- Ikä
- 48
No niinhän se vittu on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei tuokaan vertaus ihan nappiin mennyt.
Nappiin menevämpi esimerkki olisi verrata uusikorista A6:tta ja 300c:tä. Vai mitä mieltä olet. Harmi vaan, että mulla on kokemusta vaan toisesta.Annas joku nappiinmenevä esimerkki sitten ?
Ehkä se voi olla parempi vertailla niin, mutta ei se estä vertaamasta vanhempaa A6 mallia. Yritän tästä edes muistaa vertailla "nappiin", ettei sua niin paljon ala ahdistaan. Ikävää kun toinen joutuu kärsimään.Nappiin menevämpi esimerkki olisi verrata uusikorista A6:tta ja 300c:tä. Vai mitä mieltä olet. Harmi vaan, että mulla on kokemusta vaan toisesta.
Ylläri pylläriJa jos pitäisi valita, niin kyllä minun persettä lämmittäisi mielummin saksalainen kuin jenkkilänen auto.
Toit aika hyvin puolueellisuutesi esille. Ja tämä on just sitä tervettä asennetta, kuten niillä vanhoilla jäärillä, jotka sanovat ettei ranskalaisia kannata ostaa kuin snagarilta tai että jenkit on bensarosvoja.Ja jos pitäisi valita, niin kyllä minun persettä lämmittäisi mielummin saksalainen kuin jenkkilänen auto.
Ihan totta?Tuo on just koviksen macho-auto.
Toit aika hyvin puolueellisuutesi esille.
jos se penkinlämmitin ei siinä Chryslerissä lämmitä persettä ihan yhtä mukavasti kuin Audissa, niin sehän on vittu rikos ihmisyyttä vastaan.
On kokemusta muistakin - Mm. tutun E320 Mesestä, mutta en näe meikäläistä hetkauttavia eroja. Kumpikin kelpaisi.
Ja hyvät sulle, mikäli osaat vaan paremman sanomisen puutteessa pojutella. Oikein kypsää ja hedelmällistä keskustelua sun osalta.