Call of Duty 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Pyranha sanoi:
Ruokkivat toinen toisaan kun pakottavat kuluttajan ostamaan jatkuvasti uutta :(

..mutta tähänpä ovat viisaat kuluttajat keksineet oivan ratkaisun;)

Jeps, tulipa itsekin pelattua COD2 läpi ja on kyllä aivan liian raskas. Taisipa tekijöille tulla kiire saada oeli joulumarkkinoille ja koodin optimoinnit jäivät sen sileän tien. Ei mitään järkeä, että peli vaatii 500 e näyttiksen ja tykin prossun, että pyörisi kunnolla......
Yksi ääni lisää HL2:lle!!

Ihan hyvä oli juu, mutta aivan liian LYHYT! :(

HL2:n grafiikat ei nytten mitkään ihmeelliset ollut. Ihan hyvä vaan että tehdään pelejä jotkä eivät vuoden päästä näytä vanhoilta. Voi tosin olla että pelissä on paljon yhteistä koodia Xbox 360:n version kanssa, joten ei ihmekkään että tämän hetken huippu PC:llä peli nikottelee ;) ATI on tosin eilen julkaissut uudet ajurit niin niillä saattaa pyöriä paremmin kun näytönohjainvalmistajilla on tapana tehdä optimointeja ajureihin graaffisesti vaativiin peleihin.

Yksinpelin läpi pelanneena voin sanoa että pieni pettymys oli. Jotenki tuntu, että vihulaisia tulee koko aika lisää ellet juokse seuraavaan tiettyyn paikkaan. Eli siis jos sä yrität kauempaa listiä kaikki, niitä tulee koko ajan lisää. Tekoäly oli huono.

Pari hyvää tehtävää oli onnistuttu tekemään. Hill 400 oli ainakin loistava. Myös ne pari tankkijuttua ja sitte se ilmatorjuntapislarikohta.

teemupii sanoi:
HL2:n grafiikat ei nytten mitkään ihmeelliset ollut.

?

Kai se riippuu resoluutiosta ja muista video-asetuksista. Itse pelasin sen 1280x1024 resoluutiol ja high detaililla ja mun mielestä oli vaan niin hiton hieno.

Odu sanoi:
Yksinpelin läpi pelanneena voin sanoa että pieni pettymys oli. Jotenki tuntu, että vihulaisia tulee koko aika lisää ellet juokse seuraavaan tiettyyn paikkaan. Eli siis jos sä yrität kauempaa listiä kaikki, niitä tulee koko ajan lisää. Tekoäly oli huono.

Pari hyvää tehtävää oli onnistuttu tekemään. Hill 400 oli ainakin loistava. Myös ne pari tankkijuttua ja sitte se ilmatorjuntapislarikohta.
Tota mä olen vähän pohtinutkin, että kannattaako peliä hankkia, koska aikaisemmissa versioissa pärjäsi sitä paremmin, mitä hullummin vain juoksi vihollista päin. Tarkka ja rauhallinen eteneminen johti vain siihen, että vihollinen korvautui uudella.

lej sanoi:
Tota mä olen vähän pohtinutkin, että kannattaako peliä hankkia, koska aikaisemmissa versioissa pärjäsi sitä paremmin, mitä hullummin vain juoksi vihollista päin. Tarkka ja rauhallinen eteneminen johti vain siihen, että vihollinen korvautui uudella.

Näin se tuntuu olevan, sain juuri 10 minuuttia sitten pelattua läpi ja viimeiset kentät menin suoraan sanottuna juoksemalla läpi, kaikenlainen kyttäily kostautuu vain.

Ihan ok oli kokonaisuudessaan, ei kuitenkaan niin hyvä että jaksaisin pelata uudestaan vaikeimmalla tasolla.

läpi 7 tunnissa:( liian helppo originaalitasolla ja pettymys ykköseen ja united offensiveen:jahas: ei mitään uutta koko pelissä mun mielestä!:2:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Millanen on COD 2 :n moninpeli kun noita räiskintä pelejä ei tule muuten pelailtui ?
Aiemmin pelailla COD united offensiveä moninpelinä ja se on OK .

Kyllähän tuo sinänsä hyvä peli oli ettei lopettaa meinannut malttaa. Osaksi tästä johtuen sitten toisaalta peli loppui liian nopeasti.

Tää on ainakin esittelyvideoiden perusteella pirun komean näköinen XBOX360:llä. Pitänee hankkia tuo sitten kun se boxi mulle toimitetaan :)

Siinä ei ainakaan pitäisi olla asetusten kanssa ongelmia ;)

Hienolta ja realistisen oloiselta vaikuttaa tää peli ensikokemalta!! Itsellä jäänyt koko ilmiö kokematta kun ollut niin huono mylly aiemmin. Kyllähän mun 3200+ AMD:ssä vääntöä riittää, mutta tällä pelillä ei kyllä kärsi olla grafiikka-asetukset maksimissa?! Aika raskasta vääntöä vaatii.. Mahtava peli kuitenkin..kaikenkaikkiaan!

tabe sanoi:
Millanen on COD 2 :n moninpeli kun noita räiskintä pelejä ei tule muuten pelailtui ?
Aiemmin pelailla COD united offensiveä moninpelinä ja se on OK .

no huonommaksi on mennyt cod (1):stä.
pienet kentät, jos on pitkä etäisyys paska näyttis alkaa äkkii lagittaa, ja taas ne liikkumis ja muut nappulat on yksinkertaistettu = huonoa, ruohoa ja muuta yksityis kohtaa on tullu josta iso +, mutta niistä ei ole näkösuojaksi (tai itse ei näe vihollista), mutta vihollinen näkee sut ihan helposti, johtuen siitä että hahmo on melkein musta, kun ruoho on vihreää ja sen pystyy erottamaan todella helposti, ei oo tankkeja, ei tykkejä, ei oo dom,base asssaulttii,...

Multiplayerii ei o jaksanu vaivautua edes testaamaan viel. Koska siihen ei ole mitään anticheat meininkii viel ehty. Sinlgeplayer oli ihan viihtyisä ja tunnelmallinen. Ihan mukavasti tuntu pyörivänkin. Fps pysyy nätisti siel 60-100 tuntumassa kokoajan, vaikkei kummonen tehomasiina ole alla.

Se mitä tähän asti olen jaksanut pelailla, niin helvetin yksitoikkoista on ollut. Multiplayeria en ehtinyt testaa, Cod:Uossa sehän oli aika hauska.

Plaah... Call of duty 1 oli mahtava peli ja tuntuukin että tämä 2-osa on pelkkä kuorrutettu kopio.

-Aseiden tehottomuus vaivaa.
-ärsyttää kun viholliset toistaa usein saman "alan ampumaan pisla kädessä maassa viimeisillä voimillani" animaation
-skriptattua sontaa, tekee tiukkaa että jaksaa pelaa edes kerran läpi

+ kranaatteja satelee

Olen nyt afrikassa, olin kuollut 3 kertaa ennen yhtä tehtävää missä mennään auton kyydissä, sitten kuolin peräkkäin 20 kertaa samaan paikkaan johon jäin jumiin ;) Panssariauton kyydissä pitäis ampua jotain mutta mitään ei näy, lentokonekko mut tappaa vai mikä? Aina samaan paikaan, oon ampunut joka suuntaan mutta ei auta :wall: voihan :kakka:

Siellä edessä talon katolla on yks Panzerschreck, ja sit sen jälkeen heti siinä tiellä edessä.

Gascoigne sanoi:
Plaah... Call of duty 1 oli mahtava peli ja tuntuukin että tämä 2-osa on pelkkä kuorrutettu kopio.

-Aseiden tehottomuus vaivaa.
-ärsyttää kun viholliset toistaa usein saman "alan ampumaan pisla kädessä maassa viimeisillä voimillani" animaation
-skriptattua sontaa, tekee tiukkaa että jaksaa pelaa edes kerran läpi

+ kranaatteja satelee

Olen nyt afrikassa, olin kuollut 3 kertaa ennen yhtä tehtävää missä mennään auton kyydissä, sitten kuolin peräkkäin 20 kertaa samaan paikkaan johon jäin jumiin ;) Panssariauton kyydissä pitäis ampua jotain mutta mitään ei näy, lentokonekko mut tappaa vai mikä? Aina samaan paikaan, oon ampunut joka suuntaan mutta ei auta :wall: voihan :kakka:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom