Chevrolet Astro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tunteeko kukaan hyvin kyseistä automerkkiä. Kandeeko ostaa 90-luvun alun sellainen perheautoksi. Ajettu on vajaat 200 000 ja kyseessä on bensakone. Muistaakseni n 4.2 litranen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mage sanoi:
Tunteeko kukaan hyvin kyseistä automerkkiä. Kandeeko ostaa 90-luvun alun sellainen perheautoksi. Ajettu on vajaat 200 000 ja kyseessä on bensakone. Muistaakseni n 4.2 litranen.

Sehä riippuu hinnasta. Onko rekisteröity henkilö vai pakettiautoksi? Kilometrejä ainaki koneella on jäljellä viel paljon, ja ei noi oo pahoja pensarosvoja jos ajelee nätisti. Joku toyota previa syö suunnilleen saman verran gasoliinia.

Muistaakseni noi kannatti hommata just sil bensakoneella, kun kuulemma se diesel kone olis aika susi noissa. Muuta en ossaa sanoa

Joskus meinasin astroa, mutta jäi ostamatta. Vaikea sanoa kannattavuutta, chevy vanin saa halvemmalla ja tilaa enemmän, mutta keitto kyllä maistuu isomman koonsa mukaan ihan kunnolla. Jos kilometrit on tuota luokkaa, niin ne tuskin on mitään tuolla kutoskoneelle. sfnetillä oli astrasta kohtuullisesti juttua, taisipa jollain olla siellä joskus jaossa vuoden kuluseurantakin astrasta. http://groups.google.fi/

Zone-sarja -42%
hafanafa sanoi:
Sehä riippuu hinnasta. Onko rekisteröity henkilö vai pakettiautoksi? Kilometrejä ainaki koneella on jäljellä viel paljon, ja ei noi oo pahoja pensarosvoja jos ajelee nätisti. Joku toyota previa syö suunnilleen saman verran gasoliinia.

Tämä mitä katselen on vähän kallis. Karvan alle kymppi on pyynti. Olen nähnyt samanikäisiä paljon halvemmalla. Mutta kun tämä on rekisteröity seitsemälle ja lasi-ikkunat on taakse asti. Eli pikkubussi. Kilometrejäkin on suht asiallisesti. Hinta vaan arveluttaa. Hinnan lisäksi arveluttaa mahdolliset remontit. On se kuitenkin 13 v vanha ja minä en ole mikään asentaja.

mage sanoi:
Tämä mitä katselen on vähän kallis. Karvan alle kymppi on pyynti. Olen nähnyt samanikäisiä paljon halvemmalla. Mutta kun tämä on rekisteröity seitsemälle ja lasi-ikkunat on taakse asti. Eli pikkubussi. Kilometrejäkin on suht asiallisesti. Hinta vaan arveluttaa. Hinnan lisäksi arveluttaa mahdolliset remontit. On se kuitenkin 13 v vanha ja minä en ole mikään asentaja.

No karvan alle kympillähän ei minkäänlaista uutta autoa saa. Chevroletin huoltoja etelästä varmaankin löytää helpostikkin siinä missä muittenkin merkkien. Kaverilla oli astro pari vuotta ja aika vähän siinä oli vikoja mut yleisesti en tiedä asiast. Oletko ottanut selvää bussin veroista ja vakuutusmaksuista? Kympillä saattas saaha chrysler voyager tila-auton mut sitä on haukuttu kovasti ja kuulemma paljon vikoja.

hafanafa sanoi:
No karvan alle kympillähän ei minkäänlaista uutta autoa saa. Chevroletin huoltoja etelästä varmaankin löytää helpostikkin siinä missä muittenkin merkkien. Kaverilla oli astro pari vuotta ja aika vähän siinä oli vikoja mut yleisesti en tiedä asiast. Oletko ottanut selvää bussin veroista ja vakuutusmaksuista? Kympillä saattas saaha chrysler voyager tila-auton mut sitä on haukuttu kovasti ja kuulemma paljon vikoja.

Pitäisi vielä mennä vielä henkilöautona kun siinä on kuitenkin vain seitsemälle paikat. Tai ainakin niin luulen ja toivon. Oikaiskaa jos olen väärässä. Voyager on käsitykseni mukaan aikas paljon tyyriimpi käytettynä ja niistä vioistakin olen kuullut juttuja.

Ei tässä tosiaan uutta etsitä ja ollaan varautuneita pikku ongelmiinkin. Mutta ei oikein aika ja taidot riitä mihinkään "autoharrastamiseen".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom