Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoppas. Tämähän palauttaa vähän uskoa lajiin. 2000-luvulla alkaneen kaamoksen harvoja valonpilkahduksia tämä herra.
Ihan sama mulle menestyykö joku jääkaappi vai pullokaula siellä olympiassa, silti ne ei näytä niin hyvältä kuin Ced. Olishan se hienoa jos Ced olisi joskus vielä Mr.O mutta kaukainen haavehan tuo tietysti on. Silti hiukan terävämmällä viimeistelyllä uskon että nykylihoillakin TOP5 on mahdollista. Laji on ihan kuralla mutta kyllä mulla on uskoa edelleen siihen että tuollaistakin fysiikkaa vielä osataan arvostaa. Toivotaan ettei kaveri pilaa fysiikkaansa niinkuin niin moni muu on joutunut tuossa massakilpailussa tekemään.Älä turhaan ala uskoa mihinkään. Kaverilla vaan sattuu olemaan saatanan hyvä rakenne, eikä ole kiirehtinyt sikabulkkaamisen kanssa. Jos äijä mielii Olympiaksi, on massaa saatava lisää ja kyllä se estetiikka kauneimmallakin kaverilla alkaa todennäköisesti jossain vaiheessa rapistua. Ei toki välttämättä, Flex oli iso, Levrone oli iso, Heath on vitun iso eikä kellään jääkaappimallia. Pointti on kuitenkin, että vaikka tää äijä saisi 30kg lihaa lisää ja pysyisi esteettisenä kuin Frank Zane konsanaan, niin ei se mitään muuta. Suurimmalla osalla ei ole yhtä hyvä rakenne ja se siitä. Jos, tai no oikeastaan kun, Cedric menestyy, se johtuu todella pitkälti siitä että se näyttää lihaksikkaalta. Ei siksi, että se näyttää seksikkäält. Edelleenkin siellä lavalla määrää pääasiassa massa ja kireys.
Miehellä on kyllä rakenne ja lihaspyöreys kohdillaan. Voisi povata menestystä. Jos jotain pitää kritisoida, niin hauikset eivät ole kovin huipukkaat, vaikka käsissä onkin kokoa kiitettävästi.
Deltsit ja jossakin määrin takareidet. Nuo kun saa muun kropan tasolle, on lihasryhmien välinen balanssi IMO moitteeton.Olkapäät on tän ukon selvin heikkous.
Ihan sama mulle menestyykö joku jääkaappi vai pullokaula siellä olympiassa, silti ne ei näytä niin hyvältä kuin Ced. Olishan se hienoa jos Ced olisi joskus vielä Mr.O mutta kaukainen haavehan tuo tietysti on. Silti hiukan terävämmällä viimeistelyllä uskon että nykylihoillakin TOP5 on mahdollista. Laji on ihan kuralla mutta kyllä mulla on uskoa edelleen siihen että tuollaistakin fysiikkaa vielä osataan arvostaa. Toivotaan ettei kaveri pilaa fysiikkaansa niinkuin niin moni muu on joutunut tuossa massakilpailussa tekemään.