MULTI Call of Duty: Black Ops

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mikäs on pakkislaisten suosikkitaktiikka zombiemodessa kino-mapissa? Itse tykkään olla alussa säästää pojoja eli en osta asetta. Puukotan ja toivon max ammon ilmaantuvan. Yleensä on ilmaantunutkin. Koirarundin alkaessa nopeesti shotty huoneeseen ja haulikko käteen. Portaiden yläpäässä sitten kerää rahaa n .7500 tai viimeistään esiripun takana. Esirippu auki-->telen aktivointi ja nuggernautin osto-->takas spawnpointtiin-->tele käyntiin--> ja joko riskillä teleen tai kiertotietä portaita ylös riippuen siitä onko lvl juuri vaihtunut ja telessä ampuu niitä kunnes joku saa ensimmäisen/tokan daman-->ylös ja haulikon upgreidaus ja nadea alas. Ja sama kierto jatkuu taas spawnpointista eli ylös portaita. Seuraavilla kierroksillai speedcolan osto kunhan pojoja on kertynyt. Tolla taktiikalla zombeja ei yleensä tule montaa vastaan vaa ne seuraavat kunhan kaikki juoksee samaan suuntaan ja kukaan ei pysy kauaa paikallaan. Ainoa joka muuttaa kiertoa on boxin sijoitus mutta yleensä en lähde varta vasten metsästämään sitä varsinkaan jos se on Alleyssa. Ärsyttää ne jotka tuhlaavat rahansa heti siihen ja ei ajattele upgreidausta. Shottyyn saa kuitenki ostettua aina lisää kuteja 5000pojolla seinältä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kohta on 13 vuorokautta pelattu, prestigoimisen jätin kutosprestigeen ja kaikki perkit rupee olemaan prona (paitsi se vitun second chance...)

Ei vaan enää oikein tuppaa olemaan mitään tavoiteltavaa :D

Kohta on 13 vuorokautta pelattu, prestigoimisen jätin kutosprestigeen ja kaikki perkit rupee olemaan prona (paitsi se vitun second chance...)

Ei vaan enää oikein tuppaa olemaan mitään tavoiteltavaa :D

Hullua jengiä, ei voi muuta sanoa. Julkkariksi pelin nappasin ja nyt olen menossa tuossa 1. Prestigen 32-tasolla. Tämä on ensimmäinen Codeista missä olen jaksanut edes tuon Prestigen hankkia ja sekin tuli aika väkisin väännettyä.

Täysin koukuttuneena kyseiseen peliin. Pleikkakolomosen hommasin kk sitten ja on tuota tullut tahkottua, viimepäivinä enemmän. Hardcore CTF:ä, muut moodit ei oikeen säväytä ainakaan tällähetkellä. Aikasemmin pelasin normi dominationia tai demolitionia, mutta ärsyttää kun kokoajan kaikilla minimappi, ja muutenkin tykkään että on haastetta enempi, HC:tä pelaa paremmat pelaajat, vaikka siis itse en ole mikään mestari todellakaan (levelillä 47, kohta eka prestige jee). Kämppäämistähän sielä enempi harrastetaan mutta ei se minua ainakaan vituta, realistisempi fiilis on kuitenkin iso plussa. Eikä ole kokoajan koirat kimpussa ;)

Täysin koukuttuneena kyseiseen peliin. Pleikkakolomosen hommasin kk sitten ja on tuota tullut tahkottua, viimepäivinä enemmän. Hardcore CTF:ä, muut moodit ei oikeen säväytä ainakaan tällähetkellä. Aikasemmin pelasin normi dominationia tai demolitionia, mutta ärsyttää kun kokoajan kaikilla minimappi, ja muutenkin tykkään että on haastetta enempi, HC:tä pelaa paremmat pelaajat, vaikka siis itse en ole mikään mestari todellakaan (levelillä 47, kohta eka prestige jee). Kämppäämistähän sielä enempi harrastetaan mutta ei se minua ainakaan vituta, realistisempi fiilis on kuitenkin iso plussa. Eikä ole kokoajan koirat kimpussa ;)

Mua taas nyppii tuo kämppääminen HC-modeissa. Oon enemmän toiminnan mies ja ei tuota kyykkimistä vaan jaksa.

Pelaan amatöörimäisesti ground waria, eli pääsääntöisesti tdm ja domination. Tuossa taitaa maksimipelaajamäärä olla 18, joten dominationissa saa jo ihan puolustamalla puolustaa flaggeja. Tosin yleensä jengi ei pelaa kovin hyvin yhteen, joten ehjää tiimipelaamista ei välttämättä satu aina kohdalle. Jengi juoksee valtoimenaan ympäri mappia vain pisteiden toivossa(kuten allekirjoittanut). :)

Mua taas tympii älytön rushaus, jengi juoksee ympäri karttaa ja deletoi väkee pelkällä veitsellä paremmin ku millään muulla.
Tosi realistista kun jätkä juoksee läpi kartan ja kaikki ampuu, mut lopuksi kuitenkin se nopee veitsi jätkä tappaa kaikki.

Tästä syystä MOH on parempi jos diggaa realistisuudesta, tosin BOps:ssä enemmän vaihtelua.

Mikäs on pakkislaisten suosikkitaktiikka zombiemodessa kino-mapissa?

Kino on niin lälly mappi ettei siinä mitään takuja tartteta. Mut moralla ja pislalla alussa niin kauan kunnes tulee tukalaa, sit oikealta menevää reittiä mp40 luokse ja siellä paukuttelee jokusen levun ja sit sähköt päälle jne. Ihan liikaa tilaa tuossa kentässä vaan on pyöriä niin ei oo paljoo haastetta, koitappa "fiveä" niin on (ainakin aluksi) vähän tukalampaa verrattuna kinoon.

Kohtahan tuo Ascension (zombie)kenttä tulee ps3:lle map-packin myötä, näyttää aika kivalta.

Zone-sarja -42%
Mua taas tympii älytön rushaus, jengi juoksee ympäri karttaa ja deletoi väkee pelkällä veitsellä paremmin ku millään muulla.
Tosi realistista kun jätkä juoksee läpi kartan ja kaikki ampuu, mut lopuksi kuitenkin se nopee veitsi jätkä tappaa kaikki.

Tästä syystä MOH on parempi jos diggaa realistisuudesta, tosin BOps:ssä enemmän vaihtelua.

No eikait tuola ryntäilyllä voi tuossa hardcore CTF pärjätä? Ja kylläpä sitä aina joskus pääsee puukottamaan jonkun, mutta yleensä se tapahtuu takaapäin.

Tosin nyt vasta eka prestige häämöttää, eli olen aika omg lol noobaeaelioe vielä eli en osaisi rushata vaikka yrittäisinkin.

Ja mulle tässä on tällä hetkellä tarpeeksi realismia, kun ennen tätä on tullut viimeeksi pelailtua Medal of honor: allied assaulttia tietokoneella vuonna nakki ja haulikko, eli totuttelemista kyllä oli varsinkin padilla pelaamiseen. Kiinnostaisi kyllä testata tuota ps3:n MOHaata sitten joskus kun tulee Bops korvista. Onko paljoa eroja, plussia/miinuksia black opsiin verrattuna? Sori offtopikointi.

Kuka pelaa pelejä sen takia että ne olisivat realistisia? Mä pelaan pelejä, koska ne on hauskoja.

Siis eikö realistinen peli voi olla hauska? Siinä sulle jos halutaan pilkkua ajaa!

Merkkarille:
multista
MOH
+ realistisempi

VS

BOps
+ enemmän konfattavaa/tavoiteltavaa
+ enemmän kenttiä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Turpaan tulee niin että tukka lähtee :D mutta kai se tästä harjoittelulla. Mutta, millä helvetillä noi muiden puheet saa pois päältä? Se Voice palkki on jo nollissa mutta silti siellä huuto kuuluu, harva asia vituttaa niin paljon kun joku 14 vuotias polakki saa hermoromahduksen ja avautuu mikkiin.

Mun mielestä ne jostain saa blokattua. Ainakin yhdellä pelikaverilla on kaikkien muiden mikit automaattisesti blokattuina paitsi kavereiden.

Pleikalla voi ainakin mutettaa pelin aikana pelaajalistasta (start -näppäimellä) ja sit painamalla muistaakseni x:ää joka pelaajan kohdalla erikseen (nuolinäppäimillä ylös/alas). Myös map vote -ruudussa liikutat valitsimen sinne pelaajiin jne jne..

Jokos täällä innokkaimmat (ps3)nörtit on tilaillut uutta map-packia? Eilen julkastiin, boxille tais tulla jo kuukaus sit.

Nuo olis kätevä blockata jostain asetuksista kokonaan. Itse en henkilökohtaisesti jaksa niitä mikkihiirejä kuunnella.

Nehän saa, olen itsekkin ne laittanut pois päältä. Xboxilla menet sinne, jossa on ne pelien achievementit ja siellä oli jotain Privacy Settingsejä, olisiko 2. tai 3. vasemmalta ja sieltä sitten Customize tai jotain vastaavaa. Todella epämääräinen selitys, mutta kyllä sen huomaa kun käy kurkkaamassa.

Nehän saa, olen itsekkin ne laittanut pois päältä. Xboxilla menet sinne, jossa on ne pelien achievementit ja siellä oli jotain Privacy Settingsejä, olisiko 2. tai 3. vasemmalta ja sieltä sitten Customize tai jotain vastaavaa. Todella epämääräinen selitys, mutta kyllä sen huomaa kun käy kurkkaamassa.

Hyvä homma, vituttaa kun vaihtaa lobbya ja joka kerta pitää mutee erikseen kaikki. Millä seteillä jengi tykkää vetää? Siis perkit, attachmentit ja aseet. Tuntuu että ei millään löydä sitä hyvää pakettia kun toisella pelikerralla menee ihan päin vittua ja seuraavalla taas saa omaan tasoon nähden hyvät scoret jollain paketilla.

Hyvä homma, vituttaa kun vaihtaa lobbya ja joka kerta pitää mutee erikseen kaikki. Millä seteillä jengi tykkää vetää? Siis perkit, attachmentit ja aseet. Tuntuu että ei millään löydä sitä hyvää pakettia kun toisella pelikerralla menee ihan päin vittua ja seuraavalla taas saa omaan tasoon nähden hyvät scoret jollain paketilla.

AK-74 aseeksi, siihen kaveriksi Lightweight, Warlord (Pro) ja Marathon. Warlordilla nakutettu aseeseen kiinni Suppressor ja Rapid Fire. Istuu aivan mahtavasti minun liikkuvaan pelityyliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom