BB PRO Cedric McMillan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten tuosta voi havaita ne sydänpysähdyksiin kuolleet nuoret ihmiset? Jos ei mitenkään, niin miten käyrät liittyvät mihinkään?

Se on tietenkin selvää, että ylikuolleisuutta on. Syy siihen on koronaepidemia.
Osaat kai sinä lukea mihin ne liittyy, on tässä ketjussa muutkin kysellyt tilastoja kuin sinä. Tämä on minusta hyvä valaisemaan yleisesti tätä asiaa. Mutta jos tuostakaan tilastosta ei yhtään lamput syty, niin ei oo vissiin tarkoituskaan. Sattumalta vaan menee rokotetut ja kuolleisuus samansuuntaisesti.

Maailmanlaajuisesti yli 500 milj. Korona tartuntaa ja reilusti yli 6 milj. Kuolemaa! Ei ole epidemia? Eiku niin näähän onkin kuollut autokolarissa ja sit se salaliitto. 🤣😂 Ai stna kaikenlaisia se leipä elättää!! 🤣😆
Ei saatana pakkotoistolle ilmestyy jostai yhtäkkiä joku tietäjä, mee korona ketjuu, kun oot noin kujalla siellä sulle faktaa tästä pikku flunssasta

Ethän sä sitä ymmärrä yksi flunssa tää on ja influessa tappaa saman verra suomessa

Naurettava tauti jopa tupakoitsijoille/pahimman luokan astmaatikoille, ja kyllä itse olen kokenut, normi flunssa paljon pahempi

Kun sulla nii faktaa tuu/mee kertoo korona ketjuu 💪

Ei saatana pakkotoistolle ilmestyy jostai yhtäkkiä joku tietäjä, mee korona ketjuu, kun oot noin kujalla siellä sulle faktaa tästä pikku flunssasta

Ethän sä sitä ymmärrä yksi flunssa tää on ja influessa tappaa saman verra suomessa

Naurettava tauti jopa tupakoitsijoille/pahimman luokan astmaatikoille, ja kyllä itse olen kokenut, normi flunssa paljon pahempi

Kun sulla nii faktaa tuu/mee kertoo korona ketjuu 💪
Luuletko sinä että se on sinun mielipiteestä kiinni tai miten sinä olet koronan sairastanut että miten se määritellään?? Et sä nyt jumalauta voi noin tyhmä olla!! Kyllä sen määrittää kuule pikkusen viisaammat henkilöt kuin sinä! Ja nuo tilastot on kyllä ihan kaikkien luettavissa että turhaa sinä minulle raivoat!! 🤣😂 Jos et ymmärrä lukemaasi niin kysy joltain viisaammalta! 👍

Osaat kai sinä lukea mihin ne liittyy, on tässä ketjussa muutkin kysellyt tilastoja kuin sinä. Tämä on minusta hyvä valaisemaan yleisesti tätä asiaa. Mutta jos tuostakaan tilastosta ei yhtään lamput syty, niin ei oo vissiin tarkoituskaan. Sattumalta vaan menee rokotetut ja kuolleisuus samansuuntaisesti.

Tohon trendiin kun laittaa tilastot uusista tartunnoista per päivä ja kuolleista niin nekin menee samansuuntaisesti. Paskat rokotteet oli.

Luuletko sinä että se on sinun mielipiteestä kiinni tai miten sinä olet koronan sairastanut että miten se määritellään?? Et sä nyt jumalauta voi noin tyhmä olla!! Kyllä sen määrittää kuule pikkusen viisaammat henkilöt kuin sinä! Ja nuo tilastot on kyllä ihan kaikkien luettavissa että turhaa sinä minulle raivoat!! 🤣😂 Jos et ymmärrä lukemaasi niin kysy joltain viisaammalta! 👍
Nyt mä ymmärän miltä tuntuu olla pohjoiskorealainen, laput silmillä niellää kaikki tieto ja uutta piikkiä hihaan.

Jotkut painaa vaan kaasua vaikka näkyykin veriarvoissa, paineissa ja kuvauksissa.
Tiedän yhden suomalaisen kehonrakennuksen suomalaisen nimimiehen, joka painaa menemään kaasu pohjassa non-stoppina eikä käy verokokeissa/terveystarkastuksissa ollenkaan, koska pelkää, että tulokset ovat huonoja ja joutuu sen takia lopettamaan koko homman. Tämä ei ole siis mikään tornihuhu vaan faktaa.

Viimeksi muokattu:
Tiedän yhden suomalaisen kehonrakennuksen nimimiehen, joka painaa menemään kaasu pohjassa non-stoppina eikä käy verokokeissa/terveystarkastuksissa ollenkaan, koska pelkää, että tulokset ovat huonoja ja joutuu sen takia lopettamaan koko homman. Tämä ei ole siis mikään tornihuhu vaan faktaa.
Ehkä hieman aiheeseen liittyen, että kuinkahan moni kehonrakentaja / harrastelija omaa täysin vääristyneen minäkuvan? Ja kuinkahan moni sen pystyy myöntämään, että asia on näin ja sekin saa jatkamaan jopa terveyden uhalla.

Ehkä hieman aiheeseen liittyen, että kuinkahan moni kehonrakentaja / harrastelija omaa täysin vääristyneen minäkuvan? Ja kuinkahan moni sen pystyy myöntämään, että asia on näin ja sekin saa jatkamaan jopa terveyden uhalla.
Kyllä ainakin itse olen jossain määrin sellainen. Treenihommat on olleet pakkopullaa jo useamman vuoden mutta yhtään ei pää anna periksi löysätä treenejäkään helpommaksi, että hommasta tulisi siedettävämpää, jottei vaan lihat lähde luiden ympäriltä. Tämähän ei tosin ole kuin mielenterveyden uhalla jatkamista, hehe.

Tiedän yhden suomalaisen kehonrakennuksen suomalaisen nimimiehen, joka painaa menemään kaasu pohjassa non-stoppina eikä käy verokokeissa/terveystarkastuksissa ollenkaan, koska pelkää, että tulokset ovat huonoja ja joutuu sen takia lopettamaan koko homman. Tämä ei ole siis mikään tornihuhu vaan faktaa.
Tiedän paljon vastaavia eikä edes kilpailijoita.
Lopettaneet vasta kun tullut terveysongelmia, sydäntä sun muuta.

Tiedän paljon vastaavia eikä edes kilpailijoita.
Lopettaneet vasta kun tullut terveysongelmia, sydäntä sun muuta.
Taitaa tosiaan vaihdella ihan laidasta laitaan, kuinka sitä terveyttä tarkkaillaan. Kille Kujalan videoita olen katsellut ja hän tuntuu olevan todella pedantti terveydentilan monitoroinnissa, joka kyllä vaikuttaa järkevältä toiminnalta, kun 170cm varressa on 130kg lihasmassaa.

Tosiaan moni kehonrakentaja laiminlyo terveystarkastukset joka on vaarallista. Mutta osaa ne muutkin, reilusti ylipainoinen tuttava tokaisi etta on kohta 10v viimeisesta laakarintarkastuksesta. Ehka ei vaan halua kuulla potentiaalisia huonoja uutisia eika ole motivaatiota muuttaa elintapoja.

katso liitettä 240650
Tuossa on ainakin yksi tilasto, kun niitä on kaivattu.

Joku tarkemmin tilastoja ymmärtävä voi korjata, että olenko ihan hakoteillä.
Mutta tässä taidetaan vetää tyhmiä höplästä? Tuo musta kuvaaja taitaa osoittaa ylikuolleisuuden kumulatiivisesti. Eli siis kuukauden ylikuolleisuuteen lisätään aina edellisen kuukauden luku. Eli esim. jos tammikuussa kuolee 1000 enemmän kuin keskiarvoisesti ja helmikuussa samoin niin helmikuulle tulee luku 2000 jne. Ja nyt kun tuossa on muutamana kuukautena ylikuolleisuutta niin käyrästä saadaan mahdollisimman rassaava ylöspäin nouseva kuvaaja. Vielä skaalataan tuo rokotteiden määrä oikein, niin saadaan käppyrät stemmaamaan toisiinsa. Itse osaisin tehdä samanlaisen esim. prosessorien laskentatehon noususta ja diabeteksen esiintyvyydestä tai jäätelön myynnistä ja hukkumiskuolemista ja väittää, että prosessorien laskentatehon lisääntyminen on syydä diabetekseen tai jäätelön ostaminen lisää hukkumiskuolemien määrää.

Tässä vielä liitteenä prosenttuaalinen osuus ylikuolemista perustuen aikaisempiin vuosiin. Itse asiassa vuodesta 2020 olisi varmaan saanut lähes vastaavan käyrän, mutta toki se ei olisi palvellut tätä kyseistä agendaa. En jaksa itse testata, mutta joku excelninja voi testata yllä olevaa kaavaa noudattaen. Uskoisin sen olevan lähes saman muotoinen, kuin tuo lainatussa viestissä oleva, koska sielläkin näyttää olevan ylikuolleisuutta aikaisempien vuosien baselineen ja kun ne pinotaan päälleikkäin niin kuvaajana pitäisi olla nouseva käyrä. Kuvaajaan otin vielä vertailukäppyräksi mukaan ruotsin, jossa ei ollut niin rajuja koronatoimenpiteitä kuin Suomessa. Mielestäni tämä osittaa, että Suomessa onnistuttiin erinomaisesti koronan torjunnassa, kuten Ruotsin prosentuaalisista ylikuolleisuuskäppyröistä koronapiikkien aikaan näkyy.

Joten kyllä, siinä on kyllä tilasto. Mutta ei kannata yrittää tulkita kuvaajia, jos ei ymmärrä mitä ne kuvaa.

ExcessMortality.jpg

Kyllä se taitaa olla niin, että siitä omasta identiteetistä ei luovuta. Loppuun asti höyryt koneessa. Onnekkaat lähtee nopeasti saappaat jalassa kuten Dallas. Jos sisuskalut pettää ja täytyy tehdä valintoja, vaivutaan insuliinilla ikuiseen uneen kuten Luke Sandoe.

Paintin super ammattilaisena halusin tuoda Pakkislaisten muisteihin takaisin Cedricin uskomattoman fysiikan 2012 vuoden New York pro kilpailusta. Nauttikaa, ja kevyet mullat Cedricille. Näitä kuvia tulee hämmästeltyä aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Liitteet

• Nypro2012.jpg
    Nypro2012.jpg
    195,8 KB · Katsottu: 485
Ei kai se mikään mahdottomuus ole että korona tai jopa rokote olisi tappanut Cedrikin. Sen pohdiskelu on vaan aika hedelmätöntä. Siinä vaiheessa kun sydän on riittävän heikko niin mikä tahansa ulkoinen ärsyke voi olla liikaa.

Suurin ero ysärin, kasarin ja seiskarin, sitä vanhemmista nyt puhumattakaan, dropitteluissa tähän päivään on se, että nykyään lääkitystä ei osata lopettaa ajoissa vaan uskotellaan itselle, että hommaa voi jatkaa ikuisesti. Nykyään osataan kyllä käyttää lääkkeitä sinänsä järkevämmin kuin ennen (kiitos internetin), mutta tilalle on tullut "ikuisen nuoruuden" syndrooma ja se on valitettavasti terveydelle vielä fataalimpi. Siihen ongelmaan ei auta vaikka kuinka ramppaisi labroissa mittauttamassa arvoja. Kun mittariin tulee riittävästi kilometrejä niin lääkkeiden (väärin)käyttö pitää vaan yksinkertaisesti osata lopettaa. Ei ole mitään muita ratkaisuja ja tämä realiteetti olisi hyvä sisäistää jo siinä vaiheessa kun avaa ensimmäisen ampullin.

Viimeksi muokattu:
Ei kai se mikään mahdottomuus ole että korona tai jopa rokote olisi tappanut Cedrikin. Sen pohdiskelu on vaan aika hedelmätöntä. Siinä vaiheessa kun sydän on riittävän heikko niin mikä tahansa ulkoinen ärsyke voi olla liikaa.

Suurin ero ysärin, kasarin ja seiskarin, sitä vanhemmista nyt puhumattakaan, dropitteluissa tähän päivään on se, että nykyään lääkitystä ei osata lopettaa ajoissa vaan uskotellaan itselle, että hommaa voi jatkaa ikuisesti. Nykyään osataan kyllä käyttää lääkkeitä sinänsä järkevämmin kuin ennen (kiitos internetin), mutta tilalle on tullut "ikuisen nuoruuden" syndrooma ja se on valitettavasti terveydelle vielä fataalimpi. Siihen ongelmaan ei auta vaikka kuinka ramppaisi labroissa mittauttamassa arvoja. Kun mittariin tulee riittävästi kilometrejä niin lääkkeiden (väärin)käyttö pitää vaan yksinkertaisesti osata lopettaa. Ei ole mitään muita ratkaisuja ja tämä realiteetti olisi hyvä sisäistää jo siinä vaiheessa kun avaa ensimmäisen ampullin.
Viisautta jaetaan tosiaan paljon netissä ja pukuhuoneissa, vaan tosiaan tuo kuulun ymmärtäminen ja itselleen uskottelu väärin perustein on varma tie epäonneen. 90-luvulla kun itse tutustuin lääkeaineiden väärinkäytöön, oli tavallisen treenaajan rajut ja tuloksekkaat metodit Susta viikkoon ja siihen kylkeen joko 200mg Decaa tai 20mg Ryssiä. Sitä 8 viikkoa ja huili. Se oli todella kova ja toimiva setti, eikä kukaan ainakaan minulle puhunut että vedetään nonstoppina 5 kertainen määrä kemmikaaleja. Ei se ollut edes vaihtoehto. Kuuri oli kuuri ja sitä seurasi tauko. Ei varmaan mikään terveysvaihtoehto sekään, mutta määrät pysyi maltillisena ja paikkoja ei paskottu jatkuvat etenemisen turvin.

Itsekin jo vuosia blaastannut ja kruisannut nykytiedon mukaisesti, eli kuulun siihen samaan idioottilaumaan jotka kuvittelee kestävänsä kaiken. Teen sen toki maltilla vaikka ikää reilusti yli 40, mutta aika on se mikä meidät täällä muutenkin tappaa, ja sama pätee steroideihin ja niiden käyttöaikaan. Itse lopetan (ikävä kyllä) silloin, kun ensimmäisen kerran hertta yskäisee pahemmin. Toivon että siitä toivutaan ja saan elämääni muutakin sisältöä kuin kemikaaleilla kasvatetut lihakset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom