MULTI Call Of Duty: Modern Warfare 2

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Automaattisesti tulee steamiltä ilmotus?

Tulipa taas ownattuu 25-35|2-5 -ratiol, puukol ja uzil. Ai sitä itkun määrää kun puukkokäsi tikkas pellejä pinoon ja uzi hoiti loput :D Viimeises pelis hyvä ettei itkemään alkanu joku spede kun pistin sitä pinoo; alko itkemään ettei puukolla tappaminen vaadi yhtään skilliä ja aina kun niittasin sen niin hirvee whine. :D Mutjoo, prestige 58lvl tällä hetkellä. Mites muilla pelit sujunu?
No kyllähän se niin on ettei siihen juuri taitoja tarvitse kun juoksuperkeillä ja puukolla heiluu.. Varsinkin eräissä mapeissa puukko on aivan naurettavan tehokas.. Suuri osa puukkosankareista luulee olevansa jotain kun käyttää pelkkää puukkoa :jahas:

Jos puukko tiputettaisiin samalle tasolle kuin COD4:ssa niin skilliä vaadittaisiin. Nykyisellään ei, mistä todisteena se että tyyliin joka neljäs juokseee puukon kanssa ja pärjää ihan hyvin. Samoin akimbohaulikot ovat helvetin ärsyttäviä kun niillä tappaa todella helposti. GL ja singot ei niin ärsytä kun suurin osa ei spammaa niillä.

Itse tule nykyään käytettyä vain rynkkyjä, jopa sekundäärihaulikon tiputin pois (vaikka esim. AA-12 tiputti puukkojuoksijan tosi nopeasti). Vähemmän tappojahan sitä tulee mutta siistimpää pelailla kun omasta skillistä ja kehittymisestä kiinni menestys.

Kukin tappaa tyylillään.:D

Kyl muakin vituttaa noi Puukkosakarit, mut enemmän ärsyttää kun pelin tekijät ovat päästäneet ton puukottamisen noin helpoksi. Ei riitä, että juoksu ja lightweight perkit on tehty helpottamaan puukottamista, vaan ylitehokkaalla puukolla pystyy osumaan jostain 5metrin päästä tai seinän läpi.

Ite tykkään mielummin hakea heduja ja läpäistä challangeja, vaikka kyllä varmasti monia vituttaa sekin että kämpin barrett + thermal combolla Highrisen toimistossa..;)

E. Jokseenkin huvittavaa, että esim. konsolifinillä luodaan "sääntöjä", mitä perkkejä ja aseita saa missäkin pelimuodossa käyttää jne., kun pelaajia on miljoonia, niin kaikkia on vaikea mielyttää.

Aivan loistava peli! Oon luonut olohuoneesta semmosen peliluolan et jaksaa makailla. Vein digiboxin makkariin et akka saa kattoa Liviä ja kokkiohjelmia siellä pikkutelkkarista häiritsemättä mun peliä :D
^ En tajua mitä väliä sillä on jos joku majailee jossain jemmassa kiväärin kanssa. Mun mielestä just siistä että tulee lisää haastetta ku joutuu hiipimään nurkissa ja pähyilemään tikkana joka puolelle.

Pleikkariukkoja tässä ollaan.. Oliko väärä tredi? :D
Jaahas, tässä kun päivällä saa kaikki hommat tehtyä niin illalla voi taas uppoutua suljetuilla kuulokkeilla kiväärin taakse :D

Ei kai tää väärä tredi ole, käsittääkseni yleistä keskustelua pelistä. Jos kiinnostaa ottaa jossain vaiheessa matsia, ni lisäähän Tupafro ystäviin.:)

Itse olen tykästynyt hardcore- pelimoodeihin viime aikoina (pc). Välillä kun tulee eksyttyä takaisin ns. normaaleihin gamemodeihin, niin ai sitä vitutuksen määrää kun viholliset ei välillä kuole millään, kun ammut esim. barretilla mahaan :curs: oikeasti ei olisi tyypistä paljoa jäljellä...
Oma suosikkini HC search and destroy, ei pahemmin puukko kädessä ryysijät pärjää (tiedä sitten konsoleilla).

Itse olen tykästynyt hardcore- pelimoodeihin viime aikoina (pc). Välillä kun tulee eksyttyä takaisin ns. normaaleihin gamemodeihin, niin ai sitä vitutuksen määrää kun viholliset ei välillä kuole millään, kun ammut esim. barretilla mahaan :curs: oikeasti ei olisi tyypistä paljoa jäljellä...
Oma suosikkini HC search and destroy, ei pahemmin puukko kädessä ryysijät pärjää (tiedä sitten konsoleilla).

Ainut tossa on se kun porukat kämppii nurkissa sitten koko ajan, oli hyökkääjä tai puolustaja. Mut ottaa ite maratoonit ja äänettömät askeleet ja kaikki maholliset piiloutumis perkit ylipäätään niin juoksemalla saa hyvin niitattuu porukkaa.

Komppaan, mun mielestä HC TDM on paras pelimuoto. Eniten vituttaa jätkät jotka pysyvät koko ajan paikallaan ja nappaavat reilu 15 tappoa ennen kuin kuolevat. Jos mun puolella on tämmönen äijä niin meen tappamaan sen, jotta sen putki loppuu siihen.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Komppaan, mun mielestä HC TDM on paras pelimuoto. Eniten vituttaa jätkät jotka pysyvät koko ajan paikallaan ja nappaavat reilu 15 tappoa ennen kuin kuolevat. Jos mun puolella on tämmönen äijä niin meen tappamaan sen, jotta sen putki loppuu siihen.

Juu no HC deathmatchissa ei sentään ole ricochetia niinkuin SD:ssä ja HQ:ssa niin se onkin mahdollista. Enemmän tosin vituttaa ne vastapuolen röllipukuiset sankarit joiden perseet on juurtunu jonnekin pusikon keskelle (köh köh wasteland :jahas:), ja ite koettaa tyhmänä metsästää niitä tuloksena helvetinmoinen turpasauna :rolleyes:.

Terve. tässä yksi aloittelija. taso 18 vasta. :( eli pleikalla pelaan, nick: lumi-ukko. lisätkää nyt joku frendeihin, kun niitä ei vielä ole. mutta kun kehityn, tapan teidät kaikki ;)

Pelaan kyllä aina vaan free-for- all tsysteemiä. ei tarvi miettiä ketkä on omia, kun tulittaa vaan menemään. enkä edes pääse vielä kaikkiin peleihin...

Onko muilla pc pelaajilla tällä hetkellä sellanen, että joka rundin jälkee nakkaa takas lobbyyn? Tossa hetken kokeilin ja aina viskas. Ei pysynyt vanhaan tapaan samalla porukalla se peli. Ihan perseestä moinen.

Mitä vittua tämä MW2 nyt sekoilee. Ei lähe käyntii vaa jää hiiren kursorii pyörittämää ja sit pitää prosesseista sammuttaa. :curs: Alko sen jälkeen ku tuli lobbyssä joku "playlist is now available and will be downloaded" ja sammutin sit pelin ja aukasin uudellee, not wöörking...

E. Sincle lähtee käyntiin ilman mitään mukilointia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom