Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^riippuu mitä boostaa, ja esim. millä levelillä keräimet on. Mutta halpaa tuo on verrattuna normiin. Esim. lvl11 gold minen boosti maksaa normisti 11 gemiä.
 
TH5 mennään ja avattu 1 barracki wizardiin asti ja 2 muuta sinne lentäville pomminpudottajille. Tipsejä mikä ois hyvä raidisetuppi kun on 120 paikkaa ukoille? Tähän asti olen vetänyt tyyliin 3 wb, 10-15 giant ja loput goboja hakemaan hilut sisältä kun giantit tappelee. Nyt aloin testailemaan 6 giantilla ja loput archereita ja koitan niitä naputella niin että giantit vetää tulta kun archerit tuhoaa (toivottavasti) puolustusta. Hyviä ideoita että sais noin 20 minsaan jengin kasaan ja rahaa tulis ovista ja ikkunoista? :D
 
TH5 mennään ja avattu 1 barracki wizardiin asti ja 2 muuta sinne lentäville pomminpudottajille. Tipsejä mikä ois hyvä raidisetuppi kun on 120 paikkaa ukoille? Tähän asti olen vetänyt tyyliin 3 wb, 10-15 giant ja loput goboja hakemaan hilut sisältä kun giantit tappelee. Nyt aloin testailemaan 6 giantilla ja loput archereita ja koitan niitä naputella niin että giantit vetää tulta kun archerit tuhoaa (toivottavasti) puolustusta. Hyviä ideoita että sais noin 20 minsaan jengin kasaan ja rahaa tulis ovista ja ikkunoista? :D
Muutama WB, muutama giantti (tank) ja loput arsuja/goblineita. IMO ei oo kauheesti järkeä käyttää montaa gianttia, ellei käytä giant/healer strategiaa.
 
Kakkosjengiin haki joku rj, hylkäsin kun ei ole tietoa onko foorumilta. Vajaa 10 henkeä vielä pakkotoisto2 klaanissa, eikö tosiaan ole enempää tunkua? Ykkönen kuitenkin täynnä ollut kai jo pitkän aikaa. Itse ajattelin että vois alkaa pelailemaan toista accountia kun eka on vielä 32 levelillä niin ei olis edes paljon kiinniotettavaa. Onko jollain vehkeellä helppoa ja nopeaa vaihdella 2 eri accountin välillä loggautumalla eri google accountiin vai onko se vaan pelattava 2 laitteella? Bluestacksia ei ainakaan näköjään saa kahta auki. Voishan tota lätkiä tabilla ja luurilla tietty erikseen.
 
Mulla mahtuu 200 ukkoja nyt vetänyt seuraavalla:

- 2 x drago
- 10 x jätti
- 8 x wb
- 4 x wizard
- loput arsuja

Ei tää halpaa ole ellunpuolesta mutta enempi mä goldia nyt etinkin ja ellua kuhan tulisi aina enempi mitä menee niin hyvä. Sit jos vaan halvalla ellumäärällä pitää ellua hankkia niin pelkkiä arsuja ja goblineita ja keräinten metsästystä mutta se on ihan saatanan tylsää. :D

Pyrkin kattomaan jonkun paskalla airdeffalla varustetun th 7-9 kylän ja rullaamaan sen yli. Sellasen on hyviä missä on 250 k kumpastakin loottia, darkkia ei oikein viitti kytätä liikaa, se on vaan plussaa. Ison darkkimäärän kylän on usein niin suojattuja ettei ole vielä näillä eväillä asiaa sinne tai sitten se on tyyliin 200 k ellua hyökki ja voin ne darkit saada.
 
Ei healereita ollenkaan?

Ite en tykkää healereista pahemmin.
Aina kerkiää giantit kuolla ennen ku AD on saatu hoideltua, heal spelliä ku tohon lyö nii tulee vaa kalliiks. Sitte taas jos tossa onnistuu nii aina ne jää haelaa sitä yhtä gianttii ku 15 muuta painelee menee muualla ja kuolee. Hyvällä säkällä tommone healer vielä löytä sen mustan ilmapallonki sieltä mapilta.
Niiden tekemiseenki menee kauan.

Paljo paremmi tulee tulosta ihan niillä halvimmilla ukoilla.
 
Kiitoksia paljon opastuksesta, kun kysymykseeni sain nopeasti ja hyvinkin kattavan vastauksen!

Pakkisklaaniin mielelläni voisin liittyä, mutta olenhan minä aika noob :hyvä:
 
Laitoin pelissä hakemuksen pakkis2 klaaniin. Tosin olen vasta ihan alkutekijöissä kun Joulun alla ostin Padin itselleni. th 4 ja sitä rataa, mutta täältä noustaan :D Pari päivää myös lukenut näitä teidän juttuja ja jippoja peliin :)

EDIT: Pelinimimerkki oli siis ganttis
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom