Champions League 06-07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No niin - 1-2 Kaká. Heh, ja Hoopi huusi 2-0 Milanille innoissaan... Voi helvetti, kolkkaisi Kuusela Hoopin.

Mitä ihmettä ManU:n puolustus oikein teki?

Voivoi... kyllä näkyy, että viisi miestä puolustuksesta on loukkaantuneena. Kaiken lisäksi tuomari päätti vilauttaa Evralle keltaista ilman mitään syytä -> misses next match :curs:

Mitä ihmettä ManU:n puolustus oikein teki?

car-crash.jpg

Perkele sanon minä!

Kaka >>>> Ronaldo

tuo nyt on ollut selvää pidemmän aikaa kaikille,paitsi ManU-faneille ja Ylelle

E:onko ihanampaa näkyä:sir alex naama norsunvitulla

Niin ja eikös tuo Ronaldo 2 valittu maailman parhaaksi futaajaksi, vai mitä tuo hoopi horisi? Eli kai sitä joku jossain muuallakin arvostaa...

en tiedä mikä palkinto se oli,mä en jaksa hoopia kuunnella.
onhan sillä ollut helvetin kova kausi,ja on hyvä pelaaja.mutta Kaka on vielä astetta kovempi.IMHO

Älä tabli välitä tosta Alecista. Se ei vaan ymmärrä.

Nyt on näytön paikka. Ole kentälle ja pallo maaliin. Ja jos ei puolustus pidä, niin meikäläinen menee itse kentälle ja rappaan Kakan.
:D
siguksi meni

VDS ja Evra :haart: ei jumankauta mitä porukka siellä ManU:n puolustuslinjoilla oikeen seisoo. Ronaldo iskee jotakin toisella puoliajalla en sano vielä, että mitä iskee.

Älä tabli välitä tosta Alecista. Se ei vaan ymmärrä.

Nyt on näytön paikka. Ole kentälle ja pallo maaliin. Ja jos ei puolustus pidä, niin meikäläinen menee itse kentälle ja rappaan Kakan.

Helpottava tasoitus!

Englannin pelaajayhdistys valitsi Ronaldon sekä vuoden pelaajaksi että vuoden nuoreksi pelaajaksi Englannissa. Onhan ollut päivänselvää, että Ronaldo on ollut valioliigan selkeä ykköspelaaja koko kauden ajan. Ei huono saavutus 22-vuotiaalta Euroopan kovimmassa sarjassa*.

* ennen kuin joku alkaa nillittää tästä, niin kannattaa tarkistaa, että mistä maista niitä joukkueita on UCL:n final fourissa ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Huhhuh! Olipa trilleri, mutta ManUlle täysin oikeutettu voitto. Täytyy myöntää, että Ronaldo ei ollut tässä ottelussa parhaimmillaan, mutta onneksi Giggs ja Rooney olivat.

Kirosin tuolla valioliiga-ketjussa Manun toppareiden loukkaantumisia (Rio, Vidic, Silvestre ym.) tossa männä päivänä, ja totesin vaan että hyökkäyksen pitää vaan tehdä 1 enemmän kun omissa soi.

Ja oli niin puolustuksen munimisia noi milanin maalit kun olla voi.

Mutta hyökkäyksessä löytyy.

Mitä mä sanoin (hehe, pääsinpäs sanomaan)

Rooney on kingi. :rock:

no Milan vie tän homman kuitenki:rock: . tekivät kuitenki 2 vierasmaalia eli viikon päästä
on taas Ronaldon aika itkeä!! Ok, onhan tuo Dida aika vitsi mutta silti

Rooney!!! ManU näytti mitä osaa eli puolustus ei osaa mitään ja hyökkäys on maailman eliittiä. Kyl tos vimpas maalis ni vastaisku ku lähti niin neljä miestä oli siinä hetkessä mukana. Rooney sitten päätti sen hienosti Didan avustuksella.

No Manukaan ei muuten ilman vierasmaaleja jää tossa kunnossa - ja tämä on lupaus!

Ja noilla Milanin papoilla ei näköjään kunto kestä edes 70 minuuttia. (sun pitää linkittää niille toi pakkiksen aerobinen harjoittelu osio puoli, ja italialaisia futaajia kun ovat niin troppi-puoli myös)

Ja Manu alkaa perinteisesti pelaamaan vasta 90 minuutilla.

että näin...noh,viimeistä lukuunottamatta ihan ok-matsi.aika kaksijakoinen,ensimmäisen puoliajan toinen puoli,ja tokan puoliajan ensimmäinen puoli hyvää peliä,muuten not so much.tasuri ois kelvannut,mutta kyllä tästäkin on ihan hyvä ponnistaa.kaksi vierasmaalia on aina kaksi vierasmaalia.Didan hyvän ja huonon pelin ero on ollut huikea aina.Bayernia vastaan torjui kaiken,nyt todella epävarmaa.
kyllä ManU Sirolla kaatuu,ehdottomasti

kaka.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom