Chrysler 300c kokemuksia kellään?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Annas joku nappiinmenevä esimerkki sitten ?
Nappiin menevämpi esimerkki olisi verrata uusikorista A6:tta ja 300c:tä. Vai mitä mieltä olet. Harmi vaan, että mulla on kokemusta vaan toisesta.

Ja jos pitäisi valita, niin kyllä minun persettä lämmittäisi mielummin saksalainen kuin jenkkilänen auto.
 
Ei kyllä useimmin jaksa alkaa tämmösissä tapauksissa edes vastaileen takaisin, mutta ilmeisesti joskus se on tehtävä. :rolleyes:

Nappiin menevämpi esimerkki olisi verrata uusikorista A6:tta ja 300c:tä. Vai mitä mieltä olet. Harmi vaan, että mulla on kokemusta vaan toisesta.
Ehkä se voi olla parempi vertailla niin, mutta ei se estä vertaamasta vanhempaa A6 mallia. Yritän tästä edes muistaa vertailla "nappiin", ettei sua niin paljon ala ahdistaan. Ikävää kun toinen joutuu kärsimään.

Ja jos pitäisi valita, niin kyllä minun persettä lämmittäisi mielummin saksalainen kuin jenkkilänen auto.
Ylläri pylläri:)
 
Ja jos pitäisi valita, niin kyllä minun persettä lämmittäisi mielummin saksalainen kuin jenkkilänen auto.
Toit aika hyvin puolueellisuutesi esille. Ja tämä on just sitä tervettä asennetta, kuten niillä vanhoilla jäärillä, jotka sanovat ettei ranskalaisia kannata ostaa kuin snagarilta tai että jenkit on bensarosvoja.

Automallitkin on kuitenkin aika pitkälle yksilökohtaisia.
 
Tuo on just koviksen macho-auto. Alkuperäiskuosiinkaan ei tarvitsisi vaihtaa kuin isot vanteet.
Vielä ruokkien asiaa, suomessa autoilu ja päästöistä huutaminen ja muu ei taida paljoa vaikuttaa ilmastonmuutokseen. Suomessa on 5 milj. ihmistä (lähemmäs 6 nyk?) ja New Yorkissa pelkästään kaupunkina on päälle 5 milj..? Ja meillä on yhtä tiukkaa autoilun kanssa kun tipulla munankuoressa.

Eniweis, paljon mieluummin tommoisen ostaa kun jonkun sekunda-tavara bemarin.
 
Zone-sarja -42%
On kokemusta muistakin - Mm. tutun E320 Mesestä, mutta en näe meikäläistä hetkauttavia eroja. Kumpikin kelpaisi.

Ja hyvät sulle, mikäli osaat vaan paremman sanomisen puutteessa pojutella. Oikein kypsää ja hedelmällistä keskustelua sun osalta.
 
jos se penkinlämmitin ei siinä Chryslerissä lämmitä persettä ihan yhtä mukavasti kuin Audissa, niin sehän on vittu rikos ihmisyyttä vastaan.

Tässä kypsää keskustelua?

On kokemusta muistakin - Mm. tutun E320 Mesestä, mutta en näe meikäläistä hetkauttavia eroja. Kumpikin kelpaisi.

Ja hyvät sulle, mikäli osaat vaan paremman sanomisen puutteessa pojutella. Oikein kypsää ja hedelmällistä keskustelua sun osalta.

No tuo isin sysleri nyt tarkoitti vaan tuota puoluellisuusasetelmaa, pahoittelen jos siitä sai pojuttelevan vaikutelman.

Ensimmäistä kertaa mainitset tuon E320 mesen, aiemmin olet puhunut vain sysleristä ja "muista autoista". Ja molemmat ovat mukavia kun vauhtiin päästään, väittäisin kuitenkin mersun ohjaustuntumaa paremmaksi. Tästä saat olla vapaasti eri mieltä. Samoin tuon syslerin pysähtyminen ja mutka-ajo oli kankeaa. Ymmärrän kyllä hyvin että tuollaiseen päätyy, mutta syyt ovat varmasti muut kuin ajettavuus jos saman hintaluokan saksalaisiin vertaa.

Olen alunperinkin kysynyt vain tuota ajettavuutta, en missään vaiheessa haukkunut autoa tms. Ja olen ollut kiinnostunut nimenomaan siitä mihin autoa vertaat, kun kehut sen ajettavuutta.

Auton ulkonäkö on kohdillaan, sillä tuo itseäkin kiinnosti. Ajettavuuden puutteet eivät täysin poistaneet pirssiä omalta listalta, mutta ajoasentoa en saanut kohdilleen. Penkiltä jotenkin valui alas ja tämä olisi ollut pitemmän päälle varsin ikävää. Ja toki uushankinta hinta on vähän tympeä.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sarkasmia ei varmaan kannata täysin todesta ottaa (viittaan ekaan kysymykseesi).

Ei mulla mitään erityisempiä kiintymyksiä ole mihinkään automalliin, koska on noita monia muitakin malleja jotka koukuttais, vaikkei kokemusta tai lähipiirissä niitä olisikaan. Mutta kuten tuolla penkinlämmittäjäkommentilla jo hieman vihjasin, kaikille ei ole just niin nöpönuukaa jotkin pikkuerot auton ominaisuuksissa. Ja veikkaan juuri nimenomaan faijan kiesin kohdallakin mm. ulkonäön painaneen enemmän kuin sisäiset seikat.

Ei herneitä - ei tässä mitään emäntiä vertailla, vaan autoja. :piis:
 
Miten voisin laskea autoveron suuruuden 300C:lle, jos toisin Saksasta. Esim 10.000€ maksava, mitä olis suurimpiirtein hinta autoveron jälkeen? Onko jotain kaavaa millä voi laskea? Onko jollain jopa omia kokemuksia?
 
Eikös suuntaa antavan veron saa selville niin, että esim. nettiautosta etit samanlaisia autoja, joissa ikä, kilometrit ja varusteet ovat mahdollisimman lähellä sitä mitä olet tuomassa. Sitten lasket (päästöt/10) + 4 ja jaat tolla sen nettiauton hinnan.

Esim. Auton, jonka päästöt ovat 160 g/km, niin (160/10)+4 =20%. Jos vastaava auto maksaa suomessa n.20t€, niin vero on n.4000€.

Joku korjatkoon, jos olin väärässä.:)
 
Aika mielenkiintonen kaava, ainakin tuolta tullin sivuilta voi kattoa millasia veropäätöksiä niistä on tullut -> http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/autoverotus/taulukot/index.jsp
Pari viimesintä kun kattoo läpi niin voi todeta diesel 300C:n verojen olevan 7-10 tonniin, vuosimallista riippuen.. en tiedä kumpaa alkuperäinen kysyjä oli etsimässä.
 
Iso c

MOIKKA, MULLA ON 2 VUODEN KOKEMUS CRD DIESEL MALLISTA. AUTO ON FARMARI 2008 MALLIA.. AJETTU NYT 60TKM, JA TAKUUSEEN ON VAIHDETTU TAKAVALO, KERÄSI KOSTEUTTA SISÄLLE. XENON POLTIN, ALKOI VÄLKKYMÄÄN. TAKAJARRUSATULA OLI ILMAUSNIPANKIERRE LEIKANNU TEHTAAL. RAIDETANGONPÄÄ, VÄLJÄ.
MUTTA OLEN TOSI TYYTYVÄINEN AUTOONI, OLEN AJANUT SAMANHINTALUOKAN MB,AUDIA,VOLVOA... EI HÄPEÄ YHTÄÄN VOIN KERTOA.. EN OLE MIKÄÄN MERKKI FANI MUT TYKKÄÄN 300C KOSKA ON AJATON MALLI.
YLLÄ PITO ON MITEN SEN OTTAA KALLISTA TAI EI.. KYSEINEN AUTO EI PAINI JAPSIEN SARJASSA, ELI PERUS HUOLLOT ON JOKA TOINEN N600E JA 700E. VEROT JOTAIN 700E V, TALVIRENKAAT 18" JOS NASTAT N1500E
KESÄ 20" N1000-1800E, VAKUUTUS RIIPP YHTIÖSTÄ MINULLA KASKO -70% N600E LIIKENNE -70% N480E
POLTTOAINETTA SYÖ TÄMÄ 2000KG MÖRKÖ 7.2-9.5 100KM SEN ENEMPÄÄ TAI VÄHEMPÄÄ VALEHTELEMATTA
ELI EIKUN KAUPPAAN VAAN OSTAMAAN ON RAHALLE VASTINETTA HERKKUJA RIITTÄÄ NII JA KATSEITA MYÖS:eek:
 
Näkeekö takarivikin varmasti? :D

Nähtävästi tuo raidetangon pää on tehty jostain paskametallista, kun 2-3 vuoden jälkeen tulee kulumaa tai väljyyttä. Dieseliä menee tosiaan vähän pakkasillakin, varsinkin silloin, kun asennuttaa polttoainekäyttöisen moottorilämmittimen.
 
VS

JOO VARMAAN NII, MUN HYVÄ YSTÄVÄ ON AUTOALALLA JA SANOI ET EI NYKYÄÄN LAITETA RASVAA KUIN SEN MINKÄ LINTU NOKASSA TUO NÄIHIN NIVELIIN.. JA EI PUHUTA NYT KYSESESTÄ MERKISTÄ VAAN ONGELMA ON MUILLAKIN.. PITÄIS OLLA NIPAT NIINKUIN ENNENVANHAA:hyvä:
 
Lopeta se caps lockin käyttö perkele!!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom