Chuck vs. Rampage

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa?

• Chuck "Iceman" Liddell

Votes: 0 0,0%
  • Quinton "Rampage" Jackson

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Rampage voittaa.

Teidän "Iceman" worship ei auta paskan vertaa.. UFC voi suoltaa Chuck on maailman paras propagandaa vaikka kuinka mutta fakta on että Rampage pieksi sen viimeksikin ja Chuck ei ole oppinut mitään uutta sen jälkeen. Chuck ei ole piessyt ainoatakaan top jannua (paitsi ehkä itsensä sparratessa). QJ,Nogueira,Silva,Arona,Shogun... ei ketään.

Rampage ottaa Fedor vs Cop strategian ja pitää jatkuvasti painetta päällä niin Chuckilla ei ole enää edes voimia tyrmätä Rampagea ensimmäisen erän jälkeen. Ja kun tietää montako full power iskua Rampage on ottanut nassuun ilman näkyvää vaikutusta Chuckin saumat ovat heikot. Silvankin piti väsyttää QJ henkihieveriin ja syöttää jatkuvia polvia kaaliin ennenkuin QJ tippui. QJ ei tarvi kuin otella Liddellin staminaa vastaan kun taas Liddellin pitää saada QJ tyrmättyä.

Chuckin kallo on kyllä ihan samaa luokkaa kun katsoo Chuck vs QJ I niin Quinton kyllä takoi sellaisen selkäsaunan Liddellille että pitää hattua nostaa että selvisi niinkin pitkään.

En minä tietenkään rupea sanomaan että QJ voitto olisi kirkossa kuulutettu itsestään selvyys mutta todennäköisyys voittaa on vahvasti hänen puolellaan ei Icemanin.

PS. Mahdollisesti huomasitte Rampage ei kiittänyt jumalaa voittonsa jälkeen mikä selvästi osoittaa että "born again" pahin vaihe on ohitse. Kukaan itseään kunnioittava uskonnollinen fanaatikko ei olisi jätänyt moista tilaisuutta käyttämättä vahingossa.

Niin, Randyhän ei siis todellakaan ollut "top jannu" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: . Kukas nyt suoltaa PRIDEn maailman paras propagandaa?

Sen jälkeen ku Wandy tuhos Rampagen, ei kaveri oo ollu entisensä. Se sai decision-voiton Ninjasta, ja siinäkin ryövättiin Muriloa. Sitten Shogun tuhos sen Wandy-tyyliin. Sen perään pari voittoa keskiverto-kavereista. Tosi tiukka decision-voitto middleweight-Lindlandista. Ja nyt voitto Eastmanista. Pitäiskö noiden vakuuttaa siitä että kaveri vie Chuckia?

Joo ja Chuck ei oo "oppinu mitään" vuodesta 2003... Muistutan vaan, et silloin tuli tappio Randyllekin, mutta niin vain kävi toisin myöhemmin (täähän johtuu tietysti siitä että Randy kerkes vanheta pari vuotta, eiks je?).

AG+ sanoi:
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Lauri : Nimeä yksikin matsi jossa joku on tyrmätty pystyssä kyynärpäällä. Et pysty.

Mä voin jelppiä Lauria. Anderson Silva vs. Tony Fryklund.
:whip:

AG+ sanoi:
Sen jälkeen nimeä yksikin matsi jossa Liddell on iskenyt kyynärpäällä .. pystyssä tai maassa. Et pysty siihenkään.

Liddell vs. Ortiz II.
:whip:

Jos joku ei vielä tajunnut, niin A. Silvahan tyrmäsi T. Fryklundin kyynerpäällä (sorry Cdn-101, mut on pakko kuitata)!!!

Olen Ektomorfin kanssa täysin samoilla linjoilla. Mielestäni Chuck on kehittynyt hurjasti vuodesta 2003. Viime ufc:ssä näytti kyllä, että QJ:n stand-uppi olisi vähän kehittynyt, mutta senyt ei vielä kerro mitään. Seuraava herrojen kohtaaminen tulee varmasti olemaan tasaisempi kuin vuonna 2003. Voittajaa en siltikään uskalla lähteä sanomaan vaikka nykyään kaatuisi hieman jäämiehen puolelle.

Rampage pääsee treenaamaan ensimmäisen kerran aikoihin ammattilaisten kanssa ja uskon,että kaveri kehittyy tuosta vielä lisää! Sen lisäksi Jackson on yllättävän kova pystyssä ja lyöntejä pystyy ottamaan vastaan ja tyrmäysvoimaa löytyy. Rampagella on ollut myös viimeisten vuosien aikana todella kovia vastustajia,joiden kanssa parjännyt ihan hyvin(Ricardo Arona,Wanderlei Silva,Matt Lindland).

Chuck puolestaan on dominoinnut UFC:tä viimeiset ajat ja on muutenkin hyvässä kunnossa. Tyrmäysvoimaa löytyy,mutta iskukestävyys ei ole joutunut todelliselle koetukselle. Chuckia mainostetaan jenkeissä parhaana LHW maailmassa,mutta uskoisin kilpailevalta organisaatiolta löytyvän muutaman haastajan.
Itse uskoisin Jacksonin vievän matsin(kunhan saa muutaman matsin alle ja kovaa treeniä ammattilaisten kanssa). Helppo matsi se ei olisi ja jäämiehellä saattaa olla sanansa sanottavana. :)

Mitenkäs se Chuck on kehittynyt? Ja montako Rampagen tasoista pystyottelijaa on kohdannut sen QJ:n antaman ass whoopingin jälkeen? :)

Toikin matsi päätty sen takia ku Alistair kaasuuntu jo kolmen minuutin jälkeen... käsittämätöntä ton luokan kaverille!! Tosin ainahan se sitä tekee...Musta just jostaan tommosista matseista näkee tosi hyvin ettei se Chuckin pysty nyt ole mitään ylivoimasta, hyvä Chuck on pystyssä muttei todellakaan voittamaton.

Toivottavasti Rampage pääsee ufc:ssä vireeseen ja lähtee todelliselle rampagelle. Katsotaan nyt seuraava ottelu ja päätelleen sitten miten Chuckin käy, mutta QJ:llä on potentiaalia laittaa Liddell levyksi. Uutta verta ollaan kaivattu ufc:hen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis voi luoja Chuck 2003 ja nyt tän hetken Chuck on kun yö ja päivä...en tosin väitä että Rampage olis mitenkään huonontunut mutta, uskaltaisin melkee laittaa mun twinsin komeet hanskat likoon et Chuck voi tyrmäyksel jo ekassa..

Eikä se oo pelkästään UFC propagandaa tai hypetystä, jos yhtään noit eri sivuja tai rankingeja seurailee niin kyllä ne muutkin "ammattilaiset" tai muuten alalla toimivat henkilöt rankkaan kaveria ihan samalla tavalla..

Joo voit ihan rauhassa seurata jenkkisivuja kuinka paljon vaan ja takuulla löydät UFC painotteiset listat. Haasteena voinkin antaa että etsi yksikin japanilainen sivu jolla Chuck on #1 205.

UFC haluaa että sen champit on listattuna #1, kyseisten julkaisujen asiakkaat ovat 90-95% jenkkejä, jotka eivät todellakaan halua lukea että #1 jannu maailmassa olisi joku jorma josta he eivät ole koskaan kuulletkaan ja loppujen lopuksi kyseessä on vain arvio joten eiköhän ole melko selvää minkä takia UFC jannut ovat aina #1 listoilla jos se vain jotenkin voidaan perustella. Promootio, julkaisu ja asiakkaat haluat nähdä tietyn listan niin ei ole kovinkaan yllättävää että he saavat juuri tilaamansa.

Todellinen todiste Tim Sylvia anti-karismasta on se että HW divisioonassa kyseiset julkaisut eivät enää kehtaa väittää että myös Tim olisi #1. Arlovskia he vielä kehtasivat surutta buustata mutta Sylviaa ei.

En jaksa Couturesta edes väitellä. Mies ei ole enää Top 5 edes teidänkään mielestä joten se siitä. Eipä ainakaan ollut miehellä munaa puheistaan huolimatta mennä ottelemaan Prideen kun UFC mestaruus oli hänen osaltaan kuopattu. Nyt rahastaa HW-comebackillä. Ainakin on kerrankin hyvä syy kannustaa Sylviaa murskavoittoon kun normaalisti toivon vastustajan voittoa.

PS. Joo olen seurannut vain Pride/UFC/Heroes eventit ja vähän KOTC eventtejä joten antanette minulle anteeksi kyseisen Silvan matsin. Nyt ei kuitenkaan otella jossain tier 3 promootiossa. Seuraavaksi varmaan väitätte että Chuck vetää gogoplatan Rampagelle kun Aoki onnistui painoluokkaa alemmalla Hansenille. ( En ymmärrä miten jengi jaksoi tätä hehkuttaa niin loputtomasti. Vaikka 170 nujertaisi 155 salamaniskulla päähän niin ei jaksaisi kiinnostaa. Vuoden subi my ass.)

Yritin skimmailla Liddell + Ortiz II pari kertaa läpi lähinnä keskittyen loppuun ja ensimmäisen erän loppuun mutta en kyllä nähnyt yhtään kyynärpää iskua Chuckilta. Ehkä voit tarkentaa.

Yritin skimmailla Liddell + Ortiz II pari kertaa läpi lähinnä keskittyen loppuun ja ensimmäisen erän loppuun mutta en kyllä nähnyt yhtään kyynärpää iskua Chuckilta. Ehkä voit tarkentaa.

Kun Ortiz sai Chuckin maahan, Chuck nousee ylös ja antaa erotessa kyynärpään nassuun.

Joo ihan tokan erän lopulla. Vaikea sanoo osuuko edes kyseinen kyynärpää kun Titon valtava pää peittää näkyvyyden eikä liiku. Tito kuitenkin tarkastaa kädellä tuliko haavaa joten kai se vähän raapaisi. Jos tuo nirhaisu on parasta mitä Chuckilta löydät koko uralta niin QJ varmaan tutisee raamattupöksyissään.

Aika kovat väittelyt on täällä meneillään. Se on nyt vaa tyhmää väitellä tälläisesta asiasta jonka lopputulosta o todella vaikea arvata. Mutta oma veikkaus on Chuckille 1r ko.

Aika kovat väittelyt on täällä meneillään. Se on nyt vaa tyhmää väitellä tälläisesta asiasta jonka lopputulosta o todella vaikea arvata. Mutta oma veikkaus on Chuckille 1r ko.

Spekulointi ja asiallinen väittelyhän nimenomaan kuuluu keskustelufoorumeille :)

Joo voit ihan rauhassa seurata jenkkisivuja kuinka paljon vaan ja takuulla löydät UFC painotteiset listat. Haasteena voinkin antaa että etsi yksikin japanilainen sivu jolla Chuck on #1 205.

UFC haluaa että sen champit on listattuna #1, kyseisten julkaisujen asiakkaat ovat 90-95% jenkkejä, jotka eivät todellakaan halua lukea että #1 jannu maailmassa olisi joku jorma josta he eivät ole koskaan kuulletkaan ja loppujen lopuksi kyseessä on vain arvio joten eiköhän ole melko selvää minkä takia UFC jannut ovat aina #1 listoilla jos se vain jotenkin voidaan perustella. Promootio, julkaisu ja asiakkaat haluat nähdä tietyn listan niin ei ole kovinkaan yllättävää että he saavat juuri tilaamansa.

Todellinen todiste Tim Sylvia anti-karismasta on se että HW divisioonassa kyseiset julkaisut eivät enää kehtaa väittää että myös Tim olisi #1. Arlovskia he vielä kehtasivat surutta buustata mutta Sylviaa ei.

En jaksa Couturesta edes väitellä. Mies ei ole enää Top 5 edes teidänkään mielestä joten se siitä. Eipä ainakaan ollut miehellä munaa puheistaan huolimatta mennä ottelemaan Prideen kun UFC mestaruus oli hänen osaltaan kuopattu. Nyt rahastaa HW-comebackillä. Ainakin on kerrankin hyvä syy kannustaa Sylviaa murskavoittoon kun normaalisti toivon vastustajan voittoa.

PS. Joo olen seurannut vain Pride/UFC/Heroes eventit ja vähän KOTC eventtejä joten antanette minulle anteeksi kyseisen Silvan matsin. Nyt ei kuitenkaan otella jossain tier 3 promootiossa. Seuraavaksi varmaan väitätte että Chuck vetää gogoplatan Rampagelle kun Aoki onnistui painoluokkaa alemmalla Hansenille. ( En ymmärrä miten jengi jaksoi tätä hehkuttaa niin loputtomasti. Vaikka 170 nujertaisi 155 salamaniskulla päähän niin ei jaksaisi kiinnostaa. Vuoden subi my ass.)

Etkehön sä nyt vähä ylireagoi noihin kommentteihi, kukaan mistää platoista ja plutoista oo puhunu..vaan omasta mielipiteistään, musta jokaiselle tälläkin foorumilla on oikeus siihen..enkä mä perusta mun mielipidettä mihkää hemmetin sivustoihi tai organisaatioihin, se hemmetin hypetys on ihan perseestä..vaan yritän nätistä kertoa etten ole ainut ketä tätä mieltä on, vaivun nyt vähän puolustus kannalle mutta olkoon..totta kyllä että jenkit suosivat omiaan mutta kun kiertelet vähä muitakin sivuja kun nämä sherdogit sun muut niin kyllä niitä mielipiteitä löytyy. Ja jos nyt siihen vetoot että ne mmaweeklyssä suojaa jenkkejä niin, selaappa huvikseen ne painoluokat läpi että kuinka monessa muussa ne suosii niitä? Ja jos en nyt ihan väärässä ole niin ennen se perustu ainakin ottelijoiden antamiin ääniin, tiedä sitten enää mutta silloinki Chuck siellä paistatteli ekana. Myönnän että oon miehen fani ja mielellään hänestä puhunki, oon kumminki seurannu miestä aika hiton pitkään ja itekki kyseisiä lajeja tonkinu jonkun verran niin mun silmään ainakin sen tekniikka ja kaikki mitä äijään vaan voi lisää niin löytyy, ORGINAL! Ja mun mielestä Cage Rage ei oo mikään pikku organisaatio tai ainakaan mikään kolmannen luokan, euroopan suurin kumminkin ja näitä muitakin löytyy Shooto,ROTF,WEC etc..k-1,pride ja ufc onne suurimmat ja niitten perässä tulee nää..Ja jos oot missannu noi eventit niin sulla on paljon näkemättä, eine kaikki hyppää jostain puskista johki UFC tai PRIDE, suosittelen tutustumaan kyseisiin organisaatioihin.. Shooto on yks parhaista mitä tiedän, leipoo jopa k-1:n imo.

No nyt kun ollaan puhuttu "sijoituksista" niin ne nyt ei käytännössä merkkaa mitään. Pitäisikö Priden ja UFC:n säännöt olla samoja,että kaikilla olisi samat tekniset mahdollisuudet stompata tai hutkia kyynerpäällä menemään??Mä itse pidän noita Rankingejä vain suuntaa antavina. Mutta OMASSA kirjassa Chuck ei ole #1 vaan rankkaisin hänet sijoille 3-4,todennäköisesti sijalle 3 jos pitäisi valita.
Chuck on kieltämättä kova jannu,mutta en vieläkään usko hänen kykyihinsä tuhota Shogun tai wandy. Nuo kaverit ovat pärjänneet hyvin yli 100kg vastustajia vastaan ja jos esim. kestät Huntin iskut niin silloin kestät kyllä Chuckinkin iskut! Wandyn tappio CroCopille ei ollut ihme ja veikkaan,että Chuckin kohtalo olisi sama.

ps. Tämä on vaam mun mielipide ja pidän oikeudet muuttaa sitä koska vaan! ;)

Joo niin kun aikasemmin tokasin niin en mä niitten perusteella mitään ite päätäkkään :D Juuh ja on varmaan yhtä moni ainakin mun kanssa eri mieltä kun samaa, näitä löytyy ja tulee aina löytymään, ihan samat keskustelut on varmaan joskus käyty pele vs maradona, ali vs tyson etc.. mut never knows untill it happens :D tosin oli vähä eri marginaaleilta haettu mut anyway :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom