Call Of Duty 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en nykyään anna paljoakaan arvoa yksinpelille. Se on ehkä 20% koko pelistä. Onhan se kiva pelata kerran läpi mutta sitten vasta ryhdytään tositoimiin. Onlinepelaaminen on se juttu, huomaahan sen jo siitä että pelintekijät panostavat siihen enemmän ja enemmän koko ajan. Esim SOCOM:issa ei tietääkseni edes ole mitään yksinpeliputkikampanjaa mukana.

Mä en nykyään anna paljoakaan arvoa yksinpelille. Se on ehkä 20% koko pelistä. Onhan se kiva pelata kerran läpi mutta sitten vasta ryhdytään tositoimiin. Onlinepelaaminen on se juttu, huomaahan sen jo siitä että pelintekijät panostavat siihen enemmän ja enemmän koko ajan. Esim SOCOM:issa ei tietääkseni edes ole mitään yksinpeliputkikampanjaa mukana.

Moninpelit on ihan mukavia, mutta itse ainakin toivon, että jatkossakin panostetaan myös yksinpeliin. Osa pelaajista ei halua pelata moninpelejä lainkaan ja itsellänikin se on vähän kausiluontoista, eli välillä on hauska mättää moninpelejä, mutta välillä taas haluaa pelata ihan vaan yksikseen. Riippuu toki paljon pelistäkin. CoD4:ssa oli kohtuu hyvä yksinpeli ja erinomainen moninpeli ja veikkaan, että samaan pyritään myös vitosen kanssa.

CoD3:ssa oli paljon hyvää, joten mulla on ainakin ihan positiiviset odotukset tän vitosen suhteen. Treyarch on myös kerinnyt tekemään tätä vitosta jo nyt pidempään kuin tekivät kolmosta, eli varmasti tulee valmiimpaa jälkeä. Vitosessa myös sama pelimoottori kuin nelosessa, mutta paranneltuna, eli eiköhän tuosta ihan hyvä tule.

Yksinpeliin tyytyvillä heittää päässä.

Mä tykkään kaikista eniten yksinpeleistä, varsinkin sellasista missä on hyvä juoni. Konsolipeleistä mm. Metal Gearit, Silent Hillit, Final Fantasyt, Resident Evilit, GTA:t ja Tomb Raiderit ovat aina olleet lähellä sydäntä. PC-puolella sitten Half-Lifet, Falloutit, Elder Scrollsit ynnä muut iskevät. Mutta mulla tunnetusti heittääkin päässä. ;)

Moninpelit ei vaan jaksa innostaa muuten kun random-huvina, varsinkaan sellaiset mitä pitäisi pelata yötä päivää että pärjää.

Ainoa nettiräiskintä mitä olen jaksanut pelata tosissani ja aktiivisesti oli jenkeissä todella paljon pelattu mutta euroopassa vähän vähemmän suosittu Socom: U.S Navy Seals -pelisarja pleikkari kakkoselle. Se oli hienoa kun kaikilla oli kuulokemikit (ykkösosaa ei saanut ilman ja myöhempiäkin myytiin bundlena) ja peliseura oli todella hyvää. Sitten tuli Socom 3 joka oli vaan floppi ja jäi sekin pelisarja sille tielleen. Saa nähdä kun Socom: Confrontation ja myöhemmin Socom 4 tulee kolmospleikkarille että millainen on meininki. Klaanipelaamiseen tuskin enää kuitenkaan jaksan.

Noniin, nyt on ollut open beta koodeja jo jaossa muutamia päiviä Cod 5:een. Tekis itekkin mieli koittaa, eli jos joltain sattuis löytymään ylimääräinen open beta koodi niin mulle voi ilmottaa:).

Noniin, nyt on ollut open beta koodeja jo jaossa muutamia päiviä Cod 5:een. Tekis itekkin mieli koittaa, eli jos joltain sattuis löytymään ylimääräinen open beta koodi niin mulle voi ilmottaa:).

Kuulemma sen verran himottua ja harvassa olevaa tavaraa, että aika hissua niiden saanti. Varsinkaan keltään "ylimääräsenä".

Mä onnistuin saamaan koodin tänään, mutta valitettavasti ylimääräisiä ei ole tällä hetkellä tiedossa.

Ja tietenkään betaa ei ole PS3 puolella. :jahas:

Peli kuitenkin ennakkotilattu aikaa sitten, tästä tulee pirun kova onlinepeli. COD4 parhaat jutut mukana ja sitten uusia perkkejä/aseita ja mappeja. Kuukaus vielä julkaisuun, odottavan aika on piiitkä.

Ai nii, onhan tässä vielä 4 pelaajan online CO-OP.

Mä tykkään kaikista eniten yksinpeleistä, varsinkin sellasista missä on hyvä juoni. Konsolipeleistä mm. Metal Gearit, Silent Hillit, Final Fantasyt, Resident Evilit, GTA:t ja Tomb Raiderit ovat aina olleet lähellä sydäntä. PC-puolella sitten Half-Lifet, Falloutit, Elder Scrollsit ynnä muut iskevät. Mutta mulla tunnetusti heittääkin päässä. ;)

Pakko mun on tähän yhtyä, MGS, Final Fantasyt ja Resident Evilit on varmaan parasta mitä yksinpeleissä on koskaan nähty. Tomb Raiderit myös nuorempana viehätti ihan pirusti. Ja Half-Life, oijoijoi.

Mutta nykyään pelaaminen ei enää nappaa samalla tavalla, yksinpeliä mieluummin tuijotan jonkun typerän hollywood actionleffan. Laiskuutta varmaankin. Mutta sitten moninpeleissä kun pääsee vähän enemmän suorittamaan ja näyttämään, ja jännitysmomentti on tämän kilpailuhenkisyyden vuoksi korkea esim. COD4:ssä, se koukuttaa. Mutta tosiaan, kuten sanoit, moninpelit on random-huvia. COD4 parhaana esimerkkinä, tunnin sessio on joskus jo puuduttavaa, joskus se on just se sopiva aika viettää pelin parissa. Sitten jotain muuta mielellään.

Niin ja yksi vielä: Company of Heroes. PC-puolella parasta yksinpeliä pitkään aikaan, mutta kokeilkaapa moninpelinä. Siihen vasta koukkuun jääkin ;)

Oho, hieman :offtopic:, tämähän oli COD5 threadi ;)

Eipä ole KFinillä betan perusteella ainakaan kovin paljon positiivista palautetta saanut, mutta beta on aina beta.

Yks klaanilainen joka on pelannu COD4 yli 500 tuntia onlinessa ja nyt betatestailee COD5 oli ainakin sitä mieltä että jos nelosesta tykkää niin ei tämä ainakaan huonompi ole. Sama pelimoottori, uudet mapit ja aseet. Lobbyä paranneltu eli voi myös liittyä privapeleihin odottamatta kutsua.

Helikopteri korvattu tappaja-koirilla, onko coolimpaa ennen nähty? :D

Yks klaanilainen joka on pelannu COD4 yli 500 tuntia onlinessa ja nyt betatestailee COD5 oli ainakin sitä mieltä että jos nelosesta tykkää niin ei tämä ainakaan huonompi ole. Sama pelimoottori, uudet mapit ja aseet. Lobbyä paranneltu eli voi myös liittyä privapeleihin odottamatta kutsua.

Sillähän toi varmaan jää iteltä hommaamatta jos peli on pelkästään mappi ja asepäivitys. Tosin rankin nostattaminen kiinnostaa aina ja Cod4 on kyllä moninpelinä niin toimiva ja bugi vapaa niin ei voi sanoa, etteikö COD5 yhtään kiinnostas. Pidää kahtoa, pidää kahtoa onko niin siisti et viittii ostaa pelkästään uusien kenttien ja aseiden takia.

Toi tappaja-koira on kyllä imo niiiiiin paska idea kun vain voi olla. Vihaan niitä koiria jo yksinpelissäkin niin ei helvetti jos killstreakki katkeaa sen takia kun koira syö selkään. Niin ja joku puu campii kuullostaa kyllä valmiiks tarpees raivostuttavalta.

Saapa huomata.

Joojoo siis tää on aivan huippu :D Voi ihan vähän pelottaa ja ahdistaa kun tietää että kohta ne koirat voi löytää sut :D Ei niinkuin kopterin kanssa että seinän taakke jemmaan ja sarja kylkeen kaverin kanssa niin kone tulee alas. Liian helppoa.

Back
Ylös Bottom