Cappuccinon makuinen protsku/palautumisjuoma??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Sain männä vuonna lahjoitukseksi pöntöllisen taivaallisen herkullista cappuccinon makuista protsku/palautusjuomajuhetta (en tiedä kumpaa oli). Jauho ei ollut oikean valmistajan pöntössä, joten mulla ei ole hajuakaan kenen tuote oli kyseessä. Olisiko joku käyttänyt tuommoista jauhoa ja voisi kertoa kuka sitä valmistaa? Ainakin tuntui ensiluokkaiselta tavaralta, liukeni veteen välittömästi ja juoman koostumus oli samettisen pirtelömäinen ja maku todellakin taivaallinen. Tarttis saada lisää... :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PMLats sanoi:
Sain männä vuonna lahjoitukseksi pöntöllisen taivaallisen herkullista cappuccinon makuista protsku/palautusjuomajuhetta (en tiedä kumpaa oli). Jauho ei ollut oikean valmistajan pöntössä, joten mulla ei ole hajuakaan kenen tuote oli kyseessä. Olisiko joku käyttänyt tuommoista jauhoa ja voisi kertoa kuka sitä valmistaa? Ainakin tuntui ensiluokkaiselta tavaralta, liukeni veteen välittömästi ja juoman koostumus oli samettisen pirtelömäinen ja maku todellakin taivaallinen. Tarttis saada lisää... :kuola:

Dymatizen Elite Wheyssä on ainakin cafe mocha ja butter cream toffee maut...? Bodybuilding.comin kaupan protskuja selailemalla voisi myös löytyä jotain. Kauhean monella valmistajalla ei ole capuccinoa makuvaihtoehtoina.

Tuossa on linkki sinne, lista löytyy sivun alaosasta: http://www.bodybuilding.com/store/whey.html

Olisko spiritin power weight gainer jauho kyseessä ?

Mike sanoi:
Us-Productilla on tulossa Xl-protskusta joku kahvihässäkkä, haluaako sitä joku testiin?

mulle, mä en oo ainakaan täältä vielä mistään kaupasta löytänyt kahvin makuista proteiinia...

juon kahvia päivittäin ihan liikaa, ja kaikki suklaat mitä syön (jos syön) on kahvin makuista :kuola:

Sportingilla (PowerBar) on pullossa tuota; 55g prot per pullo. Gainomaxilla on kans "cappucino" mut mun mielestä se maistuu enemmän toffeelle. Oonki sanonu, että heti ku saa kahvia sen makuisena, niin mä rupeen juomaan kahvia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom