BB PRO Cedric McMillan

No katsoppa poika paljon jengiä on maailman laajuisesti kuollut koronaan ja sitten mieti sitä mikä vaikutus oli maskeilla, rokotuksilla, rajoituksilla jne. Eiku ainiin salaliitto...
No missä se rokotteen antama hyvä suoja näkyy nyt kun lähes kaikki on rokotettu 3 kertaa? Kuolemat lisääntyy, maskit pysyy naamoilla ihan vapaaehtoisestikin, neljättä piikkiä lupaillaan, vain media on tällä kertaa hiljaa koska niin on tarkoitus. Ei salaliittoa, vaan ihan faktaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vain rokottomattomat tartuttaa,rokottamattomat ovat virustehtaita,rokottamalla tauti häviää,siinä muutama "fakta" asiantuntijoilta.
No tuonhan lääkärit on kumonnut jo aikaa sitten ettei pidä paikkaansa mutta se on tilastollinen fakta että suurin osa koronan takia tehohoidossa olevista on rokottamattomia. Ja sekin on todettu hyvin varhaisessa vaiheessa että yleensä nuorelle perusterveelle ihmiselle oireet ovat lähinnä flunssaan verrattavissa.

No missä se rokotteen antama hyvä suoja näkyy nyt kun lähes kaikki on rokotettu 3 kertaa? Kuolemat lisääntyy, maskit pysyy naamoilla ihan vapaaehtoisestikin, neljättä piikkiä lupaillaan, vain media on tällä kertaa hiljaa koska niin on tarkoitus. Ei salaliittoa, vaan ihan faktaa.
Ei todellakaan ole lähes kaikki rokotettu.

Missä se tappava epidemia nyt sitten oli/on?
Näytäppäs nyt sitä faktaa.
Minäpä sinulle faktaa näytän, niin katsotaan oletko sä täysin faktaresistentti vai lopetatko tollasen "koronavirus on vaan flunssa"- pelleilyn:

Bad argument #4: It’s no worse than the flu

Reality:
Yes it is

In the United States of America, influenza kills between 12,000 and 52,000 people annually, with a total of 342,000 flu deaths from the 2010–2020 seasons (CDC flu data). In sharp contrast, COVID has already killed >850,000 Americans, and in 2020 alone, the USA suffered 377,883 COVID deaths (Ahmad et al. 2021), with an even higher number of deaths in 2021. In other words, COVID kills more people in a single year than the flu kills in a decade. So please stop with this nonsense that it is no worse than the flu.

https://www.cdc.gov/flu/about/burden/index.html

Jäät esim auton alle kk siitä ku korona. Kuolit koronaan 🤣.

Tilasto kikkailua

Mutta jatketaan mielummi sille kuuluvassa ketjussa.
Mistä olet kuullut tuon, että kuolinsyyksi merkitään korona jos ihminen jää auton alle? Voitko laittaa tähän jonkun muun lähteen kuin tämän foorumin, eli valheen mitä täällä välillä nähdään levitettävän? Voin kertoa, että se ei todellakaan toimi näin.

Minäpä sinulle faktaa näytän, niin katsotaan oletko sä täysin faktaresistentti vai lopetatko tollasen "koronavirus on vaan flunssa"- pelleilyn:

Bad argument #4: It’s no worse than the flu

Reality:
Yes it is

In the United States of America, influenza kills between 12,000 and 52,000 people annually, with a total of 342,000 flu deaths from the 2010–2020 seasons (CDC flu data). In sharp contrast, COVID has already killed >850,000 Americans, and in 2020 alone, the USA suffered 377,883 COVID deaths (Ahmad et al. 2021), with an even higher number of deaths in 2021. In other words, COVID kills more people in a single year than the flu kills in a decade. So please stop with this nonsense that it is no worse than the flu.

https://www.cdc.gov/flu/about/burden/index.html

Mistä olet kuullut tuon, että kuolinsyyksi merkitään korona jos ihminen jää auton alle? Voitko laittaa tähän jonkun muun lähteen kuin tämän foorumin, eli valheen mitä täällä välillä nähdään levitettävän? Voin kertoa, että se ei todellakaan toimi näin.

Ei sillä, että kiinnostaisi enää tämä koronanuha mutta pidetään nyt kuitenkin faktat kunnossa.

THL raportoi julkisuuteen lähes päivittäin koronakuolemien määrän. Ongelma on kuitenkin se, että kyseinen seuranta ei oikeasti kerro, minkä verran koronaan on kuollut ihmisiä. Asiantuntijan mukaan tilanne on kuitenkin Suomea vääristyneempi esimerkiksi Tanskassa, jossa testataan huomattavasti enemmän.

THL ilmoittaa henkilön koronakuolleeksi, jos henkilö on koronapositiivinen ja positiivisesta tuloksesta on korkeintaan 30 päivää. Tällöin esimerkiksi liikennekuolemat kirjautuvat koronakuolemiksi.

– Joo kyllä niin se menee, toteaa THL:n ylilääkäri Tuija Leino.

Ei tullu yllätyksenä jos totta. Munuaisongelmaa, isot velat, huumeita löyty autosta, heilu jollain machetellakin. Vankilaanki oli joutumassa.
Piti ottaa hieman happea ennen kuin kommentoin tätä - en heitä suuria vaateita kun ei liene mahdollista odottaakaan mutta laske seuraavan kerran edes kolmeen eli 1, 2 ja 3 ennen kuin kommentoit yhtään mitään. Ja viisainta noin perehtyneelle miehelle olisi olla kommentoimatta mitään tai ketään - anna äitisi keittää makkarakeittonsa omalla tyylillään äläkä ehdota mitään omia versioita!!!

Ei todellakaan ole lähes kaikki rokotettu.
En pilaa tätäkin ketjua tällä saastalla eli jää osaltani tähän, mutta faktana tiedän omasta tuttava- ja työyhteisöstäni että rokotetuilla on korona jo ties monenettako kertaa sairastettuna. Esimiehenä tiedän oman osastoni poissaolot ja syyt niihin, ja yllättävän paljon koronan takia ollaan poissa sekä todella kipeänä. Ja tiedän myös että minä olen ainut rokottamaton omalla osastollani, koska joudun pitämään kirjaa tietyistä asioista, tiettyjen asioiden takia. Tuhannen ihmisen yrityksestä saa jo jonkinlaista perspektiiviä asioihin. Siksi on todella vaikea samaistua rokotteesta annettuihin väittämiin ja toisaalta myös siihen miten rokottamattomille käy taudin iskiessä. Olen 1,5 vuotta seurannut asiaa todella läheltä oman työni ja perheenjäsenteni työn takia. En ole kiinnostunut ottaako joku rokotteen vai ei, lähinnä se infernaalinen syytös mikä meihin kohdistui pahimmillaan, oli ala-arvoista ja loukkaavaa.

En pilaa tätäkin ketjua tällä saastalla eli jää osaltani tähän, mutta faktana tiedän omasta tuttava- ja työyhteisöstäni että rokotetuilla on korona jo ties monenettako kertaa sairastettuna. Esimiehenä tiedän oman osastoni poissaolot ja syyt niihin, ja yllättävän paljon koronan takia ollaan poissa sekä todella kipeänä. Ja tiedän myös että minä olen ainut rokottamaton omalla osastollani, koska joudun pitämään kirjaa tietyistä asioista, tiettyjen asioiden takia. Tuhannen ihmisen yrityksestä saa jo jonkinlaista perspektiiviä asioihin. Siksi on todella vaikea samaistua rokotteesta annettuihin väittämiin ja toisaalta myös siihen miten rokottamattomille käy taudin iskiessä. Olen 1,5 vuotta seurannut asiaa todella läheltä oman työni ja perheenjäsenteni työn takia. En ole kiinnostunut ottaako joku rokotteen vai ei, lähinnä se infernaalinen syytös mikä meihin kohdistui pahimmillaan, oli ala-arvoista ja loukkaavaa.
Taitaa, Vesa, olla sinun arkeasi tai Arkeasi..... (vitsi vitsi)

No tuonhan lääkärit on kumonnut jo aikaa sitten ettei pidä paikkaansa mutta se on tilastollinen fakta että suurin osa koronan takia tehohoidossa olevista on rokottamattomia. Ja sekin on todettu hyvin varhaisessa vaiheessa että yleensä nuorelle perusterveelle ihmiselle oireet ovat lähinnä flunssaan verrattavissa.

Eikös ne lopettanut uutisoimasta kuinka moni sairaalaan joutuneista on rokotettu?

Ainakin sinulle, joka lienet armoitettu kyrvänsyylä, tämä pandemia näyttää ottavan henkisesti aika koville? Mitä jos menisit raiteille odottamaan junaa, sitten ei enää tarvitse vaahto suussa pillittää tämän pandemian vuoksi..
Tulisit ny heittää tätä läppää oikeeseen ketjuun. Mun popkornit alkaa jo happanee. Muutenkin nää korresekoilut vittuun täältä. Vähän kunnioitusta ny, molemmin puolin.

Kevyet mullat Cedricille.

Meillä on yli 100 kertanen määrä ihmisiä töissä (usa), ja rokottamattomia on joutunut enemmän sairaalahoitoon.

Ei sillä, että kiinnostaisi enää tämä koronanuha mutta pidetään nyt kuitenkin faktat kunnossa.

Myönnän virheeni siltä osin, että en tiennyt THL:n raportoivan noita noin päin mäntyjä. Kuolintodistuksiin niitä ei kuitenkaan missään nimessä kirjata noin eli jos ihminen on vaikkapa kuollut auto-onnettomuudessa niin kuolinsyyksi ei laiteta covid.

Anna asiantuntijoiden/tutkijoiden hoitaa nuo tilasto hommat kun oikeasti nuo sinun analyysit ei hyödytä ketään.

Myönnän virheeni siltä osin, että en tiennyt THL:n raportoivan noita noin päin mäntyjä. Kuolintodistuksiin niitä ei kuitenkaan missään nimessä kirjata noin eli jos ihminen on vaikkapa kuollut auto-onnettomuudessa niin kuolinsyyksi ei laiteta covid.
Parempi pitää mölyt mahassa, edelleen se on flunssa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom