Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
On se vaan kivaa ku on aktiivinen klaani missä ei oo kengännauha tai poninhäntä liian kireällä. Globaalichatissä olevia klaanimainoksia naureskeltu kun pitää 100 donaa seasonissa että klaaniin pääsis.

No meijän pahnan pohjimmaiset ;)
75afa8ebb52c864a5a2f28fbda6fc082.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku reipas vois joskus kauden päätteeksi laskea donaukset ja katsoa mikä on keskiarvo. Tosin tässä itse kukin viikonloppuisin pomppii pois ja takaisin nollaten laskurin..
 
Klaani on K18 :). Päivitystä pukkaa parhaillaan, kai se on heti laitettava baracki uppimaan, että saa tuon lentävän Johanna Tukiaisen avuksi bami hyökkeihin.
 
Mä ootan sitä Dark Baraci uppia jos se nyt sitten TH9 tulee... ois se melki 8 miltsii ellua valmiina sijoitettavaksi jonnekin. Tuntia ilmoittaa vielä että maintenance breaks ottaisi.

EDIT: Ja tuo Claanin K-18 on aika ehdoton. Minä en ainakaan ala riitelemään kenenkään vanhempien kanssa kun menee meloonit sieraimiin. Oli eilenkin jutut senverran kohdillaan.
 
Oikeasti ongelma ei ole jos siellä ny joku mopoikäinen pyörii, sen nyt varmasti jokainen muistaa mitä ne jutut oli silloin jo...

Mutta siitä voi tulla ongelma että joku mopoikäisen mamma saa tietää mistä se poika on siellä jutellut. Saati että yks päivä pyöri joku 9 vuotias siellä. Tosi jos vanhemmat antaa lastensa pelata, niin se on TÄYSIN niiden vastuu että mitä ne siellä pelissä tekee ja keskustelee.

Itse pidän siitä kiinni että ei alle 18 vuotiata niin ei tarvi tätä ongelmaa testata käytännössä. Säännöissä on K18 ja jos joku kusettaa ikänsä niin minkäs me sille voimme kun ei tuonne sentään mitään pankkitunnistautumista ole...
 
Jep, pakkis3:ssa on muksuja ja se on ihan jees, ne vähät jutut mitä siellä on varsin siistejä...ykkösessä meininki on kuin tourette-potilaille olis annettu kourallinen piriä ja Raton vuosikerta.
 
"ilmianna alaikäinen COC kaverisi" kampanja, alkaa vapautuu paikkoi ykkösklaaniin :D
Nojuu.. ulkopuolisena en lähde enempää hämmentämään soppaa.

Kohta on maintenance ohi ja sit muurin ostoon.. 6M eliksiirii odottaa + ne mitä on pumpuis ollu täs jo pitkään
 
Ihan saa vapaasti olla siellä 17 vuotias mun puolesta. Mutta sen faijan kanssa en ala neuvottelemaan. ;)


Nyt on sitten jo meistä ainakin kahdella uudet Tuksut pelissä, oli varmasti tilipäivä Supercellille taas. Omat pisti jo uppimaan kun labra vapautu ja oli dellua varattu golemien uppiin.
 
Okei, no kai tässä on sit viel reilu puolisen vuotta aikaa basee kehitellä :p
PS. Olen omasta mielestäni asiallinen, muutkin myös kehuneet :)

EDIT: Enkä nyt mitään haloota ala nostamaan, ite hoidan omat asiani enkä äiteelle mene itkemään ;)
 
No kun me 30-40 vuotiaat ei olla asiallisia, se tässä on se ongelma. ;)

Mulla ei kyllä ole mitään hajua pitääkö tällaisia asioida edes pohtia vai onko se jokaisen oma voivoi missä pyörii ja alaikäisen huoltajan vastuu seurata missä alaikäinen pyörii? Ois oikeasti ihan kiva tietää tähän faktaa. Taidanpas kysyä Tatulta huvikseni.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom