Carrera GT

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
BadTaste sanoi:
Tietääkö kukaan onko tolla RaceAboutilla ajettu näitä perusurheiluautoja vastaan? Tai siis, pääsekö sillä edes samalla minuutille jollain Euroopan moottoriradalla Ferrarin tai Porschen kanssa?
Aika halvallakin voi tehdä street-legal auton, jolla pärjää näille superautoille ainakin hitaammilla radoilla. Katsokaas täältä, miten Ariel Atom 2 pärjäsi Top Gear ohjelman testiradalla Carrera GT:lle, Ferrari Enzolle ja McMersulle. Rata-ajat alhaalla ja videoklippi sivun ylälaidassa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Dopey sanoi:
Aika halvallakin voi tehdä street-legal auton, jolla pärjää näille superautoille ainakin hitaammilla radoilla. Katsokaas täältä, miten Ariel Atom 2 pärjäsi Top Gear ohjelman testiradalla Carrera GT:lle, Ferrari Enzolle ja McMersulle. Rata-ajat alhaalla ja videoklippi sivun ylälaidassa.

Korjataan linkki niin, että ei tarvitse etsiä.
http://www.arielmotor.co.uk/04/press.htm

boyracer sanoi:
Carrera GT on oikeasti paskamainen saada liikkeelle paikaltaan kun siinä on keraamiset kytkinlevyt ja niiden purenta on sitten aika jämäkkää. Vielä kun kytkinlevyt ei paina mitään ja vauhtipyörääkään ei taida olla auton saa sammumaan todella herkästi moottorin pienen inertian takia.

Tyhjäkäynnillä ja pelkästään kytkintä nostamalla pitäs lähtee kuten noi superautot yleensäkin. Kaasua ei saa painaa! Tietysti saa sen niinkin lähteen, että renkaat savuaa mutta tolla tavalla normaalisti.

Oon muuten aika perkeleen varma että tuli tuo Carrera GT Haukilahdessa tänään vastaan. Poljin fillaria niin raivolla eteen päin, etten älynnyt mitään ennen kuin jonkun kilometrin päässä siitä kun näin sen. :D

:kuola: :kuola: :kuola: Mike ja Mattibodari, oliko pakko laittaa noi kuvat tänne?? Miksei mulla voi olla paria ylimääräistä miljoonaa? :itku: :itku:

Zone-sarja -42%
kruipelo sanoi:
Minä luulen että nämä premium-autoliikkeiden pomot ajelevat myytävällä kalustolla useassakin tarkoituksessa. Ehkä liikkeiden omistajat käyttävät kalustoa myös vapaa-aikanaan.

Rentalin vuokrattava Ferrari on keltainen 360 F1 Spider, todella hieno sekin :kuola:
Ferrari 360 F1 Spider kiihdytti valoista noin 20m päästä minusta, ne äänet...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom