Chained nutrion ripped hardcore

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikitin
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä onko Chained nutrionin ripped hardcoren käyttö haitallista alle 18-vuotiaalle? Tuotteessa sanotaan ettei suositella alle 18-vuotiaille. Aiheuttaako se jotain haittavaikutuksia? :D Vai tarkoitetaanko sillä vain tota korkeaa kofeiinin määrää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todennäköisesti ei, se lukee siinä siksi, jotta yliannostuksen haittavaikutuksista piittaamaton nuorukainen ei popsisi niitä.

Sisältö kapselia kohti:

Kofeiinia 290 mg
Gallushappoa 84 mg
Vadelmaketoni 84 mg
Kahvipapu-uute (sisältäen 3,377mg kofeiinia) 62 mg
Capsicum uutetta 50 mg
Vihreäteeuutetta 33 mg
Oliivinlehtiuutetta 15 mg

...jos oot jollekkin noista allerginen, niin tulee ongelmia.

Ei varmaan ainakaan kovin hyödyllistä, varsinkaan alle 18-vuotiaalla jolla pitäis metabolian kyllä jyllätä. Minulla ainakin oli tuon ikäisenä muutakin käyttöä rahalle kuin jotku ihme laihdutuspillerit ja on kyllä itseasiassa vieläkin.

Tuskin se haitallista on, mutta kuten Pöyröö sanoi, ei välttämättä nuorelle ihmiselle juuri tarpeellinen. Itse tosin käytän, vaikka vain 20-vuotias olenkin. Tavoitteena kun on saada tuota rasvamassaa liikenteeseen, niin jos mikään tällainen tuote voi auttaa tehostamaan rasva-aineenvaihduntaa liikuntaan yhdistettynä, niin olen "mainoksen uhri." :D

Joo teistä kaikista tulee isoarskoja kun vedätte tuota puoli purkki päivässä. Itse laittaisin ennemmin noikin rahat paistijauhelihaan tai marinoimattomaan kanaan kiinni.

Menee vähän ohi tuon kysymyksen, mutta itellä tosiaan käytössä ollut kyseinen tuote reilu kuukauden verran. En oleta että laihtuisin tuolla, mutta nälän tunteeni häviää 3-4h :) joten itsellä käytössä dieetillä. Tosin muutama kaveri kokeillut samoja tabuja eikä ole huomanneet minkäänlaista vaikutusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom