Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en nykyään anna paljoakaan arvoa yksinpelille. Se on ehkä 20% koko pelistä. Onhan se kiva pelata kerran läpi mutta sitten vasta ryhdytään tositoimiin. Onlinepelaaminen on se juttu, huomaahan sen jo siitä että pelintekijät panostavat siihen enemmän ja enemmän koko ajan. Esim SOCOM:issa ei tietääkseni edes ole mitään yksinpeliputkikampanjaa mukana.
Yksinpeliin tyytyvillä heittää päässä.
Noniin, nyt on ollut open beta koodeja jo jaossa muutamia päiviä Cod 5:een. Tekis itekkin mieli koittaa, eli jos joltain sattuis löytymään ylimääräinen open beta koodi niin mulle voi ilmottaa.
Onko tietoa onko ihan normaalia split screen Co-Opia? ... siis, että voi kotisohvalla pelailla kaverin kanssa tarinaa eteenpäin.Ai nii, onhan tässä vielä 4 pelaajan online CO-OP.
Mä tykkään kaikista eniten yksinpeleistä, varsinkin sellasista missä on hyvä juoni. Konsolipeleistä mm. Metal Gearit, Silent Hillit, Final Fantasyt, Resident Evilit, GTA:t ja Tomb Raiderit ovat aina olleet lähellä sydäntä. PC-puolella sitten Half-Lifet, Falloutit, Elder Scrollsit ynnä muut iskevät. Mutta mulla tunnetusti heittääkin päässä. ;)
, tämähän oli COD5 threadi ;)Nonii, codit on kyl parhaita sotapelejä kautta aikojen.
Eipä ole KFinillä betan perusteella ainakaan kovin paljon positiivista palautetta saanut, mutta beta on aina beta.
Yks klaanilainen joka on pelannu COD4 yli 500 tuntia onlinessa ja nyt betatestailee COD5 oli ainakin sitä mieltä että jos nelosesta tykkää niin ei tämä ainakaan huonompi ole. Sama pelimoottori, uudet mapit ja aseet. Lobbyä paranneltu eli voi myös liittyä privapeleihin odottamatta kutsua.
Helikopteri korvattu tappaja-koirilla, onko coolimpaa ennen nähty? :D
Toi tappaja-koira on kyllä imo niiiiiin paska idea kun vain voi olla.
Helikopteri korvattu tappaja-koirilla, onko coolimpaa ennen nähty? :D