Chuck vs. Rampage

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa?

• Chuck "Iceman" Liddell

Votes: 0 0,0%
  • Quinton "Rampage" Jackson

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Joo niin kun aikasemmin tokasin niin en mä niitten perusteella mitään ite päätäkkään :D Juuh ja on varmaan yhtä moni ainakin mun kanssa eri mieltä kun samaa, näitä löytyy ja tulee aina löytymään, ihan samat keskustelut on varmaan joskus käyty pele vs maradona, ali vs tyson etc.. mut never knows untill it happens :D tosin oli vähä eri marginaaleilta haettu mut anyway :D
Ja tylsäähän tämä olisi jos kaikki olisi kaikesta samaa mieltä! :rolleyes: :)

Kyllähän Chuck vie nykykunnollaan Rampagen suht helposti, KO 1. tai 2. erässä.

Mutta, jos sitten hän joutuis Silvaa vastaan, niin sit oliskin jo hieman eri tason

vastustaja vastassa... Mirkoa vastaan en näe Chuckilla mitään mahdollisuutta...

rampage o kerran jo vieny chuckia et miks ei veis toista kertaa.. jättäis sen jesseilyn vähemmäl ja samaa angree ku enne !

ja jos esim. kestät Huntin iskut niin silloin kestät kyllä Chuckinkin iskut!

Chuckin ja Huntin iskutyöskentely on kauttaaltaan todella erilaista ja teho perustuu eri seikkoihin. Hunt iskee painavasti mutta yksikään kaverin isku ei tule ns. puuntakaa.

Chuck taas jakelee niitä nakkariheijjareita niin erikoisista kulmista ja nopeissa sarjoissa että ne yllättää vastustajan. Ja niinhän sitä ainakin kommentoidaan että ne iskut tiputtaa sut mitä sä et näe.

Molempien iskut ovat osuessaan äärimmäisen tehokkaita, mutta molemmilla on niin erilainen tyyli ettei voi ihan suoraan verrata.

Wandyn tappio CroCopille ei ollut ihme ja veikkaan,että Chuckin kohtalo olisi sama.

Tästä sanoisin että ottelu voisi olla hyvinkin tasainen jos otellaan LHW luokassa. HW:nä Crocop veisi varmasti ottelun ja Chucikille kävisi niin kuin Wandylle, joka ei ollut ihan oma itsensä reilusti yli 200 paunasena. Oliko jopa niin että Wandy oli tossa ottelussa painavampi kuin CroCop.

Sorry kun menee vähän ulos aiheesta.

Joo unohdit ROTR. Mitä sun kommentteihin tulee niin etkös sää oo palstan virallinen Chuck worship arkkipiispa ollut jo ennen tätä threadiakin?

Shootosta olen tutustunut ollennaiseen eli 65,70 ja 76 kg rankingeihin.

MMA weeklyn rankingit ovat useimmiten viitatut ja siellä on AINA ollut UFC champ sarjoissa 205,185 #1. Samoin UFC ottelijat jotka ovat päässeet tittlematsiin ovat saaneet aivan perusteettomat sijat kuten esim David Loiseau, Vitor Belfort. A.Silvakin tuli listojen ulkopuolelta ja kovin keskinkertaisen Pride-uran jälkeen ja pieksi MMA weeklyn #1 Franklinin helposti.

Juuri mitään UFCstä ei sanota negatiiviseen sävyyn mutta kilpaileviin organisaatioihin ei aivan yhtä kainosti suhtauduta.

Oletko sattunut huomaamaan että MMA weeklyllä on parhaat mediasuhteet MMA-julkaisuista UFC kanssa kun taas Sherdogilla ja muilla jatkuvasti vaikeuksia eventeissä ja weigh-ineissä?

oli painavempi kaks lbs tjsp..ja ne sen iskut menee aika usein perille tunnettu tarkkuudestaan..mut joo nyt rupeen ite tähä hypetykseen. Joku viisas tos jo tokas et saisko jonku näkösen voten tähä niin ois jees! Ja wandy ei uhkaa chukia, seuraava on shogun kenestä tulee viel mailman paras p4p fighter :D mut odotetaan viel vuos pari.

Chuckin ja Huntin iskutyöskentely on kauttaaltaan todella erilaista ja teho perustuu eri seikkoihin.

Ja yksi ero on se,että Hunt käy päälle painavilla iskuilla ja Chuck on enemmän Counter Striker joka kyttää sitä sopivaa tilaisuutta iskeä. Ja epäilen myös ,että jos näet Huntin iskevän,mutta et saa päätäsi pois alta niin valot sammuu varmasti jos iskun takana on voimaa(mitä hänellä yleensä on). Mutta niin tai näin eiköhän paremmuus joskus selviä ihan siellä kehässäkin.

Joo unohdit ROTR. Mitä sun kommentteihin tulee niin etkös sää oo palstan virallinen Chuck worship arkkipiispa ollut jo ennen tätä threadiakin?

Shootosta olen tutustunut ollennaiseen eli 65,70 ja 76 kg rankingeihin.

MMA weeklyn rankingit ovat useimmiten viitatut ja siellä on AINA ollut UFC champ sarjoissa 205,185 #1. Samoin UFC ottelijat jotka ovat päässeet tittlematsiin ovat saaneet aivan perusteettomat sijat kuten esim David Loiseau, Vitor Belfort. A.Silvakin tuli listojen ulkopuolelta ja kovin keskinkertaisen Pride-uran jälkeen ja pieksi MMA weeklyn #1 Franklinin helposti.

Juuri mitään UFCstä ei sanota negatiiviseen sävyyn mutta kilpaileviin organisaatioihin ei aivan yhtä kainosti suhtauduta.

Oletko sattunut huomaamaan että MMA weeklyllä on parhaat mediasuhteet MMA-julkaisuista UFC kanssa kun taas Sherdogilla ja muilla jatkuvasti vaikeuksia eventeissä ja weigh-ineissä?

En nyt sentää mikään worship, mut fani oon täytyy myöntää mut on niitä muitakin: fedor,shogun,filho,gsp,melendez ja shaolin ribeiro.

Ja yksi ero on se,että Hunt käy päälle painavilla iskuilla ja Chuck on enemmän Counter Striker joka kyttää sitä sopivaa tilaisuutta iskeä. Ja epäilen myös ,että jos näet Huntin iskevän,mutta et saa päätäsi pois alta niin valot sammuu varmasti jos iskun takana on voimaa(mitä hänellä yleensä on). Mutta niin tai näin eiköhän paremmuus joskus selviä ihan siellä kehässäkin.

Hunt on semmonen mies ketä mua kiinnostais nähä vähä RIPPED, mies on kumminki pitkä 176 vai 178 ja ylimäärst on sen verran et miehestä irtois aika hyvä siivu pois. Minkälaista tuhoo mies sen jälkeen tekis vai päinvastoin..mut mielenkiinto olis aika hiton huikee nähä se mies ihan kuosis..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tossa on mun lista jonka postasin eräällä toisella forumilla Jan 5th 07.

1) Filho
2) Lindland
3) Henderson
4) Kang
5) Misaki /yes i am aware he beat Kang
6) A.Silva
7) Franklin
8) Suloev
9) Bustamante
10) I dunno ... let say marquardt

Ai että kun odotan Filho vs Kangia kun meillä jäi vähän sig bet kesken Aelioen kanssa :). Ois kyllä kiva nähdä mitä Filho pystyisi tekemään erittäin kiva painijoita vastaan kuten Handerson ja Lindland.

Hyvin ollaan topicissa vielä... :)

PS. Huntilla on aivan sairas gaso tankki sen kokoiseksi läskivuoreksi.

hehe muuten meikällä ois sama mutta henderson ja kang vaihtais paikkaa..Lindland on muuten yllättävän kova jätkä vaikka ei oo viel ihan näitä kaikkia huippu nimiä vastaan päässykkään ottelee, ainut et en pidä sen tyylistä yhtään, mutta se ei siitä tee yhtään sen huonompaa. Oikeestaan sil on aika hiton karu tyyli mutta mies tietää mitä tekee ja tulosta syntyy.

PS. Huntilla on aivan sairas gaso tankki sen kokoiseksi läskivuoreksi.

Hunt on ollu saman kokoinen ja näköinen vartaloltaan monia vuosia jo ennen MMA uraansakin. Se on joillain ihmisillä vain erilainen vartalotyyppi ja sen kanssa on elettävä. Mark Hunt ja Tim Sylvia ovat hyviä esimerkkejä siitä ettei vartalon tiukkuus välttämättä tarkoita sitä ettei kuntopohja olisi kunnossa.

Toisaalta taas kevereilla kuten Frank Mir kunnon "romahtaminen" näkyi kyllä selvästi kropassa ja otteissa paluun jälkeen.

Kyllä Huntin paino on vaihdellut kymmeniä kiloja uran aikana. Samoin kuin Ray Sefo. Hunt on ollut 240-300++lbs.

Kukaan muu mielestäni ei ole pystynyt kantamaan yhtä paljon "ylimääräistä" massaa kuin Hunt ja silti omannut riittävän kestävyyden ottelemiseen. Sefo / Mighty Mo eivät pystyneet lähellekkään samaan kestävyyteen kuin Hunt kun paino nousi. Ruumiinrakenne on aika samantyyppinen ja taitavat molemmat olla Huntia pitempiä. Huntilla on poikkeuksellisen kovat lahjat cardion alueella.

Sylvian ja Huntin vertaaminen on täysin naurettavaa. Sylvia on jalan pitempi kuin Hunt ja painaa vähemmän ottelukunnossa ja yrität esittää että Sylvia olisi "lihava" samassa mittakaavassa kuin Hunt. Butterbean olisi varmaan parempi verrattava.

Sylvialla ei vaan oo lihasmassa rakentunu samalla tavalla kuin muilla mutta se nyt ei oo varmaan sen vika vaan tommoset on aika paljolti geeneistä kiinni. Ite pitää faijaa kiittää et on jaksanu elämänsä urheilla tehny mulle yllättävän helpoks :D Jos se nyt pitää paikkansa et urheilu geenit periytyy.

Ja jumalauta ku Hunt ei tee muuta ku ryyppää ja käy naisissa kuulemma. Jos kerkee ni käy välillä salilla! Ja sitte vetää taas täysiä ku on matsi tulossa... Uskaltaisin väittää että Mark Hunt on yks lahjakkaimmista kavereista, ever! Ku sais motivaation vielä kuntoon ni olis kyllä ihan käsittämättömän kova kundi!

Sylvian ja Huntin vertaaminen on täysin naurettavaa.

En nyt tiedä kuka täällä on Hunttia ja Sylviaa keskenään vertaillut. Äskeisessä postissa yritin käyttää miehiä esimerkkinä siitä ettei ruumiinrakenne välttämättä kerro cardiosta.

Huntin reenaamiseen ja dokaamiseen en ole paneutunut pahemmin. Sylvian treenaamisesta kyllä on mainittu ja todettu että ukko on yrittänyt kaikin keinoin saada lihasta ja näyttävyyttä kroppaansa. Joskus muistaakseni jopa kielletyin ainein. Vaan eipä ukkoon lihas tartu vaikka kuinka tekee töitä. Mutta ei se kuitenkaan sitä tarkoita ettei voima, nopeus, kestävyys ominaisuudet kehittyisi.

Sylvialla ei vaan oo lihasmassa rakentunu samalla tavalla kuin muilla mutta se nyt ei oo varmaan sen vika vaan tommoset on aika paljolti geeneistä kiinni. Ite pitää faijaa kiittää et on jaksanu elämänsä urheilla tehny mulle yllättävän helpoks :D Jos se nyt pitää paikkansa et urheilu geenit periytyy.

:offtopic:
Eihän se nyt oo sun (tai sun faijas) GEENEIHIN mitenkään vaikuttanu, jos se on urheillu.

no totta kyllä, mutta asian olen käsittänyt näin että kun hän on urheillut jo ennen mun syntymää niin se vaikuttaisi niihen geeneihin mitkä siirtyisivät sitten mulle..mutta voin olla ihan vit*n väärässä :) joo meni OFF topic.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom