Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellään kyseisestä autosta kokemuksia? Esim tollanen 02 2l autostick. Vaikuttaisi siedettävän hintaiselta ja omaisi ihan hyvät varusteet. Risuja ja ruusuja kiitos!

Ei koske kaikkia. Mutta totta on, että muissa kuin Chryslerin omissa jälleenmyyntiliikkeissä tarjoukset ja hyvitykset vaihtojen kohdalla ovat toisinaan naurettavia. Monella autokauppiaalla on pelko, että ne jää heille seisomaan jenkkien vanhan maineen perusteella. Ainakin näin mulle on annettu ymmärtää, ja kokemusta on jälleen vain isäukon kautta.Huonoimpana ominaisuutena kaikilla syslereillä on ehdottomasti niiden jyrkkä arvonlasku, joka kannattaa huomioida jälleenmyyntiä ajatellen. Samoin autoliikkeiden kiinnostus on varsin tahmeaa.
En tiedä onko tyyppiominaisuus, mutta jonkunlaista ääntä isänkin Stratus pitää tuossa tilanteessa.Onkos Sebringissä (ja muissakin chryslereissä) tyyppiominaisuus että ohjaustehostin ujeltaa renkaiden ääriasennoissa? Näin ainakin myyjä väitti kun poistin kiesin viikonloppuna.
Eikös tuota tapahdu vähän jokaisessa autossa? Oon itse ollut siinä käsityksessä, että jos ratti on aivan ääriasennossa, niin ohjaustehostimen pumppu lyö ns. tyhjää eikä tee hyvää millekkään autolle.Onkos Sebringissä (ja muissakin chryslereissä) tyyppiominaisuus että ohjaustehostin ujeltaa renkaiden ääriasennoissa? Näin ainakin myyjä väitti kun poistin kiesin viikonloppuna.