Call Of Duty: Ghosts

Mun mielestä kampanjan juoni oli kyllä aika kuraa, en tykänny. Moninpeli tosin ihan jees

Edit: Ja olihan se koiran kanssa pelleily siinä kampanjassa ihan naurettavaa :D

Joo elikkäs tälläset Hitman tyyppiset hiiviskelyt (tehtävä jossa hiivitään viidakossa lentokoneen rojujen seassa) joutas vittuun koko pelistä, jos olisin halunnut hiipiä niin olisin ostanut Hitmanin.

Parhautta ehkä koko pelissä kopulla järjetön tuhoaminen, niin helppoakin että huhhuh.

Jaha, olishan sen pitäny arvata että loppuun heitetään yli-inhimillinen codimainen cliffhangeri että saadaan tehtyä jatko-osa ja kiskottua rahaa silläkin. Ei tunnu minkäänlaiset rysähdykset tai muutkaan tappavan noita hemmoja tässä pelissä, voi lollero.

Ite oon tykännyt aikas paljon, mitä nyt thermal scope vituttaa. Kiva sillä ite on ampua kyllä. Pikkasen rauhallisemmaks pelityyli on muuttunut, kuin esim Mw3

Ite oon tykännyt aikas paljon, mitä nyt thermal scope vituttaa. Kiva sillä ite on ampua kyllä. Pikkasen rauhallisemmaks pelityyli on muuttunut, kuin esim Mw3

Kyllähän tuo thermal scope on aivan naurettava tässä pelissä, realistisuus valovuosien päässä mutta se nyt ei codeissa olekaan ollut ikinä avainasemassa. Tää paska ollut kuukauden nyt hyllyssä pölyttymässä.

Eihän tää ole edes mahdollista, että kuinka paska voikaan peli olla :D Muutaman tunnin pelailin kun ostin ja sai jäädä hyllyyn. Tänään annoin uuden mahdollisuuden ja jääpi takas kaapin pohjalle. Kyllä vituttaa kun 60 euroa paloi tähän.

Mä pidin kampanjasta, veteranina luonnollisesti kuinkas veteraani muuten pelaiskaan, peli on aivan eri kuin regularina. Tuttujen äijien ja satunnaisien jengien kanssa tulee joskus pelailtua monipeliä, hyvää rentoututumista, tai no, joku vois sanoa että rentoutuminen on kaukana kun katsoo sivusta. Mun makuun CoDien taso on edennyt sopivasti, säilyttäen jotain vanhoja elementtejä ja uudistaen toisia. Oon samaa mieltä, että tää on muuttunu ehkä rauhallisemmmaks .. en oo ihan varma onko se oikeastaan hyvä, pidin siitä MW3n hektisestä meinigistä, mikä laitto refleksit ja keskittymisen koville.

Just eilen aloin kelailee tätä peliä pitkän pelitauon jälkeen ja on se kyllä aika paska. BO2 oli julmetun hyvä ja sitä oli kiva pelata.

Xbox liveen hakusessa mukavia pelikavereita klaaniin, joka mahdollistaisi multiplayerissä Clan vs Clan matseihin osallistumisen. Launtaina ois tarkotus pelata todenteolla. Laittakaa privaa, jos on kiinnostusta :)

Itse täytyy kyllä eritä muiden mielipiteistä sanoen Ghostin olevan omasta mielestäni parempi kuin mw3. Omat plussat ja miinukset multiplayer:ille

+ Isommat ja monimuotoisemmat kentät, mahdollistaen erilaisien taktiikoiden ja pelityylien käytön ( ei ole enää päätöntä juoksentelua nappi pohjassa )
+ Ei tarvitse ampua puolta lipasta, että vastustaja kaatuu
+ Killstrakit eivät omaa liian suurta roolia, ei ole hirveämmin romua ilmassa
+ Useimmat aseet eivät asetu liian isoksi eduksi ( pl. parat )
+ Oman hahmon laajat kustomointi vaihtoehdot pelityyliin sopivaksi
+ Edellämainitut kohdat edesauttaa erillaisilla pelityyleillä, aseistuksella ja perkeillä pärjäämistä
+ Ei tarvitse odottaa ikuisuuksia että saa haluamat aseet, perk:it yms vaan ne voi unlock:ata

- Spawnaus
- Lag, ehtiminen ajoissa suojaan mutta silti kuolet ( tuntuu kuin olisi n.1s viive )
- Välillä näkee vastustajasta vain päänlaen esteen takaa, mutta silti vastustaja pystyy ampumaan esteen yli.
- Puolet kentistä kuraa
- Minimap:in pienuus
- 2. aseet täysin hyödyttömiä, jopa snipulle
- Automaatti joinaus, saattaa kestää ikuisuus että pääset kenttään mitä haluat pelata

Millaisia aseistusta ja perkkejä olette kokeneet toimiviksi?

Nyt kun alkaa tottumaan näihin mappeihin, niin onhan tämä ihan hyvää viihdettä. BO2 oli mielestäni parempi, mutta on tässäkin puolensa. Aseiden masterointi on kyllä täyttä paskaa, camovärien saanti vaatii esimerkiksi 50 leaning-tappoa ja 50 prone-tappoa, pelihän suorastaan pakottaa ihmiset camppimaan että nuo saa hankittua... Itsellä kun tulee sniperienkin kanssa juoksenneltua marathon-perkki hoosiannaa huutaen ympäri mappia ja ammuskeltua kaikkea mikä liikkuu.
Ghillie suit on pakko vielä hankkia, concealed cobran sain auki tänään. Jos muita PS4 pelaavia löytyy, niin Acegimo93 saa lisätä mielellään.

Back
Ylös Bottom