohkoissa paikoissa.
 
Jengi vaikuttaa varsin tyytymättömältä päivitykseen, helppo yhtyä kun äsken etsin 30K edestä ja vastaan tuli vain kaksi reilun sadan tonnin kylää...nekin aivan tappiin rakennettu.
 
Oma ensivaikutelma on kanssa että tiukemmassa on lootit. Ei hyvä jos näitä on tiputettu just siksi että saadaan lootteja alas ja sillä mielellä että ihmiset ostaisi gemejä... En tosin nyt voi vielä sanoa onko tästä kyse.

Vai onko vaan enempi aktivisuutta päivityksen myötä? Tuntuu että näitä "hylättyjä kyliä" ois myös ollut vähempi, että katotaan nyt muuttuuko tää.

Mutta tiukemmassa on ollut tänäänkin mitä oli pari päivää sitten.
 
Täältä löytyi muitakin pelaajia :)
Itsellä menossa TH10 ja pokaalit reilussa parissa tonnissa. Itse olen taas sitä mieltä, että lootteja on nyt helpompi saada, eli hyvä päivitys.
 
Oma ensivaikutelma on kanssa että tiukemmassa on lootit. Ei hyvä jos näitä on tiputettu just siksi että saadaan lootteja alas ja sillä mielellä että ihmiset ostaisi gemejä... En tosin nyt voi vielä sanoa onko tästä kyse.

Vai onko vaan enempi aktivisuutta päivityksen myötä? Tuntuu että näitä "hylättyjä kyliä" ois myös ollut vähempi, että katotaan nyt muuttuuko tää.

Mutta tiukemmassa on ollut tänäänkin mitä oli pari päivää sitten.

Itellä tippu lootti aika dramaattisesti. Ei yhtään 100k+ kylää näkyvissä :(

Täältä löytyi muitakin pelaajia :)
Itsellä menossa TH10 ja pokaalit reilussa parissa tonnissa. Itse olen taas sitä mieltä, että lootteja on nyt helpompi saada, eli hyvä päivitys.

Tuut pakkisklaaniin nii saadaan lisää hogeja :kuola:
 
Itellä tippu lootti aika dramaattisesti. Ei yhtään 100k+ kylää näkyvissä :(



Tuut pakkisklaaniin nii saadaan lisää hogeja :kuola:

Kiitos kutsusta, mutta tuli aikoinaan perustettua oma klaani muijan kanssa :D

Täytyy muuten sanoa, että lvl1 P.E.K.K.A ei ole kovinkaan kummoinen. Dark Barrack Witch on mielestäni ihan kohtuullinen hyökkäyksissä ja Golem on hyvä laittaa ensimmäisenä ottamaan-iskut.
 
Tää TH7 on aika kiva päivitys. Tulee törkeesti uutta deffaa, camp ja barrack + darkit. Ei lopu ihan heti tekeminen tässä.
 
Mä oon peliä ahkerasti pelannut ja th10 halvin päivitys 6.4M kultaa, eliksiirirakennukset jo buildattu loppuun. Aika ristiriitaiset fiilikset itellä päivityksestä, ärsyttää painaa 100+ kertaa nextiä, kun etsii hyökättävää kylää. Pahiten tämä päivitys kuitenkin sattuu th6-th8 pelaajiin, tuskin on lopullisessa muodossa loottijärjestelmä. saa nähdä..
 
Vähän meinaa lopahtaa innostus kun raidauksessa ei ole järkeä. Pari kertaa etsinyt ~50k edestä kohdetta ja taitaa mahtua yhden käden sormiin kylät joista olisi saanut yhteensä yli 200k loottia, kaikki niin kovasti rakennettu että tarvis 150k elixiirä jos haluais päästä kunnolla lootteihin käsiksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom