Call of Duty Black Ops 2 (2012)

En tiedä mitä "OP" tarkoittaa, mutta eipä se paremmin pärjää kuin muutkaan.

Sama homma mulla, että konella ei onnistu pelaaminen yhtään. Totuttelemis kysymyksiä nämä vaan on. Kaverikin on hakannut aina koneella ja nyt pleikkarilla niin osti semmosen adapterin pleikkarille, että saa hakattua hiirellä ja näppiksellä.

Minkähänlaisen adapterin kaveris osti, tiedätkö? Onko kenties tämä: http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...United-Eagle-Eye-Converter-PS3-ohjainadapteri ? Jos on niin olis kiva kuulla vähän kokemuksia että toimiiko kiitettävästi. =)

Tein nyt semmoisen ratkaisun, että aloin tätä pelaamaan. Vajaa pari tuntia tuli pelattua, ja haulikon kanssa räiskittyä. Ihan mukavalle tuntui, ja fiilis parempi kuin MWF kolmosessa.

Vähän olisin kaivannut semmoisia "vanhan ajan" aseita, kuten kaksi piippuista haulikkoa jne. Noh ehkä ensi Codi sitten sijoittuu vähän vanhempaan aika kauteen. En ymmärrä miksi se on nykyisin niin kauhea asia, jos tehdään vaikka toiseen maailman sotaan sijoittuva peli. Eiköhän nämä avaruuspyssyttelyt ole nyt toviksi nähty. Vaihtelu virkistäisi.

Joitakin pätkiä youtubesta kattonu ja muhun ei kyllä iske sitten yhtään tommoset tulevaisuuden über-aseet, eli jää ostamatta. MW kolmosta pelaan jos jotakin. Imo seuraava codi voisi keskittyä pelkästään vietnamin sotaan (vaikka black opsissa on kait vietnamia vähän mukana), toinen maailmansota on jo aika nähty ja tulevaisuuden räiskinnät ei sovi mun mielestä codiin. Eli vietnam tai juuri lisää nykypäivästä menoa nii mä diggaan. Ja jotenkin noi kaikki treyarchin pelit on tönkköjä verrattuna infinity wardin tekeleisiin. Lisäksi saisivat kyllä hieman lisätä noita aseiden modauksia, eli voisi itse valita myös erilaisia kiikaritähtäimiä ja tähtäinkuvioita kiikaritähtäimiin jne.

Joitakin pätkiä youtubesta kattonu ja muhun ei kyllä iske sitten yhtään tommoset tulevaisuuden über-aseet, eli jää ostamatta. MW kolmosta pelaan jos jotakin. Imo seuraava codi voisi keskittyä pelkästään vietnamin sotaan (vaikka black opsissa on kait vietnamia vähän mukana), toinen maailmansota on jo aika nähty ja tulevaisuuden räiskinnät ei sovi mun mielestä codiin. Eli vietnam tai juuri lisää nykypäivästä menoa nii mä diggaan. Ja jotenkin noi kaikki treyarchin pelit on tönkköjä verrattuna infinity wardin tekeleisiin. Lisäksi saisivat kyllä hieman lisätä noita aseiden modauksia, eli voisi itse valita myös erilaisia kiikaritähtäimiä ja tähtäinkuvioita kiikaritähtäimiin jne.
Eikai tässä edes ole mitään tulevaisuuden über aseita? Ja kyllähän tässä voi myös tähtäimiä vaihtaa. :)

Eikai tässä edes ole mitään tulevaisuuden über aseita? Ja kyllähän tässä voi myös tähtäimiä vaihtaa. :)

En siis ole perehtynyt lähes lainkaan eli vähän tuurilla tossa lauoin asioita, mutta muutaman videon mitä oon kattonnu nii ollu semmosia ihmeaseita/tähtäimiä jotka ei mua miellytä, joka nyt ei tietty ihmetytä kun sijoittuu osaksi 2025 vuoteen. Kyllähän niitä perus punapistetähtäimiä pystyy vaihteleen ja ainakin mw3:ssa myös tähtäinkuvioita mutta samaa ominaisuutta kaipaisin kiikaritähtäimiinkin. En sit tiedä miten tässä black ops kakosessa ton laita.

Juu ei taida snipereissa pystyä ellei ole acog kiinni.

Liian hyvä peli. Paras Cod. Ihan on vituttanut, kun koko ajan tekisi mieli vaan pelata. Nyt alkaa onneksi alkuhuuma olla ohi ja paluu todellisuuteen. Lagi on välillä aika kamala, pitää koittaa tuota yllä olevaa juttua.

Hyvä peli. Pidin myös edellisestä todella paljon. Lagi vituttaa ihan helvetisti vaikka olen toiminut yllä olevan videon mukaisesti.

Uusimman päivityksen jälkeen ei löydä enää matseja tuolla best-asetuksella :jahas: Toimiessaan vaikuttanut kyllä tosi hyvältä, mutta ei meikä pysty tuota pelaamaan nykyisellään. Saa nähä meinasko ne korjata tuota lähiaikoina. En oo ainakaan löytäny, et Treyarch ois kommentoinu missään tuota lagihommaa. Pelaan siis ps3:lla.

Joku 10 erää moninpeliä takana ja ihan hyvät fiilikset on jääny. Paljon paremmat kentät, ku MW3:ssa. Yllättävän nopeesti pääsi geimeihin mukaan, vaikka oli pelitaukoa varmaan 6 kk.

Jos peli lagaa, niin tarkistakaa onko NAT- auki. Lukee oikeassa alakulmassa kun menette multiplayeriin.
Youtubesta näkee hyviä videoita miten sen saa auki.

Eilen ehdin testata yksinpeliä about tunnin. Se ainakin vaikuttaa varsin viihdyttävältä ja veteran on sopivan haastava taso.
Moninpeliin en vielä ehtinyt, enkä varmaan ennen viikonloppua ehdikään. Vaikuttaa kuitenkin ihan kelpo peliltä, eli tulee varmaan jonkin aikaa väännettyä. MW3:n jätin suosiolla väliin, joten siihen ei ole edes vertailukohtaa, Blops1:stä tulikin sitten aika paljon pelattua.

Noin 20 leveliä tätä peliä nyt tahkottu. Osa radoista on jo jotenkuten halussa, mutta muutamassa kentässä on paikat vielä aivan uusia, ja ei tiedä yhtään mistä suunnasta vihut yleensä tulee.
Haulikolla oon kokeillu opetella pelaamaan, mutta harmikseni se vaikuttaa muihin codeihin verrattuna melko tehottomalta, ja saa osua tarkasti että vastustaja kaatuu yhestä laakista. Mutta eiköhän tuoki ala ajan kans sujumaan paremmin, ku saa sihdin kunnolla kohdilleen.
Huomasin tässä yhdessä kentässä kun pelasin, että jollakin pelaajalla oli enempi kun 3 perkkiä? Onko tuo huijausta, vai miten niitä voi käyttää useampia ku 3 samaan aikaan?

Noin 20 leveliä tätä peliä nyt tahkottu. Osa radoista on jo jotenkuten halussa, mutta muutamassa kentässä on paikat vielä aivan uusia, ja ei tiedä yhtään mistä suunnasta vihut yleensä tulee.
Haulikolla oon kokeillu opetella pelaamaan, mutta harmikseni se vaikuttaa muihin codeihin verrattuna melko tehottomalta, ja saa osua tarkasti että vastustaja kaatuu yhestä laakista. Mutta eiköhän tuoki ala ajan kans sujumaan paremmin, ku saa sihdin kunnolla kohdilleen.
Huomasin tässä yhdessä kentässä kun pelasin, että jollakin pelaajalla oli enempi kun 3 perkkiä? Onko tuo huijausta, vai miten niitä voi käyttää useampia ku 3 samaan aikaan?

Kun muokkaat classia ni valitset alhaalta wildcards ja sieltä löytyy tier 1 perk greed tjsp.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos peli lagaa, niin tarkistakaa onko NAT- auki. Lukee oikeassa alakulmassa kun menette multiplayeriin.
Youtubesta näkee hyviä videoita miten sen saa auki.

Mulla on NAT:open, mutta peli lagaa kuitenki aina välillä. Tuleekohan tuommoseen ongelmaan mitään korjausta?

Back
Ylös Bottom