Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö kiireisillä ihmisillä ole aikaa kahteen hyökkäykseen sunnuntaisin? Voi lauantaina suunnitella ja varata höökit ja sunnuntaina vetää. Ei veisi paljon aikaa... Ei oo sitä fiilistä sotia ku puolet hyppää pois sodan ajaksi. :(

Itelle tuli aikaa kun meni menot vituiksi. Mutta esim 5-7.9. on aika mission impossible. Mennään Powerparkiin kasaamaan ilotulituksen sm kisaa, eli on sitten duunintäyteisiä päiviä to-su tiedossa. Aina ehtii hyökkiin "paskalla käydessä" mutta ei siinä paljon suunnitella ja tuumailla.

Tosin mun hyökkitaidoilla se suunnittelu ja tuumailu on vähän niin ja näin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunnittelu ja varaminen vie aikalailla aikaa ellei ole heti sodan kärkeen hereillä valkkaamassa parasta lohikylää. Sodat myös maksaa miljoonan ellua ja takaisin saa ehkä 500k jos voitetaan. Minä en jummarra miten se on yhdeltä pois jos toiset haluu harkkasotia vaikka joka päivä tai miten sota on erilainen jos siinä on 40 vai 50 kaveria?
 
Oon kyllä samaa mieltä, että harkkasodat vie makua viikonlopun karkeloista. Ja jatkuvalla harjoitussotimisella tulee aina takkiin, kun vain maks kolmasosa jaksaa höökiä.

Olisko mitään jos otettas yks "harkkasota" vaikka tiistaisin, ja sitten se viikonlopun kohokohtana oleva viikonloppusota ja that's it?
 
GG-kisan arvonta suoritettiin nyt virallisen valvojan (jnaza) läsnäollessa irl ja voitto osui Tonille, eli kaksi voittoa Tonille! Gratz!

Paa Toni privaa, ja print screeni gemien ostosta :)

- Aapo(lf)
 
Nyt on aika kun jengillä on menoja joka suuntaan ni hyvä hetki harjotella. Unohtakaa tulokset, osallistukaa joshuvittaa, palataan takas vkl-sota eikä muuta sit syyskuun puolivälissä?

Ei tää niin vakavaa oo.
 
Kiitos setä tästä!

15021439152_11b9ee2b52_b.jpg
 
2014-08-26 11.42.48.png

Kun kerta tuli kaksi palkintoa (500 ja 1200 gemmiä), niin päätin laittaa muutaman hassun euron lisää niin sai tuon seuraavan gemipussin. Eli nyt on palkintorahat käytetty oikeaan tarkoitukseen :dance2:
 
"Fireballs aren’t the only trick the Wizard has up his sleeve... Stay tuned for Wizard event Maintenance break coming soon!"

Vissiin tulossa velhoille jotain uutuus settii... Facebookista suora lainaus
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom