Chuck vs. Rampage

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa?

• Chuck "Iceman" Liddell

Votes: 0 0,0%
  • Quinton "Rampage" Jackson

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Ikä
47
Kertokaahan mielipiteenne mites tuossa matsissa tulee käymään?
Mitään virallista tietoa tosta matsista ei kai vielä ole , mutta eiköhän se jossakin välissä matsata(UFC7X).

Oma mielipide on, ettei rampagen otteet ole enää yhtä vakuuttavat, ja Chuck korjaa potin. Taisi uskonto sekottaa rampagen pään:)

Rampage ottaa vielä pari matsia, ja jos voittaa ne ni kaveri saa Chuckin vastaansa. Tai näin ainakin Dana väitti... Rampage on ihan vitun kova kaveri. Sydäntä on enemmän ku useammalla, mutta toi uskonto on kyllä sekottanu vähän sitä ja hyvien sparrikavereiden puuttuminen.

Mun veikkaus, matsi loppuu KO tai TKOhon, voittajasta en uskalla sanoa juuta enkä jaata...

Tää on ny niin hankala sanoo.. Mun mielestä verrattuna ensimmäiseen kohtaamiseen Chuck on aivan eri mies, positiivisessa mielessä ja Rampage myös, mutta negatiivisessa.

Hyppään kuitenkin Rampagen kelkkaan, pelkästään siitä hyvästä et toivon sen voittavan.

chuck aivan selvästi, rampagel mitää saumaa. ei uskonto rampagen tielle tullut vaan Silva :) sai jokusen kerran liian kovin pataan, sen jälkeen mies ei ole ollut entisellään.

viime matsin nähneenä ainakin rampagen puollustus kyynerpäitä vastaan kusee ja pahasti..Taisi olla liian kauan priden puolella. Siinä chuckille yksi sauma lisää

Kannattaa myös muistaa, että Rampagella on hemmetin kova pää. Ei sitä ainakaan helpolla tiputeta. Itse veikkaan, että paljon lopputulokseen vaikuttaa miten rampage löytää nyt niitä sparrikavereita ja miten treenit ja treeni-into sujuvat seuraavien kuukausien aikana.

Itsekkin uskon että tämä matsi on "vain" Rampagesta itsestään kiinni. Jos se löytää kunnon asenteen kehään niin chuck jää jalkoihin jo ekassa, jos taas ei niin ei chuckia kuitenkaan puoliteholla voiteta.

Chuck all the way, molemmat on meitsi yhtiä lempi ottelijoista ihan miltä kantilta sitä haluaa katsoa..mutta chuck sen tulee viemään oon edelleen sitä mieltä et jos jollain on jotain sanaa tos painoluokas chuckia vastaan niin se on shogun..

Ja oon kuullu huhua että jopa Rampage vs Liddel voitaisiin nähdä UFC 71:ssä, jos toi tulee toteutumaan niin imo liian aikaisin..1 tai 2 muuta matsia viellä Rampagelle ja sitten kokeilemaan titleshottia jos se vie noi muut haasteet matkaltaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Chuck on selkee suosikki mulle.

Ja varmasti Danakin toivoo CHuckin voittoa. Sitten saatais taas taattuun UFC-tyyliin rubber-match myöhemmin. Jippii!

Toivon kyllä että jäämies voittaisi. Ei ole kyllä Rampagea vastaankaan mitään, hyvä ottelija. Siitä kyllä nautin suunnattomasti kun Titoa vietiin... :D

Rampage voittaa.

Teidän "Iceman" worship ei auta paskan vertaa.. UFC voi suoltaa Chuck on maailman paras propagandaa vaikka kuinka mutta fakta on että Rampage pieksi sen viimeksikin ja Chuck ei ole oppinut mitään uutta sen jälkeen. Chuck ei ole piessyt ainoatakaan top jannua (paitsi ehkä itsensä sparratessa). QJ,Nogueira,Silva,Arona,Shogun... ei ketään.

Rampage ottaa Fedor vs Cop strategian ja pitää jatkuvasti painetta päällä niin Chuckilla ei ole enää edes voimia tyrmätä Rampagea ensimmäisen erän jälkeen. Ja kun tietää montako full power iskua Rampage on ottanut nassuun ilman näkyvää vaikutusta Chuckin saumat ovat heikot. Silvankin piti väsyttää QJ henkihieveriin ja syöttää jatkuvia polvia kaaliin ennenkuin QJ tippui. QJ ei tarvi kuin otella Liddellin staminaa vastaan kun taas Liddellin pitää saada QJ tyrmättyä.

Chuckin kallo on kyllä ihan samaa luokkaa kun katsoo Chuck vs QJ I niin Quinton kyllä takoi sellaisen selkäsaunan Liddellille että pitää hattua nostaa että selvisi niinkin pitkään.

En minä tietenkään rupea sanomaan että QJ voitto olisi kirkossa kuulutettu itsestään selvyys mutta todennäköisyys voittaa on vahvasti hänen puolellaan ei Icemanin.

PS. Mahdollisesti huomasitte Rampage ei kiittänyt jumalaa voittonsa jälkeen mikä selvästi osoittaa että "born again" pahin vaihe on ohitse. Kukaan itseään kunnioittava uskonnollinen fanaatikko ei olisi jätänyt moista tilaisuutta käyttämättä vahingossa.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Lauri : Nimeä yksikin matsi jossa joku on tyrmätty pystyssä kyynärpäällä. Et pysty. Sen jälkeen nimeä yksikin matsi jossa Liddell on iskenyt kyynärpäällä .. pystyssä tai maassa. Et pysty siihenkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom