CLASSIC PHYSIQUE PRO Calum Von Moger

Calumissa harmittaa se, että vaikka mies on kuin veistos, pitkä ja komea, niin luontaista karismaa ei ole ei sitten yhtään. Jotenkin täysin mitäänsanomaton luonne.

Oli aika tylsä dokkari ja sitähän ei todellisuudessa tiedä miten kaveri syö. Muutamissa kisoissa ainakin käynyt joten sinne tuskin Burger Kingin kautta prepattu. Melkoista sähläämistä muutenkin hauiksen ja polven hajoamiset, toivottavasti oppinut jotain.

Jotenki tost kaverist saa sellasen kuvan et reenaa ja syö miten sattuu mut silti ihan tajuton kunto

Lahjakas jätkä. Taisi Generation Ironissa sanoa Frank Mcgrath tälle Calumille että kannattas ottaa homma vähän enempi tosissaan kun lahjoja on, mutta voihan se olla että Calum tykkää tuosta rennommasta touhusta. Varmasti rahaa tulee kiitettävästi tuohonkin tahtiin, eikä se bodailussa menestyminen ole hänelle se pääasia.

Mun mielestä ihan hyvä dokkari. Mutta ei tosta varmaan mitään irti saa, jos ei Calumin elämä ja tausta kiinnosta.

Mun mielestä ihan hyvä dokkari. Mutta ei tosta varmaan mitään irti saa, jos ei Calumin elämä ja tausta kiinnosta.
Calumin elämä, taustat ja ura tuli aika kattavasti jo Generation Iron -leffasarjan, öööö, olikohan toisessa jaksossa. En usko, että itselläni riittää mielenkiinto katsoa tuo uusi Calum-dokkari.

Oli kyllä ihan hyvä dokkari (y) Vähän herätti jopa myötätuntoa tuo polven rikki meneminen, kun just oli saanut käden kuntoon, jonka rikkoutuminen nyt ihan omaa syytä. Calum kyllä ollut paikalla kun hyvät kortit jaettu, komea ja ilmeisen lahjakas kehoiluun, eikä mikään kääpiö...

Oli aika tylsä dokkari ja sitähän ei todellisuudessa tiedä miten kaveri syö. Muutamissa kisoissa ainakin käynyt joten sinne tuskin Burger Kingin kautta prepattu. Melkoista sähläämistä muutenkin hauiksen ja polven hajoamiset, toivottavasti oppinut jotain.
Eiks se just ollu generation ironis ku oli jokunen viikko enään kisoihin ja kaveri veti hampparii naamaan, vai muistanko ihan väärin?

Ite kans mitä ukkoa seurannu niin panostus lajiin ei ole kovin "kummoista". Potentiaalia ja genetiikkaa kylläkin sitäkin enemmän. Jos ukon sais rauhottumaan vähän tuolla "extreme" puolella ja keskittyis pelkästään bodaamiseen ja tekisi sitä oikeasti tarkasti niin olisi varmaan kova kisaaja (y) Toistaalta, 100% panostus bodaukseen ei kaikille sovi vaikka genetiikka olisi miten ylivertainen. Jos kiinnostaa muut asiat elämässä enemmän niin silloin pittää tehdä niitä :love:

Eiks se just ollu generation ironis ku oli jokunen viikko enään kisoihin ja kaveri veti hampparii naamaan, vai muistanko ihan väärin?

Ei se nyt kisadieettiä tuhoa kenelläkään, jos vetää välillä cheatti aterian. Varsinki Calumin kokoisella kaverilla hampparin kalorit ei tunnu missään. Monelle olis varmaan vaan parempi ottaa tolleen rennommin se dieetti. Stressaamisella kokoajan se rasva ei ainakaan pala.

Ei se nyt kisadieettiä tuhoa kenelläkään, jos vetää välillä cheatti aterian. Varsinki Calumin kokoisella kaverilla hampparin kalorit ei tunnu missään. Monelle olis varmaan vaan parempi ottaa tolleen rennommin se dieetti. Stressaamisella kokoajan se rasva ei ainakaan pala.
No ei tietenkään tuhoa, veteleehän suomisankaritkin kerta viikkoon hamppariin dieetillä kun kunto sen sallii. Mutta pointtini oli se että tää kaveri tuskin kuuluu niihin jotka pakkaa ja punnitsee eväät kylmälaukkuun ennen reissua. Rennompi ja stressaamaton tyyli on varmasti jees mutta ei tuo tyyli vaan kaikilta onnistu.

Tuossa nyt ei ole mitään omituista. Mun jokainen kisaaja testaa paria viikkoa ennen kisaa joko pizzalla tai burgeriaterialla kropan reagoimista kisapäivänä syötävään ruokaan ja lisäsuolaan. Jos kroppa paineistuu hyvin hampurilaisaterialla, sen voi vetää ihan hyvin paria tuntia ennen lavaa.

Tuossa nyt ei ole mitään omituista. Mun jokainen kisaaja testaa paria viikkoa ennen kisaa joko pizzalla tai burgeriaterialla kropan reagoimista kisapäivänä syötävään ruokaan ja lisäsuolaan. Jos kroppa paineistuu hyvin hampurilaisaterialla, sen voi vetää ihan hyvin paria tuntia ennen lavaa.
Joo oot maininnu tästä jollain podcastillä mutta pointti ei ollut mikään yksittäinen hampurilainen ennen kisoja tankkaamista varten jne. Calum antoi ymmärtää ekassa dokkarissa että syö aika paljonki roskaruokaa ja kisoihin oli tyylii muutamia viikkoja tai jotain ni alko funtsii pitäsköhä tässä alkaa siistimään vähä valioo. Korjatkaa jos oon väärässä

Joo oot maininnu tästä jollain podcastillä mutta pointti ei ollut mikään yksittäinen hampurilainen ennen kisoja tankkaamista varten jne. Calum antoi ymmärtää ekassa dokkarissa että syö aika paljonki roskaruokaa ja kisoihin oli tyylii muutamia viikkoja tai jotain ni alko funtsii pitäsköhä tässä alkaa siistimään vähä valioo. Korjatkaa jos oon väärässä

Joo iteki sain sen käsityksen ettei paljon ruokia punnitse tai kato mitä syö vielä tuossa vaiheessa :D Olis siis todennäköisesti enemmänkin irti otettavissa tuosta fysiikasta kun panostais tuohon hommaan tarkemmin... Enkä tarkota mitään kana&riisi säcröfaissi meininkiä mutta kuitenkin tarkkuutta tekemisiin ja varovaisuutta vapaa-ajalle :D

Tällainen kuva siitä tosiaan syntyi jo gi kakkosesta, tiedä oliko se sitten ihan koko totuus, mutta aika rennolla luonnonlapsimeiningillä veteli. Sanoihan se jotain, ettei juuri edes laita ruokaa tms.. Toki kunnossahan tuo on kuitenkin aina ollut, en ainakaan itse ole nähnyt Calumia koskaan kovin löysänä, tossa dokumentissakin niiden leikkausten jälkeen vaikka pieneni niin kunto oli siisti kuitenkin. Lahjoja miehellä kyllä kovasti on, kun malli, lihasmassa ja kohtuullinen kireys löytyy.

Back
Ylös Bottom