MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mutta varoitus osui nappiin, voi jumalauta tuo syö aikaa. Multiplayer :worship:
Itse odottelen kovasti kaiken tämän hehkutuksen jälkeen että saan tuon PS3:sen hommattua. Peleiksi sitten jotain rallia ja tämä, ensialkuun. Eiköhän nekin ole tehokkaita (liiankin) ajantappajia. Pitäsköhän jättää ostamatta koko rakkine.... :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse odottelen kovasti kaiken tämän hehkutuksen jälkeen että saan tuon PS3:sen hommattua. Peleiksi sitten jotain rallia ja tämä, ensialkuun. Eiköhän nekin ole tehokkaita (liiankin) ajantappajia. Pitäsköhän jättää ostamatta koko rakkine.... :rolleyes:

Kannattaa ilmeisesti, ainakin COD4 kuulemma parempi PC:lle. Mene ja tiedä, aivan sama, PC:llä kuitenkin loistava.

Zone-sarja -42%
PC:tä en aio koskaan ostaa. Vaihtoehtona on pelata konsolilla tai ei pelata lainkaan.

PC:tä en aio koskaan ostaa. Vaihtoehtona on pelata konsolilla tai ei pelata lainkaan.

En jaksa enää edes kuunnella näitä juttuja :) "En koskaan" :jahas:

eDIT: Siis faktahan on, että PC:lle ilmestyy eniten pelejä, ja PC-versiot ovat lähes poikkeuksetta monipuolisempia. Mutta ei mennä tähän tässä keskustelussa.

PC rokkaa, mutta se tolkuton rautapäivittely käy lompakon pälle pahasti. Pelasin aina viime syksyyn saakka tietsikalla, nyt pelaan PS3:lla ainoastaan. En kadu, rahaa säästyy ja pelaaminenkin on yllättävän mukavaa näin.

PC rokkaa, mutta se tolkuton rautapäivittely käy lompakon pälle pahasti. Pelasin aina viime syksyyn saakka tietsikalla, nyt pelaan PS3:lla ainoastaan. En kadu, rahaa säästyy ja pelaaminenkin on yllättävän mukavaa näin.

Totta, mutta itse olen selvinnyt vuositasolla muutamalla satasella. Pitää vain muistaa, että peleissä on Options -> Video settings valikko. Tällä pelaa itselleen aina sen vuoden lisäaikaa per peli.

En ihmettele et HC76 julistaa tämmöstä totuutta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ylijumala alkaa kuulostaa Ylitrollilta:D
Pitkästä aikaa tuli taas pelattua ja olin ihan ulkona aluks mut sit pääsin peliin taas kiinni ja voitin kaikki ylivoimaisesti

Mites, onko hyväkin yksinpeli tässä? Itse pidän aina peleissä suuressa arvossa yksinpelejä -> jos se ei ole hyvä, en osta.

Onko tarpeeksi pitkä yksinpeli tai muuten tarpeeksi hyvä?

Mites, onko hyväkin yksinpeli tässä? Itse pidän aina peleissä suuressa arvossa yksinpelejä -> jos se ei ole hyvä, en osta.

Onko tarpeeksi pitkä yksinpeli tai muuten tarpeeksi hyvä?

V*tun hyvä yksinpeli, tosin huomattavan lyhyt. Tuli itse pelattua vähän turhankin nopeasti läpi, mutta onneksi vaikeustasoja on useita ja lisäksi arcade+multiplayer.

Onko tuo peli muuten täsmälleen sama xbox360-versiona?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom