chat lakko!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heksu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olis kiva osallistua tohon lakkoon, mutta se tarkoittais sitä että pitäis alkaa lähetellä ensin viestejä noihin...

Imo hyvä tarkoitus, saa nähdä onnistuuko.

Mä sit vissiin chat-lakkoilen joka päivä

Jep meikä on mukana, en varmasti lähetä 1.8. klo 0.00 - 24.00 aikana yhden ainutta viestiä noihin chatteihin tai peleihin. En myöskään aijo seurata noita ohjelmia.
Pysyn siis aikaisemmassa linjassani...

no nuo deittichatit vielä ihan täysin ymmärrän, mutta siis entäs kaikki ne fucking puhuvat päät, lentopallot jne. Wouu.

Hyvä vaan mutta ei varmana toimi... Sinne ne lapsukaiset tuhlaa kännykkälaskua isien ja äitien maksettavaksi. Itse juonnetut chatit eivät niinkään häiritse mutta nuo maksulliset pelit mistä ei edes voi voittaa mitään ovat hanurista. Järjetöntä että jotkut pelaa jotain jalkapalloa 100e:lla vain saadakseen hyvät pisteet... :rolleyes:

metalman sanoi:
kuka helvetti noihin yleensäkkin kirjoittaa???

Aleley sanoi:

Pakkiksen seuranhakujutussa taisi ainakin 99% kyseessä olla webissä olevat chatit, keskusteluforumit jne eikä televisioissa pyörivät juonnetut maksulliset palvelut.

[Ellei joku maininnut hankkineensa seuraa tv:n deittichatin kautta joka on sitten mennyt minulta ohi...]

Tossa vaan joku logiikka ei täsmää... Luultavasti ne, jotka tv-chatteihin jotain lähettävät, haluavat ko. ohjelmia myös töllössään nähdä.

Paremmin voisi toimia, jos jonain päivänä ne jotka eivät halua chattejä nähdä, lähettäisivät jokainen viestin "pois tällainen paska ruudusta".

Nojoo, en mä ainakaan jaksaisi vaivautua. Kiinnostaa tuo töllö muutenkin niin vähän nykyään.

heksu sanoi:

Kannatettava idea sikäli, että chatit ovat taas yksi todiste ihmisten tyhmentymisestä. Tosin lakkohankkeen perustelut ovat aika ontuvat: TV-maksulla rahoitetaan Ylen ohjelmaa, ja tsättejä näyttäisi olevan kaupallisella puolella. Onko MTV3 tai Nelonen muka joskus saanut rahaa valtiolta ohjelmankehitykseen?

Paremmin voisi toimia, jos jonain päivänä ne jotka eivät halua chattejä nähdä, lähettäisivät jokainen viestin "pois tällainen paska ruudusta".

Tässähän toivottavasti haettiin sähköpostiviestiä..?

Tuskinpa nuo kanavat pahemmin pistävät pahakseen jos kassaan kilahtaa 5 000 000 x 0,?? euroa

vonPryz sanoi:
Kannatettava idea sikäli, että chatit ovat taas yksi todiste ihmisten tyhmentymisestä. Tosin lakkohankkeen perustelut ovat aika ontuvat: TV-maksulla rahoitetaan Ylen ohjelmaa, ja tsättejä näyttäisi olevan kaupallisella puolella. Onko MTV3 tai Nelonen muka joskus saanut rahaa valtiolta ohjelmankehitykseen?
Onhan noita ihme visoja Kakkosellakin. Etsi viisi virhettä jne.

Ei tuota vaikeuksia osallistua tuohon :)
Yhden ainoan kerran olen TV:n sättiohjelmaan lähettänyt viestin ja senkin lähetin isäni puhelimesta nuorempana ja viesti kuului suunilleen näin " Cradle of Filthin rumpali Nicholas Barker maailman paras!" tai jotain tuohon suuntaan Nicholaksen ylistämistä :D

Jonny sanoi:
Ei tuota vaikeuksia osallistua tuohon :)
Yhden ainoan kerran olen TV:n sättiohjelmaan lähettänyt viestin ja senkin lähetin isäni puhelimesta nuorempana ja viesti kuului suunilleen näin " Cradle of Filthin rumpali Nicholas Barker maailman paras!" tai jotain tuohon suuntaan Nicholaksen ylistämistä :D

Ei menny siinäkään rahat hukkaan :arvi:

Mä oon henkilökohtaisesti ylläpitänyt yhden miehen hiljeista protestia jo vuosi sillä, että en maksa lupaa vaikka telkkaria katselenkin ja kaupanpäällisiksi vittuilen vielä tarkastajallekin kun se tulee käymään! Mähähähähä!! Möhöhöhöhöhö! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom