Call of Duty 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mielestäni ehdottomasti parhaan FPS pelin jatko-osa kyseessä. Tulee vieläkin pelailtua alkuperästä COD:ia pari kertaa viikossa(siis verkossa tietty).
COD 2 koko versio julkaistaan viissiin marraskuun alusta heti.

Tänään julkaistiin pelistä demo. Voit ladata sen esim täältä:

http://callofduty.filefront.com/

Nyt odottelen vesi kielellä jotta filu olis jo koneella :hyper: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: .
Toivottavasti toimii mun masiinalla mukavasti:), muuten on koneen päivitys eessä.

Mun odotukset on ainekin taivaissa, entäs sulla?

Edit: Valuupa tiedosto hitaasti.. :(

Jahas heti tuli ongelmia, peli ei tunnu pyörivän ei sitten millään. Vaikka asetukset olivat minimissään ja resoluutio 800*600 niin jöppii... Ja koneena mulla on amd 3500/ 1Gig / 6800 ultra

Huomasin että jos valikosta kytkee päälle "force directx 7" niin framerate pomppaa taivaisiin vaikka kaikki mahdollinen herkku on päällä, siinä vaan menettää directx 9 efektit...

Toivottavasti tämä korjataan ennen julkaisua, eihän se nyt näin raskas voi olla kun graffat ei kuitenkaan ole hääppöset :eek:

hmmm. hassulta kuulostaa ettei tolla koneella pyöri kun mulla se toimii hienosti läppärissä. Resona on 1024*768. kone 64bit 3000+/512/GeForce FX Go 5700,64mb. Ootko kokeillu options, optimal system settings?

fofo sanoi:
hmmm. hassulta kuulostaa ettei tolla koneella pyöri kun mulla se toimii hienosti läppärissä. Resona on 1024*768. kone 64bit 3000+/512/GeForce FX Go 5700,64mb. Ootko kokeillu options, optimal system settings?

Jep, se läväyttää mulle 800*600 ja kaikki minimiin, silti ollaan jossain 30 fps paikkeilla.... :(

Löysin googlettamalla reilusti valitusta samasta aiheesta, saapi nähdä nyt sitten. Ettei vaan olisi esim joku yhteensopivuusongelma, joka korjautuu ajuripäivityksen myötä tai jotain..

edit: laitetaas tosta scrshottia. Asetukset ovat 1600*1200 8*AF 4*AA eli kaikki herkut päällä. (DX9 pyörii huonosti vaikka laskisi kaiken minimiin)
Framet näkyy oikeessa ylänurkassa.

Directx9

Directx7

Jaahas, peli itsessään pyörii hyvin, mutta taivas oli sellainen "ruutumatto".... Ihan mukavaa putkijuoksumättöä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ui juma että oli hieno. Kyllähän tuosta tulee pakko-ostos hamassa tulevaisuudessa, moninpelidemo olisi vielä hieno saada, saisi vähän infoa haastaako tuo DOD:ia moninpelikähinöissä.

Pyranha sanoi:
edit: laitetaas tosta scrshottia. Asetukset ovat 1600*1200 8*AF 4*AA eli kaikki herkut päällä. (DX9 pyörii huonosti vaikka laskisi kaiken minimiin)
Framet näkyy oikeessa ylänurkassa.
Directx9
Directx7
Miten ihmeessä nuo liput näyttävät noin sotkuisilta DX9:lla vai onko se jotakin motionblurria?

teemupii sanoi:
Miten ihmeessä nuo liput näyttävät noin sotkuisilta DX9:lla vai onko se jotakin motionblurria?

Kaikki textuurit on paskaa demossa kun käyttää DX9. Toivottavasti kaikki kunnossa julkaisussa, tosin nykyään on tapanu ollut betoja myydä kun on niin kiire....

Pyranha sanoi:
Jep, se läväyttää mulle 800*600 ja kaikki minimiin, silti ollaan jossain 30 fps paikkeilla.... :(

Nii-in. Ite oon huomennu monessa pelissä, että jos pistää liian huonot asetukset suhteessa koneeseen niin pätkii ja pahasti. F.e.a.r pätki simona kun oli 800x600, mutta kun pisti isommaksi niin jo toimi ilosesti. Eli kokeile ihmeessä paremmilla grafiikoilla(ellet ole kokeillu jo.)

teemupii sanoi:
Tuolla näyttäs screenshotit varsin mallikkailta ja luultavasti DX9:lla otettuina.

http://www.gamespot.com/pc/action/callofduty2/screenindex.html

Jep, ovat varmaan pelintekijöiden ottamia (ja shoppaamia, usein siis pikkusen fixailtuja), eivätkä demosta.

Mä olen nyt kokeillu kaiken mahollisen ja asetukset laidasta laitaan, no olen valmis pelaamaan sitä DX7:llakin, varmaan moni vanhan koneen omaava joutuu kuitenkin.

Jumaliste että näyttää hyvältä!! :kuola:
Varmaan pikkusen helmi peli, viä kun pääsis pois intistä että olis aikaakin pelata tota. :evil:
Onkohan nettipeliin tullu paljonkin uutta...? Edellistäkin CODia jauhoin varmaan 100 000 000 tuntia, niin pelottaa oikein että mitä tästä seuraa.. :rolleyes:

Onhan tätä odotettu kuin kuuta nousevaa! Ykkösosa oli kyllä mielestäni paras yksinpelinä pelattava fps- peli pitkiin aikoihin. :rock: :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom