Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako tohon koneella olevalle 'tabletille' jonkinnäköisen systeemin, ettei koko ajan heittäis pois pelistä? Nyt kun eksyy surffailemaan jonnekin muutamaks minuutiks ni taustalla oleva peli pyytää uudelleenlatausta.
 
En osaa vastata saako surffauksen ajaksi, mutta onhan noita "autoclickereitä" netti pullollaan. Niillä voi ainakin yöksi jättää pelin klikkailemaan rakennuksia tai puita jolloin ei loggaa ulos.
 
Kaikki pakkispelaajat vaan liittymään klaaneihin. Ykkösklaani on täyssä mutta kakkosessa on tilaa. :D

Ei ole pytyillä väliä. Ja rohkeasti vaan pyytämään ja jakamaan joukkoja.

Me ollaan ainakin tuolla chatissa "sovittu" että jokainen saa donata niinpaljon kuin haluaa mutta vasta alkajan kannattaa vähän säästellä ja ennemmin ottaa aluksi isomman levelin ukkoa vastaan ja kehittää omiaan. Mutta antaa saa ja pyytää määrittelee jos haluaa jotain tiettyä esim, usein on "ukkoja lvl 3+" jne ja sitten annetaan niitä kellä on.

Mutta tuo toimii hienosti kyllä kun apujoukkoja saa välillä niin ettei ehdi kolmeen laskea. Eilen illalla vähän vaihdeltiin lohikäärmeksiä yöpuolustukseen ja ainakin itselä toimi taas hyvin. Kiva pelailla kun on aktiivinen klaani. Aivan varmasti tämä Pakkotoisto2 klaani tulee myös täyteen ja jonkun rästiksi jää perustaa vielä kolmonenkin.

Itte korkkasin eilen lvl 50 että vauhdilla tää tässä kehittyy kun tyhjästä aloitin silloin kun ekan viestin kirjotin. Toki mitä pidemmälle menee, niin sitä kalliimmaksi kaikki käy ja väkisin homma "hidastuu" mutta taas toisaalta joukot kehittyy ja se tekee hyökkäilystä mukavampaa.
 
Joku reilumpi maintenance break, eli onko tulossa jotain uutta vai jotain rutiinipäivittämistä vain?

Ois voinu kahvipaussiraidit tehdä mutta ei sitte. ;)
 
korjaa lootin? siinä on selkeesti jotain vikaa koska suuret lootit näkyy vaan pakkisklaanin muille jäsenille:D
 
On muuten sitten törkeen iso ero leaguessa. Silver kakkosessa on ihan susipaskaa loottia th7 ja silver ykkösessä taas mukavasti ryöstettävää. Toki tulee pahempaa vastahyökkäystäkin. Mutta itse pyrin "raidaamaan raivolla" ja sitten resot käyttöön niin jää säilöt suht tyhjiksi tai ainakin niin että joko kulta tai ellu on suht tyhjä. ei kiinnosta kun pytyn raidaajia jos ei ole kumpaakin tarjolla ja kaksi säilöä saa hyvin suojattuakin vertaa neljä. Darkkia on niin vähnä että kiviäkin kiinnostaa mun darkit.

Eilen sain dragot uppaamaan lvl2 että vielä kuus päivää niin on nekin vähän paremia. Sit voiskin upata ragespelliä tai healeria.
 
Jep eipä tarvi tätäkään pelata, ennen kuin loottisysteemi muuttuu. Hullua, ettei kannata lähteä hyökkäämään, rahaa palaa enemmän etsiessä raidattavaa kylää, kuin mitä niistä saa, kokeillut pytyillä 1600-2250.
 
Eilen ja tänään on tapahtunut joku käänne koska mä oon löytänyt useamman 300k-500k kylän ja Timba ei alle millin kylään viitsi ees hyökätä...
 
Eilen ja tänään on tapahtunut joku käänne koska mä oon löytänyt useamman 300k-500k kylän ja Timba ei alle millin kylään viitsi ees hyökätä...


Onko teillä th10? Kyllä mun killassa kaikki alle th10:t saa hyviä saaliita. Mullekin tulee/tuli ajoittain hyviä kyliä. mutta selailuun menee tolkuttomasti rahaa ja aikaa. Peli ei oo enää kivaa, kun saa 10min hakata nextiä..
 
Eilen ja tänään on tapahtunut joku käänne koska mä oon löytänyt useamman 300k-500k kylän ja Timba ei alle millin kylään viitsi ees hyökätä...

Hohhoh. Ei sentään liioitella, mutta enkat tuli tänään. 316006 goldia ja 497729 ellua. Toinen hyvä oli 114797 gold 285907 ellua ja 598 darkkia.

Tänään irtosi ihan kelposta lootaa joo.

Ja ihan TH7:lla mennään vielä jonkin aikaa. Kai sen varmaan tammikuussa saa jo pistää päivittämään kasiin.
 
Onko teillä th10? Kyllä mun killassa kaikki alle th10:t saa hyviä saaliita. Mullekin tulee/tuli ajoittain hyviä kyliä. mutta selailuun menee tolkuttomasti rahaa ja aikaa. Peli ei oo enää kivaa, kun saa 10min hakata nextiä..

Th8, se on totta että nextiin menee rutosti aikaa...paitsi Timballa.
 
Alkanut tosiaan kyllästyttämään koko peli, kun rahaa ei löydy mistään. Varsinkin kun fyrkat menee seinien päivittämiseen..2 seinää päivässä saa päivitettyä tällä omalla tahdilla.
 
Th8, se on totta että nextiin menee rutosti aikaa...paitsi Timballa.

Kyl tuota joskus saa hakata urakalla, ei ole 100 kertaakaan mahdoton. En ees hyökkää jos ei ole resoja niin että kannattaa. Joskus löytyy heti ja joskus saa paukuttaa nextiä niin että meinaa hermo palaa.

Aika hyvin sitä on oppinut että minkälaiseen baseen kannattaa edes yrittää. Jos on mahdollista saada vaikka tyyliin päälle kolmesataa kumpastakin ja tankit/keräimet on helpohkoissa paikoissa niin usein saa 2/3 napattua vaikka muuten ei nyt menisikään läheskään "täystuholla".

EDIT: Mutta käsittääkseni nää lootit ei tästä kovin parane vaikka TH ja joukot ja deffa jne kehittyy. Eli entistä enempi saa tehdä duunia esim. jossain TH10 tasoilla. Jotenkin uskoisin että tuo kasi menee vielä ihan järkevällä vauhdilla, eli riittää raksaajille hommia ja saa muurejakin upattua. Mutta eikös tuo lvl8 muuri ota jo 500 k goldia?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom