BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Ihme etta noita Ramyn epailijoita edelleenkin loytyy niin paljon. Kaveri rakentanut jarkyttavat massat muutamassa vuodessa. Kylla kyseessa on aivan uskomaton geneettinen lahjakkuus joita ilmaantuu kerran 10+ vuodessa.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Vieläkin Ramyllä jää huikeasti potentiaalia käyttämättä, vaikka tämän lineupin hoitikin.. Mutta ei Olympiaa voiteta tolla kireydellä. Jos Ramy pääsisi Coleman kireyteen, ni sit vaihtuis Mr. O satavarmasti!

13flex_ronnie_back_inset-1.jpg

Olipa hätäinen vapaaohjelma.. Minkä takia ne ei panosta enemmän näihin? Mutta kovannäköinen on, ei helevetti soikoon :D

Aika suvereenihan tuo taisi olla kun kukaan muu kärkinelikosta ei ollut isompi tai selvästi kireämpi tällä kertaa. Silti vaikka Rami on selvästi isompi kuin Pullokaula-Phil ja Greippi-Kaitsu niin en usko että tuolla kireysellä tulee voittamaan Olympiaa. Pullokaula jos tulee taas perse kutseilla ja maha kontrollissa tällä kertaa niin ei ne taida valitettavasti Ramille voittoa antaa. Onhan siellä tietysti vielä Susikin oletettavasti kyttäämässä top3 sijoitusta mutta se on rakenteellisesti ja lihasmalliltaan niin paljon huonompi kuin Rami että kyllä mä Ramin top3:ssa näkisin jos tulee riittävän hyvässä kunnossa. Saa nyt nähdä sitten. Onhan tuo aika uskomaton paketti järkyttävää massaa ja hyvää mallia tällä hetkellä. Ei ole oma suosikki mutta pakko arvostaa. Kunpa vaan saisi itsensä kerran kunnolla kireäksi niin voisi olla mahdollista syöstä Pullokaula valtaistuimeltaan. Olis jo aika. Vaan en valitettavasti usko että tapahtuu. Muuten mikä siinä on että tällä kehonrakennushourumilla ei ole näinkään isoista kisoista omaa ketjua tuolla kilpailujen puolella, kummallista.

Itse en edes jaksa uskoa top 3 sijoitukseen. Jotenkin ei ole niin paljoa uskoa.

Toki olen onnellinen jos olen väärässä ja rami kairaa suoraan ygöseksi.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Olipa hätäinen vapaaohjelma.. Minkä takia ne ei panosta enemmän näihin? Mutta kovannäköinen on, ei helevetti soikoon :D

Tuo on varmasti yksi syy, ettei vapaaohjelmia pisteytetä millään muotoa, niin eivät viitsi niihin myöskään suuremmin panostaa...
Harmi sinällään, sillä olivathan nuo melkoisia performansseja noi entisaikain posing rutiinit (Labrada, Benfatto, Ray jne).

Olipas Cedric aika mainiossa kunnossa noiden kuvien perusteella. Olisko jopa terävin kondis mitä ollut koskaan aikaisemmin. Enemmän minä Cedricin mallista ja kunnosta pidin mutta tuo lihasmassa mitä Ramilla on teki näemmä nyt sen selvähkön eron sitten tällä kertaa. Liian sileä tuo Rami vaan on silti, ei voi mitään. Ei ole kivilihaa nähnytkään.

Todella kovia kuntoja kyllä. Melko hienosäätöihin mennään, tasaista peliä. Cedu vähän kireämpänä olisi voittanut, samoin Ramy kavunnut lisää etumatkaa pienellä terävöityksellä. Aikamoiset karkelot olleet, huippuluokan.

Eikohan Ramin leirissa tiedeta etta tuo kunto ei riita Olympia voittoon joten siina mielessa ei mitaan hataa. Tama kaveri kuitenkin puskee niin kovaa eteenpain etta eikohan tuokin saada korjattua. Tuosta voi muutaman paunan lihaakin menettaa ihan rauhassa kovempaa tiukkuutta haettaessa. Kiva etta saadaan kunnon musta hevonen sinne sekoittamaan Heath/Greene hardellia.

Ero on kyl selkeempi kuvissa Cedun ja Ramyn välillä ja Ramy näyttää noissa paremmalta. Toisaalta se striimi oli suh heikkolaatunen ja se kameramies oli täysin kujalla. Kuvais lähempää ja ei siirtäis lähikuviin kokoajan ku yrittää vertailla noita

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom