Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten sen piti salata muijaltaan että on Ateenassa nyljentäreissulla, joten some kuvat on nounou. Kuka tietää...Kaveri oli pyytänyt Calumia Ateenan kentällä yhteiskuvaan. Oli vastannut ettei puhu englantia. Ilmeisesti huono päivä tai jotain.
Jotenki tost kaverist saa sellasen kuvan et reenaa ja syö miten sattuu mut silti ihan tajuton kunto
Calumin elämä, taustat ja ura tuli aika kattavasti jo Generation Iron -leffasarjan, öööö, olikohan toisessa jaksossa. En usko, että itselläni riittää mielenkiinto katsoa tuo uusi Calum-dokkari.Mun mielestä ihan hyvä dokkari. Mutta ei tosta varmaan mitään irti saa, jos ei Calumin elämä ja tausta kiinnosta.
Eiks se just ollu generation ironis ku oli jokunen viikko enään kisoihin ja kaveri veti hampparii naamaan, vai muistanko ihan väärin?Oli aika tylsä dokkari ja sitähän ei todellisuudessa tiedä miten kaveri syö. Muutamissa kisoissa ainakin käynyt joten sinne tuskin Burger Kingin kautta prepattu. Melkoista sähläämistä muutenkin hauiksen ja polven hajoamiset, toivottavasti oppinut jotain.

Eiks se just ollu generation ironis ku oli jokunen viikko enään kisoihin ja kaveri veti hampparii naamaan, vai muistanko ihan väärin?
No ei tietenkään tuhoa, veteleehän suomisankaritkin kerta viikkoon hamppariin dieetillä kun kunto sen sallii. Mutta pointtini oli se että tää kaveri tuskin kuuluu niihin jotka pakkaa ja punnitsee eväät kylmälaukkuun ennen reissua. Rennompi ja stressaamaton tyyli on varmasti jees mutta ei tuo tyyli vaan kaikilta onnistu.Ei se nyt kisadieettiä tuhoa kenelläkään, jos vetää välillä cheatti aterian. Varsinki Calumin kokoisella kaverilla hampparin kalorit ei tunnu missään. Monelle olis varmaan vaan parempi ottaa tolleen rennommin se dieetti. Stressaamisella kokoajan se rasva ei ainakaan pala.
Tuossa nyt ei ole mitään omituista. Mun jokainen kisaaja testaa paria viikkoa ennen kisaa joko pizzalla tai burgeriaterialla kropan reagoimista kisapäivänä syötävään ruokaan ja lisäsuolaan. Jos kroppa paineistuu hyvin hampurilaisaterialla, sen voi vetää ihan hyvin paria tuntia ennen lavaa.Eiks se just ollu generation ironis ku oli jokunen viikko enään kisoihin ja kaveri veti hampparii naamaan, vai muistanko ihan väärin?
Joo oot maininnu tästä jollain podcastillä mutta pointti ei ollut mikään yksittäinen hampurilainen ennen kisoja tankkaamista varten jne. Calum antoi ymmärtää ekassa dokkarissa että syö aika paljonki roskaruokaa ja kisoihin oli tyylii muutamia viikkoja tai jotain ni alko funtsii pitäsköhä tässä alkaa siistimään vähä valioo. Korjatkaa jos oon väärässäTuossa nyt ei ole mitään omituista. Mun jokainen kisaaja testaa paria viikkoa ennen kisaa joko pizzalla tai burgeriaterialla kropan reagoimista kisapäivänä syötävään ruokaan ja lisäsuolaan. Jos kroppa paineistuu hyvin hampurilaisaterialla, sen voi vetää ihan hyvin paria tuntia ennen lavaa.
Joo oot maininnu tästä jollain podcastillä mutta pointti ei ollut mikään yksittäinen hampurilainen ennen kisoja tankkaamista varten jne. Calum antoi ymmärtää ekassa dokkarissa että syö aika paljonki roskaruokaa ja kisoihin oli tyylii muutamia viikkoja tai jotain ni alko funtsii pitäsköhä tässä alkaa siistimään vähä valioo. Korjatkaa jos oon väärässä
Tällainen kuva siitä tosiaan syntyi jo gi kakkosesta, tiedä oliko se sitten ihan koko totuus, mutta aika rennolla luonnonlapsimeiningillä veteli. Sanoihan se jotain, ettei juuri edes laita ruokaa tms.. Toki kunnossahan tuo on kuitenkin aina ollut, en ainakaan itse ole nähnyt Calumia koskaan kovin löysänä, tossa dokumentissakin niiden leikkausten jälkeen vaikka pieneni niin kunto oli siisti kuitenkin. Lahjoja miehellä kyllä kovasti on, kun malli, lihasmassa ja kohtuullinen kireys löytyy.Joo oot maininnu tästä jollain podcastillä mutta pointti ei ollut mikään yksittäinen hampurilainen ennen kisoja tankkaamista varten jne. Calum antoi ymmärtää ekassa dokkarissa että syö aika paljonki roskaruokaa ja kisoihin oli tyylii muutamia viikkoja tai jotain ni alko funtsii pitäsköhä tässä alkaa siistimään vähä valioo. Korjatkaa jos oon väärässä