Canalplus feidaa - Palautetta kehiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pantse67
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Strikeforce taas näkyy tässä Max paketin yhteydessä olevalta eurosportilta.

Strikeforce taas näkyy tässä Max paketin yhteydessä olevalta eurosportilta.

Itse asiassa ne tulevat Eurosport 2:lta. Ainakin tähän asti varsinaiset otteluillat ovat tulleet
suorina ja Challengers -illat ovat tulleet jälkilähetyksinä noin päivän viiveellä. Vielä tuosta
UFC Live on Versus 5:stä sen verran, että esiottelut tulevat vahvan huhun mukaan taas
suorina Facebookista.

Tuo on kyllä hyvä ja kiva lisä että esiottelut tulee facebookista aina mutta perkele ne pitäisi kyllä tulla kunnon tv:stäkin.

Vaikka saankin pc kuvan tv ruudulle niin eipä tuo selaimesta tuleva facebook kuva nyt ole mitenkään sama asia kun oikea tv lähetys :puntti:

Tuo on kyllä hyvä ja kiva lisä että esiottelut tulee facebookista aina mutta perkele ne pitäisi kyllä tulla kunnon tv:stäkin.

Vaikka saankin pc kuvan tv ruudulle niin eipä tuo selaimesta tuleva facebook kuva nyt ole mitenkään sama asia kun oikea tv lähetys :puntti:

Eihän se ole, mutta täytyy olla tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Ei siitä ole kovin pitkään kun ei ollut Facebook streameja tai MAX/Canal+ suoria lähetyksiä.

Sen verran täytyy vielä todeta, että tuo Suomen Canalplussan organisaatio näyttää olevan kovin ohut eikä siellä oikein tunnu hirveästi olevan asiantuntemusta lajin ympäriltä. Ruotsin puolella sen sijaan ovat selkeästi paremmin kartalla.

Tähän olen törmännyt sekä Canalin että Viasatin asiakkaana, kun tiedustelee NFL:n, NHL:n ja NBA:n mahdollisia näkymisiä jatkossa tai miksi jotain ei ole tullut vaikka listassa on ollut. Kertaakaan ei ole oikeastaan taidettu edes vastata, kun olen palautetta laittanut. Itse en ole ikinä tajunnut Ruotsin suuntaan lähestyä. Jotenkin tuntuu, että Suomessa ei ole kenenkään isomman kihon osoitteita edes, vaan aina joutuu tyytymään normi asiakaspalveluun, jotka ei tiedä ikinä mistään mitään.

Itellä kävi hyvä tarjous kohdalle, kun tilasin toukokuussa Soneran KotiTV:lle Sonera sporttipaketin 25 €/kk, niin tuli kaupan päälle Canal+sport vuodeksi ilmaiseksi. Mieluumminhan sitä katsoo HD-tallennetta, kun on kerta mahdollista.

Pantse67:lle :thumbs: tiedusteluista!

Mieluumminhan sitä katsoo HD-tallennetta, kun on kerta mahdollista.

Todellakin. Aika selkeä ero kuvanlaadussa on vaikka ei ole 1080p vaan "vain" 720p mitä tv lähetyksinä nyt aina tulee. Ei taida suomessa vielä yksikään kanava 1080p näyttää.
Viime eventissäkin kun tito oli kunnon hiessä niin ero normaaliin laatuun oli kuin yöllä ja päivällä. Mielestäni hiki ihmisen iholla on selkein yksityiskohta.

Piti juuri vaihtaa plus paketti Canal+ totaliin, mutta tarkoittaako tämä nyt sitten sitä että 1.12 alkaen ei paketissa näy UCF:t eli sport2 vaihtuu?
Näin ainakin alla olevasta kysymyksistä/vastauksista ymmärsin!
http://www.canalplus.fi/muutokset_antenni

Jos sä oikein tarkkaan katot, niin 1.12.2010 jälkeen ei oo näkyny. Meinasin kans tänään vaihtaa MAX:n tohon, mutta huomasin ettei antennissa näy tuo Sport2.

Jos sä oikein tarkkaan katot, niin 1.12.2010 jälkeen ei oo näkyny. Meinasin kans tänään vaihtaa MAX:n tohon, mutta huomasin ettei antennissa näy tuo Sport2.

Voithan sä ottaa myös paketin, jossa tulee toi lautanen mukana. Satelliitissähän toi Sport2-kanava kuitenkin näkyy. Itsekin asun ihan kerrostalossa ja vaivatta asentui lautanen partsille.

Juu antennitaloudessa asuvien kannattaa ottaa satelliitti. Itse olen kaapelitaloudessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lukuisat palautteet tekivät siis tehtävänsä!

Tälle antennitalous- feidauksellekkin on tehtävä jotain. Olen myös lähettänyt (useamman kerran) postia Suomen canal:lle, vailla vastausta tosin. Eli on tosi turhauttavaa olla canalin antenni-jakelun asiakas ilman ufc- otteluita. Olen tosiaan lähestynyt canalia toivossa, että he siirtäisivät ottelut joko aitio, tai canal sport 1- kanaville, tai toisivat canal sport 2 kanavan takaisin.

Otteluita kehiin prkl...

mites mtv3 max?

Tälle antennitalous- feidauksellekkin on tehtävä jotain. Olen myös lähettänyt (useamman kerran) postia Suomen canal:lle, vailla vastausta tosin. Eli on tosi turhauttavaa olla canalin antenni-jakelun asiakas ilman ufc- otteluita. Olen tosiaan lähestynyt canalia toivossa, että he siirtäisivät ottelut joko aitio, tai canal sport 1- kanaville, tai toisivat canal sport 2 kanavan takaisin.

Otteluita kehiin prkl...

Sinuna vaihtaisin satelliitti asiakkaaksi.

mites mtv3 max?

Max ei näytä lähellekkään kaikkia UFC eventtejä.

CANAL+:n organisaatio on siirtynyt osaksi MTV MEDIAa

Pistin Canalille palautetta UFC- lähetyksistä 10 elokuuta ja sain vastauksen juuri:

Hei siteman, suuri johtaja ja loistava ihminen! <-(voi olla muokattu hieman)

Ultimate Fighter, UFC-ottelut sekä siihen liittyvät makasiiniohjelmat tullaa jatkossa näkemään MTV3 MAX kanavan kautta. CANAL+:n organisaatio on siirtynyt osaksi MTV MEDIAa, joten UFC-lähetykset ovat käytännössä vain siirretty eri kanavalle.

CANAL+ Sport 2 kanavalta tuli keväällä suoria UFC-otteluita. Lopullista päätöstä panostuksesta kyseiseen lajiin ei ole oltu vielä tuolloin tehty, ja tämän vuoksi emme lähetyksiä mainostaneet. Saman konsernin kanava MTV3 MAX näyttää kaikki UFC-ottelut suorina lähetyksinä. Näytämme MTV3 MAX kanavalla kaikki UFC-ottelut, joita käydään noin kerran kk:ssa. http://uk.ufc.com/schedule/all/event

CANAL+ kanavilta ei UFC-otteluita valitettavasti toistaiseksi tulla näkemään.

Hyvää loppukesää!

Terveisin
CANAL+ Asiakaspalvelu/K****
info@canalplus.fi

Pistin Canalille palautetta UFC- lähetyksistä 10 elokuuta ja sain vastauksen juuri:

Höh... Tarkoittaako tämä siis, että Canal+:lta ei näy Suomessa jatkossa UFC:tä, vaan kaikki tulevat MTV3 Maxilta? Jos näin on, veikkaan että pienempiä otteluiltoja ei tulla näyttämään. Se on sit ufc.tv.

Suositut

Back
Ylös Bottom