CAGE 31 HELSINKI 19.9.2015

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suvilta vähän heikko esitys ehkä. Höh.

OT: Haha, kuka random oli valmiiks keso pystyssä kun huomas että kohta kamera kuvaa. :D :D

Olipa sähäkkä tsekki. Ei minun mielestäni ollut mitään aihetta split decisioniin, eka erä ehkä Salmimiehelle, mutta kaks vikaa selvästi tsekille. Kehittynyt Suvi kuitenkin on, nyt oli toimintaa jo kehässä. Matsi Carlaa vastaan keväällä oli sanalla sanoen tylsä, mutta nyt oli vähän jo parempi meininki. Hyvä näin.

Anna Abreu väliajalla haastiksessä, m'kay.

No nyt oli kyllä melko vauhdikas matsi.
Hieno comeback, ainakin ulkoisesti näytti Nurminen olevan helisemässä.

Hyvä lähetys 10€ arvone.
Helposti.

Just meinasin kirjoittaa ja ihmetellä, että onko Aleksi mennyt taaksepäin kaikessa sitten viime matsin? Noh, voitto mikä voitto hyvällä comebackillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienosti oteltu. Erilainen lopetus. :D

Jamballa Suomen ensimmäinen Von Flue kuristus? :D
"Winner by... *pause*... side choke."
Vissiin toi Von Flue kuitenkaan kovin yleisesti tunnettu. :D

No joo, se Anna Abreu oli vähän random mutta varmasti vähän semmonen "yleisesti kiinnostava". Nyt kuitenkin Edis Tatli haastiksessa, ihan mukava lisä.
Ylipäätään nää cageside systeemit välissä on hyvä homma.

No nyt on paha aukko SuomiMMA tietämyksessä! :D Jamba on legenda jo nyt... Tsekkaa tubesta edellinen matsi James Penningtonia vastaan.

No mulle tuli heti sellanen olo, että missähän perseessä mä olen päätäni pitäny! :D Täytyy kyl tsekkaa.

Aaah, Rafi. Vitsit mä tykkään Rafin liikkeestä, jännittää. Toivottavasti hoitaa tuttuun tyyliin homman kotiin.

Edit. Aaaww, Patchezkin tullu tsemppaan Kaarelan ja Kolehmaisen lisäksi.

Pieni ihme jos nyt ei subi irtoo.

Ei kyllä muuta odottanut. :D

Rafael Domingos by RNC round 1, aika 3:00.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom