Pyranha sanoi:Ruokkivat toinen toisaan kun pakottavat kuluttajan ostamaan jatkuvasti uutta :(
..mutta tähänpä ovat viisaat kuluttajat keksineet oivan ratkaisun;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyranha sanoi:Ruokkivat toinen toisaan kun pakottavat kuluttajan ostamaan jatkuvasti uutta :(
teemupii sanoi:HL2:n grafiikat ei nytten mitkään ihmeelliset ollut.
Tota mä olen vähän pohtinutkin, että kannattaako peliä hankkia, koska aikaisemmissa versioissa pärjäsi sitä paremmin, mitä hullummin vain juoksi vihollista päin. Tarkka ja rauhallinen eteneminen johti vain siihen, että vihollinen korvautui uudella.Odu sanoi:Yksinpelin läpi pelanneena voin sanoa että pieni pettymys oli. Jotenki tuntu, että vihulaisia tulee koko aika lisää ellet juokse seuraavaan tiettyyn paikkaan. Eli siis jos sä yrität kauempaa listiä kaikki, niitä tulee koko ajan lisää. Tekoäly oli huono.
Pari hyvää tehtävää oli onnistuttu tekemään. Hill 400 oli ainakin loistava. Myös ne pari tankkijuttua ja sitte se ilmatorjuntapislarikohta.
lej sanoi:Tota mä olen vähän pohtinutkin, että kannattaako peliä hankkia, koska aikaisemmissa versioissa pärjäsi sitä paremmin, mitä hullummin vain juoksi vihollista päin. Tarkka ja rauhallinen eteneminen johti vain siihen, että vihollinen korvautui uudella.
tabe sanoi:Millanen on COD 2 :n moninpeli kun noita räiskintä pelejä ei tule muuten pelailtui ?
Aiemmin pelailla COD united offensiveä moninpelinä ja se on OK .
Gascoigne sanoi:Plaah... Call of duty 1 oli mahtava peli ja tuntuukin että tämä 2-osa on pelkkä kuorrutettu kopio.
-Aseiden tehottomuus vaivaa.
-ärsyttää kun viholliset toistaa usein saman "alan ampumaan pisla kädessä maassa viimeisillä voimillani" animaation
-skriptattua sontaa, tekee tiukkaa että jaksaa pelaa edes kerran läpi
+ kranaatteja satelee
Olen nyt afrikassa, olin kuollut 3 kertaa ennen yhtä tehtävää missä mennään auton kyydissä, sitten kuolin peräkkäin 20 kertaa samaan paikkaan johon jäin jumiin ;) Panssariauton kyydissä pitäis ampua jotain mutta mitään ei näy, lentokonekko mut tappaa vai mikä? Aina samaan paikaan, oon ampunut joka suuntaan mutta ei auta :wall: voihan