Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sami81 sanoi:Syyttävä sormi suuntautuu Haloon!
Nerokas suunnitelmani käynnistyi luettuani tuon. Ostin kyseistä tuotetta ja ripottelin maahan Halon luota minun kämpilleni. Suunnitelma oli täydessä vauhdissa, uskon että ilman komplikaatioita Halo olisi lopulta päätynyt luokseni mutta...
...sa*tana ku ne käshuut olivat liian hyviä. Söin kaikki omalle kämpälle asti. Kirottua!
Porin kittarissa kanssa 13e kilo...Kielimies sanoi:Tukusta ostin kilon noin 11 eurolla. About samaan hintaan lähtee ainakin Itiksen City Marketista.
Mut muistaako kukaan mikä se öljy oli mitä kannattaa käyttää kiinalaista tehdessä? Se nimi oli näillä sivuilla jossain , mutta en oo löytäny...HELP!!
Itse olen joskus ostanut kiireisenä päivänä välipalaksi pinjansiemeniä. 100 gramman pussista saa about sen 30 gramma prodea, mutta pikkasen liikaa rasvaa. Sulla se tosin ei haittaa, kun oot kynis. :piis: ;)Pitää tähän threadiin heittä, että mun pitää ostaa evääksi pähkinöitä jossa on 20-30g prodee ja paljon hyvää rasvaa sekä maku olisi mukava jos olisi hyvän makuinen pähkinä, eli mitä suosittelisitte tämmöiselle kynikselle?
Itse sanoi:Outo juttu on, että Fineli tarjoilee cashewpähkinöille ravintoarvoiksi 19/20/46 (H/P/R). Tossa toissa iltana kun vedin pähkinöitä niin pussin kyljessä luki 40/13/40.. Mihinköhän tässä uskois?