hei hei myöntäkääpäs nyt että olette Civilizationin väärinkäyttäjiä. menkää pelastautumaan osoitteessa http://www.civanon.org/home.shtml
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mr.Bueno sanoi:Jahas! Peliä oon vääntäny noin 5 tuntia ja sitten koko paketti rupes hajoon! Grafiikoista tuli yhtä mössöö. Ensin jouduin purkaan sen yhen tiedoston, koska muuten ei tominu olleekaan tällä atin 9600:lla. Sitten vaan pitemmän session jälkeen rupes graffat suttaantuun palikka mössöks! Tekeekö aito ja alkuperäinen näin vai johtuukohan???kyöhän miehen versiosta
Mr.Bueno sanoi:Jahas! Peliä oon vääntäny noin 5 tuntia ja sitten koko paketti rupes hajoon! Grafiikoista tuli yhtä mössöö. Ensin jouduin purkaan sen yhen tiedoston, koska muuten ei tominu olleekaan tällä atin 9600:lla. Sitten vaan pitemmän session jälkeen rupes graffat suttaantuun palikka mössöks! Tekeekö aito ja alkuperäinen näin vai johtuukohan???kyöhän miehen versiosta
Sininenporkkana sanoi:Mulla on alkuperäinen versio kaupasta ostettu, ja vähän samaa ongelmaa on mulla. peli toimii hyvin n. 3-4 tuntia sitten on pakko sulkee peli ja käynnistää uudestaan. Ilmeisesti joku muistivuoto ongelma?!?
luumu sanoi:Mitenkäs pyörisi mulla kun ei oikein ole tullut pelejä pelattua:
AMD Athlon 3500+ 2.21ghz ja 1024mb muistia.
Photsku sanoi:Aivan varmasti pyörii, kuhan vaan koneessa on kaikki muukin kunnossa.
ATIN ajureita ainakin ennen päivittäessä on ollut fiksua poistaa entiset ajurit. Eli esim. ohjauspaneelin kautta lisää/poista sovellus osiosta etsi ATI ja poista ajurit. Sitten asenna uudet.jumiukko sanoi:No perskeles. DirectX:än päivitin ja sitten tuolta ATI:n sivuilta uusimmat päivitykset näyttöohjaimeen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen näyttö huutaa NO SIGNALia ja nyt on sitten vaikeampaa enää asetuksia muutella, kun ei nää mitään. Miten tuon saa kumottua tai ohitettua, että pääsis taas säätämään entiset päivitykset ja asetukset kohdilleen.
jumiukko sanoi:Että siis tuo pelikin pitää vielä päivittää. Mistäs tuo tapahtuu?