MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
YLIJUMALA owns teh pakkis again.

Kannattaa asentaa vista ja deeäxkymppi niin sillä varmaan lähtee. Alkaa elämäkin sujumaan paremmin ja naisetkin näyttää kauniimmilta. Koiratkaan ei kuse enää kintuille.

Nyt vasta innostunut tosta S&D moodista. Helkkarin hauskaa sekin, Hardcorena tietenkin. :hyvä:

Toiv seuraavassa päivityksessä voi laittaa pelaajat mute:lle, kun ei jaksais kuunnella muiden puheita.

Jukolauta menin tilaamaan PC version ja kun PS3 versio piti hankkia! Näin sitä käy kun epähuomiossa ostaa mitä sattuu... :D

Mitä mul on taas menny ohi täs pelis?

Oon netis "ownannu" vaik kuinka paljo :jahas: ja mitkään tapot/kuolemat ei "päivittyny" sinne mist pystyy kattoo rankin. Rankki ei oo kasvanu yhtää eikä sinne oo ees päivittyny peliminuutteja, vaikka niitäkin lyhyessä ajassa kertynyt ihan kiitettävästi :D. Eli pitääks toi rankkisysteemi aktivoida jotenki :david:.

Pientä avustusta kujalla olevalle kynikselle.

Kts

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan helvetin siistii, toi uus päivitys patch 1.5 itkee et mun pitäs mennä laittaa multiplayerin optionssiin cd-key ja taas ilman tota uusinta päivitystä multiplayer ei toimi ? Ehin täs jo asentaa pelin uusiks mut eipä sinne multiplayeriin vaan pääse. :curs:

Ihan helvetin siistii, toi uus päivitys patch 1.5 itkee et mun pitäs mennä laittaa multiplayerin optionssiin cd-key ja taas ilman tota uusinta päivitystä multiplayer ei toimi ? Ehin täs jo asentaa pelin uusiks mut eipä sinne multiplayeriin vaan pääse. :curs:

kokeiles tuolta http://www.private-servers.info/CallOfDuty4.html

Mulla ei ainakaa oo ku 1.4 ja hyvin pelaa.

tappoja taitaa olla tällä hetkellä jotain 13t, kuolemia vajaa 11t,
headshoteja vajaa 1100 ja kultaisen akn metsästys jatkuu

Nyt ollaan valinnan edessä, lvl55 prestige 1. Klikkaako prestigeä toistamiseen vai eikö? Siinäpä pulma. :) Toisaalta ei jaksais enää veivaa alusta, toisaalta se seuraava merkki on niin hieno. Ja oisin entistä kovempi jannu. :D

Tämä peli ei lakkaa viehättämästä. Nyt pelaan melkein poikkeuksetta Hardcore Search & Destroy- modea.

Mulla on prestige 1 kierros menossa, oiskohan taso jotain 36 tällä hetkellä. Kill/Death on vihdoin plussan puolella, tosin vasta 1.06, mutta kuitenkin :D

Aion luultavasti aloittaa myös seuraavan prestigen heti kun mahdollista, mutta siihen saattaa tovi mennä, kun perjantaista lähtien on pari viikkoa XBL pois käytöstä muuton takia...

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom