Capsicam lihasvoide

Kaupunki
Helsinki
Viron apteekista saa, niinkuin joissain ketjuissa on mainittu aikaisemmin. Hinta 3-5 euroa.

Täytyypä sanoa, kun tätä salikaverilta jalosti sain kokonaisen tuubin, että tehokasta ainetta on! Suihkuun kun meni niin iho kirjaimellisesti syttyi tuleen :wtf: En tiedä sitten voiko tätä paljon käyttää, ennekuin iho on elpynyt aikaisemmasta kerrasta. Olkapää oli treenin ajan ainakin lämmin.

Mitenhän tällaisesta tekisi astetta miedomman seoksen? Aine on tahnamaista. Onko joku laimentanut ko. ainetta koskaan?

Julman näköinen tuubi. Kestää ikuisuuden varmaankin, kun on tuollaista happoa. :lol2:

IMG_0907.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos tuolla on tarkoituksena lämmittää treenin aikana esim kipeytyneitä olkapäitä,niveliä tms. niin miksi ihmeessä roudata virosta 3-5e/50g hintaan kun saman efektin saa ravihevosille tehdyllä lämpölinimentillä. Maksaa n.10e ja purkissa on 500ml tuota jäykkää voidetta. Kestää siis ainakin miljuunavuotta :D Tuote 12026 tuossa kuvassa ja itse ostin minimanista heppaosastolta.

linimentit_w.jpg

tuo on meinaan sitten myös sen verran jytyä tavaraa, että alaselkään kun olen tuota laittanut niin siinä on perse ja puolet selästä loppupäivän liekeissä jollei ole kylmä suihku lähistöllä ja kosteusvoidetta saatavilla heti treenin jälkeen. Herkkäihoisille en suosittele ollenkaan kun soveltuvuutta oon testannu avokkiin:down:

Tätä käytän itse ja suosittelen myös muille.
Niin jos jostain löytää :)

COUNTERPAIN® BALM

COMPOSITION
Active ingredients:
Eugenol 13,7 mg/g
Menthol 54,3 mg/g
Methyl Salicylate 102 mg/g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom