Canalplus feidaa - Palautetta kehiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pantse67
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysyin threadiin liittyen ufc- lähetyksistä canalilla, mulla on max mutta lähinnä kysyin siksi että huomaavat kiinnostuksen noihin ufc lähetyksiin.

No onpahan melkoista sekoilua tuo Canalin touhu. Toivottavasti näyttävät sitten Maxilla yhtä
kattavasti otteluita kuin Canalilla on näytetty, mikäli Canal todella lopettaa niiden
näyttämisen. Valitettavasti Canalin ohjelmataulukko ei ulotu niin pitkälle, että asian voisi
vahvistaa.

Jos näyttävät Maxilla sitten oikeasti kaikki suorat eventit, niin hyvä asiahan tämä. Siis jos pitäisi valita onko Canal vai MAX, jos ajatellaan että vain UFC:tä/MMA:ta varten... Canal kun on paljon kalliimpi, etenkin kun ainakaan itse en katsoisi sieltä mitään muuta.

anal+ :down:

UFC pois ohjelmistosta ja tilalle Mestis. Onneksi en ehtinyt tehdä uutta 6kk sopimusta tai olo olisi aika :pano:.

Tuo Canal+ Sport2 ohjelmista vastaa ruotsalaiset, joten eipä ihme että asia sivuutetaan. Eikös edellisellä sivulla ollut puhetta siitä, että niillä on soppari 2013 vuoteen asti?

Tuo Canal+ Sport2 ohjelmista vastaa ruotsalaiset, joten eipä ihme että asia sivuutetaan. Eikös edellisellä sivulla ollut puhetta siitä, että niillä on soppari 2013 vuoteen asti?

On niillä sopimus, mutta sinänsä kai lienee mahdollista, että kaikki lähetykset Suomessa
siirretään Maxin puolelle, kun kyse on samasta konsernista. Koska informaatio on sekavaa,
pitää vain odotella ohjelmataulukoita. Sinänsä tuo Maxkin olisi ihan hyvä vaihtoehto, jos
vain tarjonta olisi riittävää. Hinta kun on puolet Canalin hinnasta.

Itellä meni kyllä taas hommat reisille. Canal + urheilu näkyy vielä 9 kk:tta ilmaiseksi ja nyt sieltä sitten lähtee UFC pois. Onko Maxilla ollut muuten viime aikoina selostus suomeksi?

Itellä meni kyllä taas hommat reisille. Canal + urheilu näkyy vielä 9 kk:tta ilmaiseksi ja nyt sieltä sitten lähtee UFC pois. Onko Maxilla ollut muuten viime aikoina selostus suomeksi?
Livenä ei ole koskaan, jälkilähetyksessä kyllä. Ainakin ennen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sain pienellä kikkailulla auki Canalin ohjelmataulukosta nuo 17.9. ohjelmat ja sinne oli merkitty tuo Fight Night (Shields - Ellenberger) alkavaksi livenä klo 04.00 (siis toki sunnuntain 18.9. puolella). Sen sijaan Maxin ohjelmataulukosta lähetystä ei löydy. Eli business as usual. Canal Plus Sport 2 näyttää, Max (ilmeisesti) ei. Hämmästyttää tämä misinformaatio, joka Canalin "asiakaspalvelu" suoltaa. Taitaa olla henkilökunta hankittu VR:ltä? Pitäisiköhän tuo ketjun otsikko muuten muuttaa muotoon Max feidaa - Palautetta kehiin? On sieltä kuitenkin ainakin ennen pääosa Fight Nighteista näytetty.

Minä sain tämän vastauksen asiakaspalvelusta kun kyselin UFC:n näkyvyydestä Canalilla:

Kiitos sähköpostistasi ja pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.

UFC -lähetyksiä ei tulla lopettamaan vaan otteluita nähdään jatkossa enemmän MTV3 MAX kanavan kautta joten käytännössä nämä lähetykset ovat vain siirretty eri kanavalle.

Jatkossa UFC- otteluita ei tulla enää näkemään CANAL+ kanavilta.

Terveisin,
CANAL+ Asiakaspalvelu / Pertti
info@canalplus.fi

Minä sain tämän vastauksen asiakaspalvelusta kun kyselin UFC:n näkyvyydestä Canalilla:

Kiitos sähköpostistasi ja pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.

UFC -lähetyksiä ei tulla lopettamaan vaan otteluita nähdään jatkossa enemmän MTV3 MAX kanavan kautta joten käytännössä nämä lähetykset ovat vain siirretty eri kanavalle.

Jatkossa UFC- otteluita ei tulla enää näkemään CANAL+ kanavilta.

Terveisin,
CANAL+ Asiakaspalvelu / Pertti
info@canalplus.fi

No tätä minä juuri tarkoitan. Eli asiakaspalvelu kertoo jotakin ja ohjelmatiedot taas aivan
päinvastaista. Ihme touhua. Sinänsä minulle on aivan sama mistä lähetyksiä tulee kunhan
niitä vain tulee mahdollisimman kattavasti.

Mulla on jotenkin sellainen tunne, että noi Sport 2 -kanavan lähtetykset tulee jatkumaan entisellään vielä jonkun aikaa. Ei tuon suomalaisen asiakaspalvelun ammattitaito vakuuta ainakaan meikäläistä. Sen verran sekavaa informaatiota tuntuvat puskevan tuutista ulos. Jää melkein semmoinen fiilis, että ovat ihan yhtä pihalla siellä kuin me täällä pakkotoistossa. Kuten joku jo tuossa aiemmin mainitsi, niin Sport 2 ei edes kuulu normaaliin antennitalouteen kytkettävään kanavapakettiin, joten jos ovat vain ignoranneet sen kokonaan noissa vastauksissaan? Sellainen perstuntuma tästä hommasta meikäläiselle on jäänyt. No joo, jäädään nyt kuitenkin odottelemaan, että mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Nyt näyttää että Canal+ Sport 2:lta tulee tämän lauantain Fight Night. Sen sijaan Maxilta ei tule. Mitähän ihmettä tuo Canalin vastaus oikein tarkoitti?

Onko samalla kanavalla eri ohjelmat riippuen siitä tuleeko se satelliitin/digiboksin kautta? Tosin Sport2 ei taida näkyä kuin satelliitin/Viihdeboksin kautta, vai näkyykö mahdollisesti myös kaapelipuolelta? DVB-T:ltä ei ainakaan näy.

Ihme kun välillä sanovat että MAX näyttää enemmän, varmaan kannattaa ruveta antamaan reippaasti palautetta MAX:lle noista fight nightestä jos haluaa ne joskus näkyviin ja noi työntekijät oppis oman kanavan metkut jossain välissä.

Sen olen oppinut noiden kanavien ja ja kaapelitarjoajien asiakaspalvelujen kanssa pelatessa, että ne ei oikeesti tiedä yhtään mitään omien kanaviensa sisällöstä. Niillä on vaan valmiit laput, josta ne lukee ne vanhat tekstit vaikka parhaassa tapauksessa ko. kanava on vasta neuvottelemassa lähetysoikeuksista. Nettisivujen ja mainosten kanssa sama homma. Vanhaa infoa ja mainosta pyörii hämmentämässä koko ajan.

Suositut

Back
Ylös Bottom