Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cedricin facesta:
Kuvien perusteella Cedric näytti tosiaan olleen tiukimmassa kunnossa koskaan. Tai ainakin mitä mä muistan nähneeni.Olipas Cedric aika mainiossa kunnossa noiden kuvien perusteella. Olisko jopa terävin kondis mitä ollut koskaan aikaisemmin. Enemmän minä Cedricin mallista ja kunnosta pidin mutta tuo lihasmassa mitä Ramilla on teki näemmä nyt sen selvähkön eron sitten tällä kertaa. Liian sileä tuo Rami vaan on silti, ei voi mitään. Ei ole kivilihaa nähnytkään.
No en mä tiedä, onko tällä mitään tekemistä mun "odotuksien" kanssa. Isot jalat voivat olla myös hienon malliset. Cedricillä on pitkäksi mieheksi massiiviset ja hyvänmalliset reidet, mutta Shown Rhoden taitaa omistaa tämän hetken pro-ukoista kovimmat reidet.Ei jatku riittävän ylös... Asiaan kannattaa suhtautua oikeastaan enemmänkin sillä tavalla, että kun näkee ennennäkemättömiin mittoihin kasvaneita ruumiinosia, niin niistä voidaan nähdä paljastuvan meille uutta tietoa lihasten muodoista, sen sijaan, että ottaisi sellaisen kannan asiaan, että onpas nyt tämä jotenkin hassu juttu, eikä vastaa odotuksiani.
No mitäs nyt helvettiä? Ukolla hermot brakailee, kun ei saa itseään kohdennettua juuri kisaan? Aina tämä sama laulu, käy jo vanhaksi.
Mitä paskaa nyt taas? Miksi kaikki olis pelissä tässä kisassa jos on menossa Olympiaan? Siis jos on. Niinkuin tuossa ylempänä mainittiin niin Brasiliassa kunto oli joa aika jees.No mitäs nyt helvettiä? Ukolla hermot brakailee, kun ei saa itseään kohdennettua juuri kisaan? Aina tämä sama laulu, käy jo vanhaksi.
taso ihan paska. Ei yhtäkään huippunimeä peesaamassa