Champions League 06-07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
sinuna olisin huolissani lähinnä siitä kuinka monta askelta o'shea on jäljessä kun jankulovski alkaa takoa keskityksiä ;)

Nestalta ei jalat lopu,Maldinilta saattaa loppua.Boneran peluuttaminen Maldinin paikalla olisi ihan jees...sitä tosin ei tule tapahtumaan :(

Kalac on niin järkyttävän paska että on pakko ihmetellä miten se on Milaniin ikinä edes luikerrellut.noh,tän kauden jälkeen päästään siitäkin eroon.

sinuna olisin huolissani lähinnä siitä kuinka monta askelta o'shea on jäljessä kun jankulovski alkaa takoa keskityksiä ;)

Nou hätä. Evra pelaa oikealla. Siitä saa Marekit yrittää juosta ohi. John upotetaan vaihtopenkin syvyyksiin.

Mitkäs on Alec ja P-P noiden joukkueiden tilanne varoitusten kannalta? Huilaako ketään?

Joo, se fruittari:lol2: on saatava aisoihin. Gattuso vois ottaa sen miespuolustukseen, vois purra vaikka nilkasta.
On kyl niin kovassa iskussa ManU, että Milanilla on kova duuni edessä. Maldini ja Costacurta puolustuksen lukoiksi, saattais pitää vähän kiirettä.

ManU on iskussa,mutta eipä Milankaan ole viimeiseen kymmeneen peliin hävinnyt kuin yhden (Interille 1-2) serie a ja ucl mukaan luettuna,ja tehnyt näissä 22 maalia,ettei ihan paskasti ole mennyt

tiukka vääntöhän siitä on tulossa

eipä miun mielestä pitäs milanilla varotusten takia olla poissa ketään

mites ManU:n loukkaantumis tilanne, ketä siellä sairastuvalla tällähetkellä on?

Milanilla tasan kolme vaarallista pelaajaa: Gattuso, Kaka ja sitten se kaveri mikä on aina pari metriä paitsiossa ja iskee maalit tolpan kautta lähes aina mikäs se nimi nyt olikaan... ainiin Pippo;)

Mielestäni manulla ei ole pelikieltoja... Enkä löytänyt mistään tietoa, että olisi.

Alec minun kohdalla kyse ei ole vastakkainasettelusta, vaan dilemmasta. Tuossa olohuoneen seinällä komeilee kehystetty Maldinin pelipaita ja silti toivon, että Paolon kuluneet jalat eivät kantaisi Milania finaaliin ManU:n kustannuksella. Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu joukkue, niin laulaisin kanssasi ylistyslauluja.

E: Manulta puuttuu varmasti Vidic ja Silvestre. Ferdinand, Neville ja O'Shea on epävarmoja.

Alec minun kohdalla kyse ei ole vastakkainasettelusta, vaan dilemmasta. Tuossa olohuoneen seinällä komeilee kehystetty Maldinin pelipaita ja silti toivon, että Paolon kuluneet jalat eivät kantaisi Milania finaaliin ManU:n kustannuksella. Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu joukkue, niin laulaisin kanssasi ylistyslauluja.

:) ymmärrän
se on ihan sama mitä paskaa me täällä jauhetaan,kentällä ne sitten ratkeaa.toivottavasti parempi joukkue (tosin Milan saa kyllä voittaa vaikka ois vähän paskempikin...)voittaa,ja että voitto tulee rehdisti eikä mistään tuomarivirheestä.

Maldini on hieno mies.historian paras laitapakki IMO.ehkä jopa historian paras puolustuspelaaja...
voittanut seuratasolla kaiken mahdollisen,maajoukkueessa jäi mm-hopea vain käteen.

Sempre rossoneri!!!

http://www.youtube.com/watch?v=WkM7fEMADw0

Milanilla tasan kolme vaarallista pelaajaa: Gattuso, Kaka ja sitten se kaveri mikä on aina pari metriä paitsiossa ja iskee maalit tolpan kautta lähes aina mikäs se nimi nyt olikaan... ainiin Pippo;)

Unohit kaikistä tärkeimmän eli Ronaldo Luis Nazário de Liman.
183 - senttinen maalivahtien & pakkien kauhu! ;)

Unohit kaikistä tärkeimmän eli Ronaldo Luis Nazário de Liman.
183 - senttinen maalivahtien & pakkien kauhu! ;)

Paksukainen on todellinen kauhu, mutta CL hän ei saa Milania edustaa, koska on tällä kaudella jo Realin paidassa niin tehnyt.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitäs kummaa? Matsi alkamassa ja ei hehkutusta? :D

Tiedä sitten kumpaa itse kannattaa tänään; Manscummeja vai Taskuvarkaita?

Huomenna toki Autovarkaat varmasti kovilla Ruplahuoria vastaan, mutta katellaan...

Mitäs kummaa? Matsi alkamassa ja ei hehkutusta? :D

Alecia ainakin jännittää jo niin paljon, että sormet ei pysy näppäimistöllä. ;)

Tiedä sitten kumpaa itse kannattaa tänään; Manscummeja vai Taskuvarkaita?

Huomenna toki Autovarkaat varmasti kovilla Ruplahuoria vastaan, mutta katellaan...

Mä kyllä liputan nyt ihan Milanin puolesta, vaikka italialaisesta futiksesta en hirveästi välitäkään. Mutta kun kerran Milan pudotti Bayernin, niin vieköön nyt sitten koko hoidon. Tärkeintä on, että ManU ei voita CL:a.

Heikolta vaikuttaa ManU:n puolustus. Milanin paikka iskeä: tiedä olisinko tyytyväinen tasuriin ja/tai vierasmaaliin... voitto nyt pitää tulla.

Olisiko Paolo Maldinin (38 vuotta) upeaa lopettaa upea uransa CL-pyttyä kannatellen...? :fantasioi:

Alecia ainakin jännittää jo niin paljon, että sormet ei pysy näppäimistöllä. ;)

Mä kyllä liputan nyt ihan Milanin puolesta, vaikka italialaisesta futiksesta en hirveästi välitäkään. Mutta kun kerran Milan pudotti Bayernin, niin vieköön nyt sitten koko hoidon. Tärkeintä on, että ManU ei voita CL:a.

töissä olin prkl

mutta jännittää.hyvin alko :(
ristin löin pitkävetoon

vittu oma maali...säkäosuma.näitä sattuu

KYLLÄ!!!
5 min ja 1-0 :hyper:

tais loppua ManU-puolustukselta jalat...
vierasmaali traffordilla,ei paha.
vaikka olihan tuo vanden imasu

pallonhallinta 57% Milanille...joo ManU hallitsee,kysykää vaikka hoopilta...

Mahoney:mikä tossa nyt on?kyllähän veskari voi tehdä oman maalin

No voi,mut eiks ton nyt melkein voinut tulkita torjunnan kautta menneeltä?

Joo,eli mun moka...Didalle merkittiin.:piis:
niin no joo.totta

Kuka Hallitsee???
Kaka Hallitsee!!!!!!!!

muistakaa että ManU hallitsee...kysykää vaikka hoopilta.

p.s.miksei pysty kirjottamaan isoilla kirjaimilla? prkl

Suositut

Back
Ylös Bottom