Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysillä grafiikoilla ja texturet ja resot tapissa 4xAA eikä pätkiny ollenkaan.Dietka sanoi:Nettipelinä en ole pelannut mutta yksinpelinä toimii pätkimättä kovilla graf asetuksilla ja 4x AA. Korttina Asustek 6800LE Modattu pixel unit 8@12 vertex 4@6 ja kellot Core 300@380 muistit 700@800. Prossuna A64 3700+ vakiona, ja molemmissa, kortissa ja prossussa zalmanit kiinni. DDR400 muistia on 1.5 Gigaa.
metalman sanoi:aika suuri pettymys ainakin mulle.. En huomaa ekaan codiin mitään eroa ja yksinpelikampanja on todella julmaa putkijuoksua. En tiedä onko mulla jotkut asetukset sormillaan mutta ensimmäistäkään pisaraa verta en ole nähnyt koko pelin aikana.
Tuntuu että aika on jättänyt codin moottorista. Ei tunnu oikein miltään esim. fearin jälkeen..
eikä tuo nyt todellakana oo mikään raskas! Yksinpeli pyörii mulla ihan täydellisesti kohtalaisen hyvilla resoilla.. Xp3000, 1GB, gf4 ti4200
Mniska sanoi:anti-aliaising x 2/ x 4/ off
mikä se on?
Pyranha sanoi:Tuossa loistava selvitys antialiaksesta (reunanpehmennyksestä ja anisotrooppisesta filtteröinnistä (eli textuurifiltteröinti ottaa kolmiulotteisuuden huomioon)
http://www.tweaktown.com/guides/601/the_simple_antialiasing_and_anisotropic_guide/
Meinaatko..Mniska sanoi:paneppa graffoista directX9 asetukset niin johan nyppii