Civilization 3 ihmetys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
Juu elikkä ihmetyttää kaupankäynnissä kun toinen osapuoli sanoo että ei suostu ehtoihin kun oon aiemmin rikkonu niiden kanssa samanlaisen diilin. Vaikka siis en olekkaan rikkonut. Mistä ihmeestä se johtuu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis en tajunnu tota kyssäriä nyt ollenkaan mutta ne diilit kestää aina 20 turnia. Sitten kun sopimus raukeaa ja haluat uuden, tottakai se toinen osapuoli vaatii enemmän kuin aiemmin. Kunnon ahne paskiainen se tietokone.

Snoopie sanoi:
Siis en tajunnu tota kyssäriä nyt ollenkaan mutta ne diilit kestää aina 20 turnia. Sitten kun sopimus raukeaa ja haluat uuden, tottakai se toinen osapuoli vaatii enemmän kuin aiemmin. Kunnon ahne paskiainen se tietokone.

Ei kun ne sanoo että oon rikkonut niiden kanssa aiemmin samanlaisen sopimuksen vaikka en ole rikkonutkaan vaan ne itse on rikkonut sen sopimuksen esim julistamalla minulle sodan. Tai sit toinen on se kun on jonku toisen kanssa mutual protection sopimus ja sen takia karsituu jonku toisen kanssa sopimus.

Niin ja se tietokone muten huijaa niiden teknologia kehitysten kanssa > Jos kaks maata kehitää samaa teknologiaa ja toinen saa sen valmiiksi onkin toisen kehitys teknologiassa siirtynyt täysin toiseen teknologiaan jolloin se saa ne molemmat. Itsehään tuota teknologian kehitystä ei voi siirtää toiseen teknologiaan. Ja tietokone tietää missä vaiheessa sulla on jonkun teknologian kehitys mutta itse ei tiedä missä vaiheessa tietokoneella on teknologian kehitys(eli monta vuoroa sillä jälellä että se saa jonkun teknologian). Piru kun näitä on hankala selittää.

Semmoista se on. Parhaimmissakin peleissä on tekoäly yleensä vajavaisesti ohjelmoitu. Koska se on aina typerämpi, kuin ihminen, joka on rutinoitunut peliä pelaamaan, joudutaan tietokoneen pelaamille valtioille pistämään helpotuksia/tasoituksia esim. siten, että tuotanto toimii tai tiede kehittyy ihmeen nopeasti.

iivili sanoi:
Semmoista se on. Parhaimmissakin peleissä on tekoäly yleensä vajavaisesti ohjelmoitu. Koska se on aina typerämpi, kuin ihminen, joka on rutinoitunut peliä pelaamaan, joudutaan tietokoneen pelaamille valtioille pistämään helpotuksia/tasoituksia esim. siten, että tuotanto toimii tai tiede kehittyy ihmeen nopeasti.

Juu niinhän se on. On tuo kyllä vaikeimmalla tasolla pirun vaikea. Kerran on voittani sillä ja oli pienin maailma(3 vastustajaa) isommilla maailmoilla ei toivoakaan. Tuossakin vaikuttaa aika paljon tuurikin että miten pärjää(siis aloituspaikka).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom