Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaat kai sinä lukea mihin ne liittyy, on tässä ketjussa muutkin kysellyt tilastoja kuin sinä. Tämä on minusta hyvä valaisemaan yleisesti tätä asiaa. Mutta jos tuostakaan tilastosta ei yhtään lamput syty, niin ei oo vissiin tarkoituskaan. Sattumalta vaan menee rokotetut ja kuolleisuus samansuuntaisesti.Miten tuosta voi havaita ne sydänpysähdyksiin kuolleet nuoret ihmiset? Jos ei mitenkään, niin miten käyrät liittyvät mihinkään?
Se on tietenkin selvää, että ylikuolleisuutta on. Syy siihen on koronaepidemia.
Ei saatana pakkotoistolle ilmestyy jostai yhtäkkiä joku tietäjä, mee korona ketjuu, kun oot noin kujalla siellä sulle faktaa tästä pikku flunssastaMaailmanlaajuisesti yli 500 milj. Korona tartuntaa ja reilusti yli 6 milj. Kuolemaa! Ei ole epidemia? Eiku niin näähän onkin kuollut autokolarissa ja sit se salaliitto. Ai stna kaikenlaisia se leipä elättää!!
Luuletko sinä että se on sinun mielipiteestä kiinni tai miten sinä olet koronan sairastanut että miten se määritellään?? Et sä nyt jumalauta voi noin tyhmä olla!! Kyllä sen määrittää kuule pikkusen viisaammat henkilöt kuin sinä! Ja nuo tilastot on kyllä ihan kaikkien luettavissa että turhaa sinä minulle raivoat!! Jos et ymmärrä lukemaasi niin kysy joltain viisaammalta!Ei saatana pakkotoistolle ilmestyy jostai yhtäkkiä joku tietäjä, mee korona ketjuu, kun oot noin kujalla siellä sulle faktaa tästä pikku flunssasta
Ethän sä sitä ymmärrä yksi flunssa tää on ja influessa tappaa saman verra suomessa
Naurettava tauti jopa tupakoitsijoille/pahimman luokan astmaatikoille, ja kyllä itse olen kokenut, normi flunssa paljon pahempi
Kun sulla nii faktaa tuu/mee kertoo korona ketjuu
Osaat kai sinä lukea mihin ne liittyy, on tässä ketjussa muutkin kysellyt tilastoja kuin sinä. Tämä on minusta hyvä valaisemaan yleisesti tätä asiaa. Mutta jos tuostakaan tilastosta ei yhtään lamput syty, niin ei oo vissiin tarkoituskaan. Sattumalta vaan menee rokotetut ja kuolleisuus samansuuntaisesti.
Nyt mä ymmärän miltä tuntuu olla pohjoiskorealainen, laput silmillä niellää kaikki tieto ja uutta piikkiä hihaan.Luuletko sinä että se on sinun mielipiteestä kiinni tai miten sinä olet koronan sairastanut että miten se määritellään?? Et sä nyt jumalauta voi noin tyhmä olla!! Kyllä sen määrittää kuule pikkusen viisaammat henkilöt kuin sinä! Ja nuo tilastot on kyllä ihan kaikkien luettavissa että turhaa sinä minulle raivoat!! Jos et ymmärrä lukemaasi niin kysy joltain viisaammalta!
No se ois sulle varmaan just oikee paikka, uskosit sielläkin kaikki älyttömyydet mitä joku hupiukko suoltaa! Ja ihan vinkkinä, kannattaa sitä tietoa etsiä muualtakin kuin pakkotoiston korona ketjusta!Nyt mä ymmärän miltä tuntuu olla pohjoiskorealainen, laput silmillä niellää kaikki tieto ja uutta piikkiä hihaan.
Tiedän yhden suomalaisen kehonrakennuksen suomalaisen nimimiehen, joka painaa menemään kaasu pohjassa non-stoppina eikä käy verokokeissa/terveystarkastuksissa ollenkaan, koska pelkää, että tulokset ovat huonoja ja joutuu sen takia lopettamaan koko homman. Tämä ei ole siis mikään tornihuhu vaan faktaa.Jotkut painaa vaan kaasua vaikka näkyykin veriarvoissa, paineissa ja kuvauksissa.
Ehkä hieman aiheeseen liittyen, että kuinkahan moni kehonrakentaja / harrastelija omaa täysin vääristyneen minäkuvan? Ja kuinkahan moni sen pystyy myöntämään, että asia on näin ja sekin saa jatkamaan jopa terveyden uhalla.Tiedän yhden suomalaisen kehonrakennuksen nimimiehen, joka painaa menemään kaasu pohjassa non-stoppina eikä käy verokokeissa/terveystarkastuksissa ollenkaan, koska pelkää, että tulokset ovat huonoja ja joutuu sen takia lopettamaan koko homman. Tämä ei ole siis mikään tornihuhu vaan faktaa.
Kyllä ainakin itse olen jossain määrin sellainen. Treenihommat on olleet pakkopullaa jo useamman vuoden mutta yhtään ei pää anna periksi löysätä treenejäkään helpommaksi, että hommasta tulisi siedettävämpää, jottei vaan lihat lähde luiden ympäriltä. Tämähän ei tosin ole kuin mielenterveyden uhalla jatkamista, hehe.Ehkä hieman aiheeseen liittyen, että kuinkahan moni kehonrakentaja / harrastelija omaa täysin vääristyneen minäkuvan? Ja kuinkahan moni sen pystyy myöntämään, että asia on näin ja sekin saa jatkamaan jopa terveyden uhalla.
Tiedän paljon vastaavia eikä edes kilpailijoita.Tiedän yhden suomalaisen kehonrakennuksen suomalaisen nimimiehen, joka painaa menemään kaasu pohjassa non-stoppina eikä käy verokokeissa/terveystarkastuksissa ollenkaan, koska pelkää, että tulokset ovat huonoja ja joutuu sen takia lopettamaan koko homman. Tämä ei ole siis mikään tornihuhu vaan faktaa.
Taitaa tosiaan vaihdella ihan laidasta laitaan, kuinka sitä terveyttä tarkkaillaan. Kille Kujalan videoita olen katsellut ja hän tuntuu olevan todella pedantti terveydentilan monitoroinnissa, joka kyllä vaikuttaa järkevältä toiminnalta, kun 170cm varressa on 130kg lihasmassaa.Tiedän paljon vastaavia eikä edes kilpailijoita.
Lopettaneet vasta kun tullut terveysongelmia, sydäntä sun muuta.
katso liitettä 240650
Tuossa on ainakin yksi tilasto, kun niitä on kaivattu.
Viisautta jaetaan tosiaan paljon netissä ja pukuhuoneissa, vaan tosiaan tuo kuulun ymmärtäminen ja itselleen uskottelu väärin perustein on varma tie epäonneen. 90-luvulla kun itse tutustuin lääkeaineiden väärinkäytöön, oli tavallisen treenaajan rajut ja tuloksekkaat metodit Susta viikkoon ja siihen kylkeen joko 200mg Decaa tai 20mg Ryssiä. Sitä 8 viikkoa ja huili. Se oli todella kova ja toimiva setti, eikä kukaan ainakaan minulle puhunut että vedetään nonstoppina 5 kertainen määrä kemmikaaleja. Ei se ollut edes vaihtoehto. Kuuri oli kuuri ja sitä seurasi tauko. Ei varmaan mikään terveysvaihtoehto sekään, mutta määrät pysyi maltillisena ja paikkoja ei paskottu jatkuvat etenemisen turvin.Ei kai se mikään mahdottomuus ole että korona tai jopa rokote olisi tappanut Cedrikin. Sen pohdiskelu on vaan aika hedelmätöntä. Siinä vaiheessa kun sydän on riittävän heikko niin mikä tahansa ulkoinen ärsyke voi olla liikaa.
Suurin ero ysärin, kasarin ja seiskarin, sitä vanhemmista nyt puhumattakaan, dropitteluissa tähän päivään on se, että nykyään lääkitystä ei osata lopettaa ajoissa vaan uskotellaan itselle, että hommaa voi jatkaa ikuisesti. Nykyään osataan kyllä käyttää lääkkeitä sinänsä järkevämmin kuin ennen (kiitos internetin), mutta tilalle on tullut "ikuisen nuoruuden" syndrooma ja se on valitettavasti terveydelle vielä fataalimpi. Siihen ongelmaan ei auta vaikka kuinka ramppaisi labroissa mittauttamassa arvoja. Kun mittariin tulee riittävästi kilometrejä niin lääkkeiden (väärin)käyttö pitää vaan yksinkertaisesti osata lopettaa. Ei ole mitään muita ratkaisuja ja tämä realiteetti olisi hyvä sisäistää jo siinä vaiheessa kun avaa ensimmäisen ampullin.