MULTI Call Of Duty: Modern Warfare 2

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
En tiedä onko helpotettu, mutta miettikää nyt miten paljon noilla kavereilla yleensä on peliaikaa ja tappoja takana. Jos on vaikka 20k tappoa niin kyllähän tuommosen videon saa helposti kasattua. En minäkään ilman scopea osu sniperilla konsolilla, monesti ollu lähes piippu kiinni vastustajan selässä ja useamman panoksen joutunut ampumaan silti.

Itse en snipuista tiedä koska en niillä pelaa mutta pakko tähän väliin sanoa että ON TODELLA HELPOTETTU. Minulle tämä mw2 on eka FPS konsolilla (PC-puolelta kokemus alkanut 90-luvun alussa Wolfenstein 3D:llä ja moni myöhempi deathmatch-hitti tullut sittemmin koluttua) ja ero PC-versioihin on kuin yö ja päivä. Tähtäin hakeutuu ja pysyy todella helposti vihollisen päällä ilman omia liikkeitä. Tähän tietysti turtuu kun enemmän pelailee padilla ja lopulta ei varmaan huomaa koko juttua.

Ilmeisesti tässä kuussa ilmestyvässä PS3:n MAGissa on tuota aim assistia vähemmän tai ei ollenkaan?

Prkl et harmitti. Eka harrierit ja siitä chopper gunneriin ja 21 tapon kohdalla joku löys mun jemman mistä olin ihan saletti, että ei varmasti eksytä. Melkee eka nuke :D Tätä edeltävä rundi 30-1 ja ei tietenkään nukea valittu. Osaa laittaa vihaks toi peli välillä!

no ei tota tietokoneen ja konsolin noscopettamista voi oikee verrata keskenää.

kokeileppa peliä pleikalla ja sitten pc:llä ja et varmasti osu.

PS3/Xboxilla riittää kun äijä on ruudun keskellä Aim Assistin takia joka on päällä koko ajan kun taas PC:llä tätä ei ole ollenkaan

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt sain vihdoin sen nuken!!! Oli komee :D

PC:llä pelailen...jos väkeä saatte niin vois tosiaan pakkispelit pelailla joku ilta!

Yllättävän hektiseen menoon tässä pelissä ylsi pleikkarilla jo neljän pelaajan splitscreentouhut. Pakko nostaa hattua! :D

Ps3

Pelaako moni pakkislainen PS3:sella? Jos pelailee nii voi lisätä
Kepsupwn3d
kaveriksi niin voidaa mennä pitää hauskaa privaan muiden kanssa :hyper:´

Olis viel kysymyskin, että onko olemassa mitään ilmaista (?) ohjelmaa PS3:selle jolla saa kaapattua gameplay kuvaa?

onkohan pro-modea ikinä tulossa MW2:seen?

[offtopic] Sain ostettua sen cd-keyn cod4:seen ja kokeilin kyseistä moodia ja aika kovalta vaikutti ja sitten vielä niille ketkä sanoivat "tälläistä waretusta ei tueta" cd-koodien myyminen on 100% laillista koska kaupoilla on pelin tekijöiden kanssa sopimukset ainoa millä tuntuu olevan ongelmia niiden kanssa on steam joka ei kestä että muut saavat pelin muualta halvemmalla kuin steamilta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom