Civilization IV 24.10.2005

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Radeon 9100:sta hitaammalla kortilla taitaa olla turha pelata, meinaan pätkiminen vie nautinnon aika kybällä. Pienin mahdollinen resoluutio on 1024x768 ja athlon xp 1700+ ainakin pätki helkkaristi 64mt:n radeon 7500:lla.

Athlon xp 2700+, Radeon 9250 128mt, 1gb ram pyörittävät peliä siedettävästi medium-detaileilla ja 1024x768 resolla.

Joten minimivaatimuksilla peliä ei kannata pelata.

Nyt olis eka peli sitten läpi ja täytyy sanoa että aika tyhjä olo jäi. Liian sekava ja kankea käyttöliittymä, graffat liian karkkiset ja sekavat. Jos kaikki uudet ominaisuudet siirrettäisiin civi kolmoseen, siinä vois olla toimiva paketti.

Jahas! Peliä oon vääntäny noin 5 tuntia ja sitten koko paketti rupes hajoon! Grafiikoista tuli yhtä mössöö. Ensin jouduin purkaan sen yhen tiedoston, koska muuten ei tominu olleekaan tällä atin 9600:lla. Sitten vaan pitemmän session jälkeen rupes graffat suttaantuun palikka mössöks! Tekeekö aito ja alkuperäinen näin vai johtuukohan
kyöhän miehen versiosta
???

Mr.Bueno sanoi:
Jahas! Peliä oon vääntäny noin 5 tuntia ja sitten koko paketti rupes hajoon! Grafiikoista tuli yhtä mössöö. Ensin jouduin purkaan sen yhen tiedoston, koska muuten ei tominu olleekaan tällä atin 9600:lla. Sitten vaan pitemmän session jälkeen rupes graffat suttaantuun palikka mössöks! Tekeekö aito ja alkuperäinen näin vai johtuukohan
kyöhän miehen versiosta
???

Ilmeisesti sulla on joku rippiversio? Kannattaa hakea Civilization.4-CLONECD . Aina pitäs pyrkiä käyttämään noita kloonicd-juttuja, mutta se nyt ei aina onnistu(StarFuck).

Jos ei tuosta ole kiinni niin luulen, että sun koneessa on jotain häikkää. Tosin, mistäpä sitä tietää vaikka siin olis joku bugi.

Mr.Bueno sanoi:
kyöhän miehen versiosta
???

Mulla on alkuperäinen versio kaupasta ostettu, ja vähän samaa ongelmaa on mulla. peli toimii hyvin n. 3-4 tuntia sitten on pakko sulkee peli ja käynnistää uudestaan. Ilmeisesti joku muistivuoto ongelma?!?

Sininenporkkana sanoi:
Mulla on alkuperäinen versio kaupasta ostettu, ja vähän samaa ongelmaa on mulla. peli toimii hyvin n. 3-4 tuntia sitten on pakko sulkee peli ja käynnistää uudestaan. Ilmeisesti joku muistivuoto ongelma?!?

Mullapa ei auta se että edes käynnistää uudelleen vaan joutuu alottaan kokonaan uuden pelin. Koko peli ei edes alkuunsa kännistyny tällä atin kortilla kunnes purin sen korjaus tiedoston.

Sanoo,että Check directX version and graphic settings.
Ohjaimena ATI x600 pro4 tai jotain vastaavaa, mikä nyt näissä uusissa fujitsuissa on?
-onko edes mahdollista saada pelittämään kunnolla ja mitä pitää tehdä? Kokeilin jo säädellä hiukan noita grafiikoita, mutta ei käynnisty.
Tieto itsellä on näissä hommissa on aikalailla 0.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
luumu sanoi:
Mitenkäs pyörisi mulla kun ei oikein ole tullut pelejä pelattua:

AMD Athlon 3500+ 2.21ghz ja 1024mb muistia.

Aivan varmasti pyörii, kuhan vaan koneessa on kaikki muukin kunnossa.

No perskeles. DirectX:än päivitin ja sitten tuolta ATI:n sivuilta uusimmat päivitykset näyttöohjaimeen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen näyttö huutaa NO SIGNALia ja nyt on sitten vaikeampaa enää asetuksia muutella, kun ei nää mitään. Miten tuon saa kumottua tai ohitettua, että pääsis taas säätämään entiset päivitykset ja asetukset kohdilleen.

jumiukko sanoi:
No perskeles. DirectX:än päivitin ja sitten tuolta ATI:n sivuilta uusimmat päivitykset näyttöohjaimeen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen näyttö huutaa NO SIGNALia ja nyt on sitten vaikeampaa enää asetuksia muutella, kun ei nää mitään. Miten tuon saa kumottua tai ohitettua, että pääsis taas säätämään entiset päivitykset ja asetukset kohdilleen.
ATIN ajureita ainakin ennen päivittäessä on ollut fiksua poistaa entiset ajurit. Eli esim. ohjauspaneelin kautta lisää/poista sovellus osiosta etsi ATI ja poista ajurit. Sitten asenna uudet.

Niin, joo. Eli en lukenut kokonaan. Oetko yrittänyt käynnistää koneen vikasietotilassa? Koneen käynnistyessä paina F8 ja valitse ilmestyvästä valikosta "käynnistä windows vikasietotilassa". Se voi auttaa niin, että pääsee säätämään.

Jumiukko, olethan päivittänyt oman pelisi viimeisimpään versioon? 1.52 taitaa olla tuo. Muistaakseni minulla oli ati x800:n kanssa sama ongelma. Päivitin ajurit ja pelin. Tämän jälkeen kaikki toimi oikein.

Pitääpä illalla koettaa tuota vikasietotilaa ja sitten siis poistaa vanhat ja päivittää uudet.
Että siis tuo pelikin pitää vielä päivittää. Mistäs tuo tapahtuu?

Minulla on siis tuo x600 Ati, johonka nyt koitan ne uusimmat päivitykset saada, kunhan saan taas näytön näkymään. Onko tuolla x600:sella päivityksien ja pelin päivityksen jälkeen mahdollista pelata kyseistä peliä ilman häiriöitä, joita monet ovat tänne raportoineet, vai vienkö Civin suoraan pois nyt kun vielä olisi mahdollista?

Tuli ostettua Civilization 4 pari viikkoa sitten. Pääsin kylläkin toden teolla pelaamaan peliä viime maanantaina. Tällä viikolla onkin sitten käynyt niin, että en ole pahemmin salilla käynyt ja koulustakin olin tunteja pois, että voin pelata tätä peliä. Esimerkiksi tiistaina pelasin 12 tuntia putkeen ja eilen pelasin saman verran vähintään.
Tänään paloi riisitkin hellalle, kun oli pakko pelata pari kierrosta lisää ennen kuin käyn sammuttamassa levyn. Unohtu sitten jotenkin kummallisesti koko homma, kun oli niin kiihkeä pelisessio menossa. :D

Civilization 4 on ihan tajuttoman hyvä ja addiktoiva peli. Seuraava rundi on aina pakko pelata. Vois melkeen sanoa miinukseksi, että pelisessiot venähtää monituntisiksi. Ei sitä pysty lopettamaan, jos se Montezuman tai Tokugawan runkkari aloittaa sodan justiinsa, kun meinasit lopettaa pelaamisen.

Pitää kokeilla sitä nettipeliä vasta sitten, kun alkaa loma. Muuten sitä erakoituisi ihan kokonaan ja jäisi käymättä luennoilla ja töissä. :lol2:

No niin rakkaat civi-fanit, nyt olis ensimmäinen Civ4 expansion tullut ulos nimellä Civilization IV: Warlords. Luvassa on ilmeisesti paljon lisää kaikkea, kansoja, unitteja ja skenarioita. Ilmeisen sotapainotteiselta vaikuttais muutenkin kuin nimensä puolesta. Eipä sillä, kyllä tätä on jo odoteltukin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom