CD-levyjen kopiointisuojaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Dragon

VIP
Ikä
46
Kaupunki
Turku
Kun olen köyhä opiskelija, niin neuvokaa millä hemmetillä saan ostamani kopiosuojatut CD:t soimaan Windowsin media playerillä?

Tarvitseeko käydä kaupassa vaatimassa rahat takaisin vai mitä? CD - soittimeen ei ole just tällä hetkellä rahaa.

Jos ei liikkeessa mainittu tai levyssä ollut mainintaa että ei toimi PC:llä, ota CloneCD:llä kopio ja vie levy takasin. :evil:

Eikös ainakin jonkun suojauksen mukana tule se oma playeri sille levylle? Joka tapauksessa, toi suojaus on perseestä :curs:

Originally posted by Jortsu
Jos ei liikkeessa mainittu tai levyssä ollut mainintaa että ei toimi PC:llä, ota CloneCD:llä kopio ja vie levy takasin. :evil:

Eikös ainakin jonkun suojauksen mukana tule se oma playeri sille levylle? Joka tapauksessa, toi suojaus on perseestä :curs:

Muistaakseni lordin get heavy levyssä tulee ainakin.

----------------
...

Minkälaatuista se musiikki on tuolla playerilla soitettuna? Mulla on sellainen käsitys että se ei ole lähelläkään CD-tasoa, joten ei hyvä.

Uutisissa näytettiin joskus miten se suojaus puretaan mustalla tussilla, onko joku kokeillu vaikuttaako se tohon wintoosassa soimiseen?

Originally posted by mho
Minkälaatuista se musiikki on tuolla playerilla soitettuna? Mulla on sellainen käsitys että se ei ole lähelläkään CD-tasoa, joten ei hyvä.

Noh, miten sen nyt ottaa... Eipä se ero nyt niin tajuton ole "tietty jos olet hifisti henkilö ym."

--------------
...

Originally posted by metalman
Uutisissa näytettiin joskus miten se suojaus puretaan mustalla tussilla, onko joku kokeillu vaikuttaako se tohon wintoosassa soimiseen?

Ei ole tietoa vaikuttaako siihen, luulisin ainakin. Mutta en kyllä rupea suosittelemaan levyjen tussittelua...

--------
...

Originally posted by gYMIäM
Mutta en kyllä rupea suosittelemaan levyjen tussittelua...