CLASSIC PHYSIQUE PRO Chris Bumstead

Okei. Erikoinen juttu, itse taas olen aina tykännyt kuunnella, välillä tätä heidän podcastia myös kuuntelin, nyt se onki tauolla. Hänen persoona lisännyt fanitusta. Varsinkin kaikki mitä tekee faninen hyväksi, vaikka onkin hyvä markkinoinnin ja imagon kannalta. YT vastailee aktiivisesti kommenteihin.
Vaikuttaakos tuo Kanadalainen englanti vai tämä kuuluisa Cbum lisp? En edes yli vuoden fanituksen jälkeen tätä huomannut :D (Lisps are a common type of 'functional' speech disorder (FSD)).

En ollut edes tietoinen koko asiasta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Okei. Erikoinen juttu, itse taas olen aina tykännyt kuunnella, välillä tätä heidän podcastia myös kuuntelin, nyt se onki tauolla. Hänen persoona lisännyt fanitusta. Varsinkin kaikki mitä tekee faninen hyväksi, vaikka onkin hyvä markkinoinnin ja imagon kannalta. YT vastailee aktiivisesti kommenteihin.
Vaikuttaakos tuo Kanadalainen englanti vai tämä kuuluisa Cbum lisp? En edes yli vuoden fanituksen jälkeen tätä huomannut :D (Lisps are a common type of 'functional' speech disorder (FSD)).
Mä kanssa tykkään sen sössötyksestä.
 
Erinomainen haastattelu!


View: https://www.youtube.com/watch?v=jSwGMW2FLmQ


Timestamps
0:30 – Training and Restrictions in Canada 3:35 – Rise to Olympia Champ 7:05 – Improvements
9:28 – Just the Beginning? 11:22 – What is He Focusing On/Mindset? 12:30 – Autoimmune Disease
15:47 – His Confidence for the 2020 Olympia 19:16 – Dangerous Competitors 22:42 – 2021 Olympia Strategy
24:20 – Breon Ansley 27:01 – Open? 28:42 – Popularity 31:16 – Girlfriend 32:51 – Melissa and Iain Valliere
37:34 – New Stars and Open Mr. Olympia 42:35 – Prize Money Difference/Business Ventures
44:18 – How Long Will He Compete? 46:07 – Classic Competition vs. Open Competition 46:40 – Classic Olympia Prediction
 
Mikäs Chrisin kisapainoraja on?
On kyllä massiivinen ukko ja mielenkiintoista nähdä onko kyennyt vielä kuinka paljon parantamaan tuosta viime vuoden muodonmuutoksesta.
Sitten vielä, kun pituuttakin löytyy niin entisestään korosti sitä dwarffaus efektiä.

Yhtään muita kisaajia väheksymättä, niin tällä hetkellä ainoana potentiaalisena kandidaattina näkisin Bryanin.
Pituutta lienee aikalailla saman verran ja malli on upea ellei jopa katsojan mieltymyksistä riippuen upeampi.

1627993628208.png
 
Mikäs Chrisin kisapainoraja on?
On kyllä massiivinen ukko ja mielenkiintoista nähdä onko kyennyt vielä kuinka paljon parantamaan tuosta viime vuoden muodonmuutoksesta.
Sitten vielä, kun pituuttakin löytyy niin entisestään korosti sitä dwarffaus efektiä.

Yhtään muita kisaajia väheksymättä, niin tällä hetkellä ainoana potentiaalisena kandidaattina näkisin Bryanin.
Pituutta lienee aikalailla saman verran ja malli on upea ellei jopa katsojan mieltymyksistä riippuen upeampi.

katso liitettä 230194
Tyylikäs fysiikka, mutta mikä hitto sillä on pään päällä? Näyttää nyljetyltä linnulta 😅
 
Mikäs Chrisin kisapainoraja on?
On kyllä massiivinen ukko ja mielenkiintoista nähdä onko kyennyt vielä kuinka paljon parantamaan tuosta viime vuoden muodonmuutoksesta.
Sitten vielä, kun pituuttakin löytyy niin entisestään korosti sitä dwarffaus efektiä.

Yhtään muita kisaajia väheksymättä, niin tällä hetkellä ainoana potentiaalisena kandidaattina näkisin Bryanin.
Pituutta lienee aikalailla saman verran ja malli on upea ellei jopa katsojan mieltymyksistä riippuen upeampi.
En tiedä tarkkaa kisapainoa tai painorajaa mutta 10lbs/4.53kg pystyy vielä nostaan kisapainoa.
Tuo Bryan Jones oli Dennis James haastattelussa ja kertoi että on hiukan lyhkäisempi kuin Cbum.
Myös Chris on Bryanista puhunut kovimpana haastajana, valitettavasti tällä hetkellä Bryan selkä on vielä heikkous ja jalkoja ei ole koskaan saanut kireiksi, saati urille.
Kuitenkin Bryan on vielä hiukan parempi rakenteelta mutta joidenkin mielestä muistuttaa taas enemmän kehonrakentajaa.
Kuitenkin hänellä erinlaisempi fysiikka ja melkein yhtä pitkä joten taitaa olla kovin haastaja lähivuosina.
 
Back
Ylös Bottom