Call of Duty 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Kyllähän se ihan mukavasti toimii tolla dx9:lläkin vaikka mulla ei mitään kovin raskasta rautaa olekaan.

Sempron 3100@2000Mhz, 512Mb/400Mhz ja Radeon 9600xt 560/350Mhz.

Netti on väärällään nyt valitusta kuinka raskas peli on, parhaillakin korteilla joutuu laskemaan resoa ja asetuksia saadakseen verkkopeliin riittävän 40-50fps.

No peli on kuitenkin sen verta hyvä että kaipa tuo mennöö.

Nettipelinä en ole pelannut mutta yksinpelinä toimii pätkimättä kovilla graf asetuksilla ja 4x AA. Korttina Asustek 6800LE Modattu pixel unit 8@12 vertex 4@6 ja kellot Core 300@380 muistit 700@800. Prossuna A64 3700+ vakiona, ja molemmissa, kortissa ja prossussa zalmanit kiinni. DDR400 muistia on 1.5 Gigaa.

Dietka sanoi:
Nettipelinä en ole pelannut mutta yksinpelinä toimii pätkimättä kovilla graf asetuksilla ja 4x AA. Korttina Asustek 6800LE Modattu pixel unit 8@12 vertex 4@6 ja kellot Core 300@380 muistit 700@800. Prossuna A64 3700+ vakiona, ja molemmissa, kortissa ja prossussa zalmanit kiinni. DDR400 muistia on 1.5 Gigaa.
Täysillä grafiikoilla ja texturet ja resot tapissa 4xAA eikä pätkiny ollenkaan.
EDIÄ: tuota aikaisempaa viestiä en pystynyt editoimaan niin siksi quotena.

aika suuri pettymys ainakin mulle.. En huomaa ekaan codiin mitään eroa ja yksinpelikampanja on todella julmaa putkijuoksua. En tiedä onko mulla jotkut asetukset sormillaan mutta ensimmäistäkään pisaraa verta en ole nähnyt koko pelin aikana.

Tuntuu että aika on jättänyt codin moottorista. Ei tunnu oikein miltään esim. fearin jälkeen..

eikä tuo nyt todellakana oo mikään raskas! Yksinpeli pyörii mulla ihan täydellisesti kohtalaisen hyvilla resoilla.. Xp3000, 1GB, gf4 ti4200

metalman sanoi:
aika suuri pettymys ainakin mulle.. En huomaa ekaan codiin mitään eroa ja yksinpelikampanja on todella julmaa putkijuoksua. En tiedä onko mulla jotkut asetukset sormillaan mutta ensimmäistäkään pisaraa verta en ole nähnyt koko pelin aikana.

Tuntuu että aika on jättänyt codin moottorista. Ei tunnu oikein miltään esim. fearin jälkeen..

eikä tuo nyt todellakana oo mikään raskas! Yksinpeli pyörii mulla ihan täydellisesti kohtalaisen hyvilla resoilla.. Xp3000, 1GB, gf4 ti4200

Jep ja taitaapi pyöriä directx 7 tilassa näyttiksesi vuoksi vakiona. DX9 sitten kyykyttääkin kaikki koneet. Mutta ei siitä sen enmpiä olen jo foorumeilta vahvistanut ettei kyseessä ole vaan mun ongelma :lol2:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
yksinpeli ekoissa ja tässä on tylsää putkihomoräiskintää, ärsyttävä tekijä on myös rauhallisen musiikin soiminen taustalla (varmaan joku moraaliefekti ettei kaikista tulis kylmiä tappajia).
nettipeli onkin tämän pelin suola.
cod2:ssa ärsyttää eniten käskyjen ja nappien muuttuminen yksinkertaisempaan, peli tuntuu tosi hitaalta kun sprinttikin on poistettu. eniten ihmettelen hyvin toiminutta aseiden vaihtoa ja kranaattien käyttöä - tuossa on menty kyllä väärään suuntaa.
tuntuu että peliä on yksinkertaistettu, no good.

toivottavasti pelintekijät huomaisivat tämän ja tekisivät pian jatko-osan jossa palattaisiin vanhoihin ohjauksiin.

Ihan uskomattoman siisti grafiikka! Kyllä on tultu taas eteenpäin sitten eka osan. Suht ok pyörii 1024x768 ja anti-aliaising x 2. Koneena p4 2,8, 1Gb RAM, Geforce 6600GT. Välillä kun on paljon toimintaa ruudulla ni saattaa pikkusen tökkiä näillä asetuksilla.

Perkele pitäs kokoajan olla ostamassa uutta näytönohjainta. Mutta kyllä vaikuttaa hienolta tää peli.

Onhan tuo aikamoinen tehosyöppö :)
tupla 7800 (tosin näyttikset ei oikein toimi yhdessä, mutta kokeilin silti ) ja X2 prossulla ei saanut ihan fps:ää pyörimään tasaisena..
Pelihän on suoraa putkea, tekoäly on Peetä (oma mielipide).. moninpeli ihan ok, mutta ei mikään erikoinen tekele..
pelaa muutaman kerran läpi (helpoin ja vaikein taso)..
Jos et ole pelannut ykköstä niin kokeile tätä..
Seuraavaksi odotetaan sitä S.T.A.L.K.E.Ria..
arvosana 7 yksinpeli, moninpeli 8, grafiikat 10 ja tekoäly 5

Just äsken sain pelin asennettua ja voi :worship:
Vaik on vaan 2500+, radeon 9200, 512 mb ni hyvin pyörii, ei nyi olleskaan eli ilmeisesti se vika oli siinä demossa.
Nyt meneekin koko loppuilta ja seuraavat pari viikkoa ihan :eek: :D

Anti Alliance on sitä että kun katsot esim. jotain kaidetta pelissä niin se näkyy sellasena portaisena ja kaikki terävät reunat ym ym on sellasta sahalaitaa ilman AA. AF tais olla joku sellanen että ilman sitä näkee vähemmän edessäpäin olevaa ja kun laittaa ne päälle niin näkee esim pidemmän matkan päässä olevia rakennuksia. Tai jotain tonnepäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom