Call Of Duty: Ghosts

Näyttää paskemmalta kuin MW3? Itseasiassa ainakin yksinpelin grafiikoihin on panostettu huimasti (polygonit jne) ja näyttää jopa paremmalta kuin BF4. Pitäisi itsekin katsastaa yksinpeli kun on tullut muutkin Codit siltä osin pelattua, viimeiseksi mp:ksi jäi BO (tuntuma MW1-mainen ja älyttömän hyvä custom zombimodiservu, tyyliltään css-zombimainen jolla tuli 95% mp ajasta pelattua).

http://i.imgur.com/zdtDDVy.jpg

Noh, mulla on silmät päässä ja jos vertaan ghosts ja mw3 pelikuvaa niin mw3 vie täysin. Ghosts näyttää vitusti black ops kakoselta joka ei mun mielestä ole hyvä kun treyarchin codeista en ole waw:ia lukuunottamatta tykännyt yhtään. Yksinpelin vois tänään hinkata loppuun ja palata hakkaamaan mw3:sta moninpeliin. En sit tiedä kuinka paksut mw3 lasit on päässä, kun vuosi tullut tykitettyä sitä ja se tuntuu olevan paras peli koskaan ikinä nyt.

Juu hyvä vitsi.

Älä viitti fanittaa kun ihan selvä vihakommentti, katso ylempää niin huomaat etten tätä peliä aio hankkia ja pelaan BF4 jos luulet että olen codifanipoika, mutta tosiasia on se että Ghostin yksinpeli on graafisesti näyttävämpi etkä pääse siitä suuntaan tai toiseen.

Kampanja läpi. Aivan huikea elokuvamainen kokemus! 7/10 tehtävästä oli aivan mahtavia pläjäyksiä uskomatonta graffaa ja nopeatempoista toimintaa. Juuri sopivan yksinkertainen etenminen. Tarina vei James Bondmaisesti avaruudesta viidakkoon ja koko ajan oltiin menossa! :rock:

Jokainen joka kitisee graffasta, niin onha teillä varmasti uusimmat pelit ja vehkeet, sillä en ole mitään näin hienon näköistä peliä pelannut! Jos tämä on osviittaa siitä mitä Ps4 saa aikaan, jotta PC:llä pelit paranevat, niin BRING IT ON! Tuntuu siltä, että nyt vasta näytönohjaimeni pääsi tekemään töitä, vuosi ostamisesta!

Yksinpelin pisteet. tähdet:
5/5 graffoista, 4/5 tarinasta, 4/5 äänistä, 5/5 pelituntumasta, 5/5 ääni- ja elenäyttely.

Suosittelen kaikille yksinpelin ystäville, moninpelistä en tiedä.

Okei nyt tässä yksinpeliä jatkanu ja myönnettävä, että graffat on paremmat kuin mw3:ssa toisinkun aiemmin manasin. Moninpeliä en usko, että tulen kauheasti pelaamaan kun tuntu vitun sekavalta. Yksinpeli on kyllä hienoa pelattavaa ja siinä komppaan Termistä.

Luulis alkuperäisten cod-pelaajien pelaavan edelleen noita parhaita codeja eli alkuperästä ja kakkosta. Vois itekki joku päivä taas asennella cod kakkosen ja muistella aikaa, jollon asiat tehtiin hyvin.

Joko oon tullu vanhaks, tai sitten tässä on vaan kyse nostalgiasta mutta noita kahta ekaa CoDia jakso pelata paljo enemmän ku näitä nykysiä. (Tätä ghostia en edes jaksa testata). Tiedä sit miks - tulee kuitenkin pelattua muuten jonkun verran. Palvol, Hurtgen, Stalingrad/Railyard, Bocage, Brecourt ja Toujane ainakin oli mukavia mappeja! Piti googlettaa, Pavlovin (ne hurtat) ja Stalingradin vaan muistin.

"Nuorena matkustelin aika paljon. Wake Island, El Alamein, Pavlov, Stalingrad, Toujane, de_dust, de_train..." :D

Kyllä ne vanhat CoDit vaan rulettaa, cod kolmostakin tuli aikanaan hakattua melkosesti cod kakosen lisäksi ja pirun kivaa pelleilyä oli. Jos saisi cod kakkosen nykyajan graffoilla ja jos voisi sprintata, oisi unelma <3

Mulla ainaki cod 5 (oliko world at war) jälkeen vituttanu kaikki codit mihin oon rahani laittanu, bo 1 jakso ehkä vähä aikaa läiskiä
mutta tää bo 3 oli kyllä pohjanoteeraus ja vittu menin vielä lataa season passin siihe :D onneksi en oo ostanu ku nuo 2 uudempaa peliä. Ainoa viihdearvo mikä siitä on ollu ku ollaa perjantaina muutaman bissen ohessa ammuttu zombeja. Sori vuodatus ja jokainen pelaa mitä haluaa mutta joka vuosi tulee uus codi ja samat jonnet huutaa siellä mikkiin, oi niitä aikoja ku united offensiveä läiski netissä.

Itse tullut call of duty 2 moninpeliä varmasti eniten hakattua! ykkösessä oli siistiä normandian maihinnousu kenttä =) samanlaista tunnelmaaa ku olis nykycodeis.

Pelasin itteni ghoststissa johonki 15 levelille jonka jälkeen paluu takaisin mw3 ääreen. Ei voi mitään, ennen tehtiin parhaimmat pelit. Bo 2 alkaen pelkkää paskaa, okei bo 1 mukaan lukien.

Cod 1&2 tuli hakattua vuositolkulla. Nämä nykycodit tehty ihan puhtaasti konsolipeleiksi, mitkä sitten on vaan käännetty PC:lle. :< Saa nähä kauan jaksaa Ghostia hakata. Ghillie täytyy ainakin hommata..ei puutu enää kuin 800 tappoa snipalla. :hyper: Autolean on kyllä täysin perseestä...

Se muuten vitutti mitä tuota moninpeliä pelasin, kun jengillä oli thermal scope kiinni snipussa. Ihan vitun ylivoimanen kun vihu hehkuu valkosena kilometrin päästä kiikarissa. Mw3:ssa sentään hieman realistisuutta pelissä kun ei aivan valkosena tyypit hehku siinä.

Njahas. Täytyykin testata tota thermalia, nyt on tullut lähinnä acogilla vedeltyä. Toimii pienemmissäkin mapeissa kohtuu hyvin. Kyllähän tämä(kin) on melkosta nappi pohjassa juoksemista...

Back
Ylös Bottom