Reynolds oli hyvä vastustaja nimenomaan siksi että Kuivanen oli hävinnyt tälle aiemmin. Nyt tuli ainakin selväksi että Kuivanen on selvästi parempi ottelija kuin Reynolds ja edellinen oli työtapaturma. Totaalinen dominointi oli tältä kannalta jopa parempi kuin nopea lopetus olisi ollut.
Itse olin ihan tyytyväinen Kuivasen esitykseen ja mielestäni se on UFC-tasoa ihan selvästi. Siellä on runsaasti selkeästi huonompiakin ukkoja. Mihinkään mestaruusotteluihin tai edes TOP10:een Kuivanen ei varmasti ole menossa. Mutta sellainen tulevaisuus että joskus loppuvuonna 2016 UFC:hen ja siellä 3-4 vuoden ura välillä voittaen ja välillä häviten, otellen välillä alakortilla ja joskus ehkä ihan pääkortillakin on varmasti realistista. Uran lopetus 36-vuotiaana UFC-rekordilla 5-6-0 ja siitä valmennushommiin kuulostaisi oikein hyvältä.
Ei kaikki suomalaiset NHL-pelaajatkaan ole Teemu Selänteitä.
Olin just tulossa kirjoittamaan oikeastaan ihan samaa, että Kuivasen paremmuudesta ei jäänyt epäselvää ja edellisen tappion voi hyvällä syyllä ajatella olleen työtapaturma. Epäselväksi jäi oikeastaan vain se oliko tossa enemmän Kuivasen hyvyyttä vai Reynoldsin huonoutta? Vissiin vähän molempia. Myös Kuivasen mahdollisen UFC-uran näen samalla lailla kuin Andy. Nyt vaan mahdollisimman kovia vastustajia, jonkun tarpeeksi kovan lopetuksen jälkeen jo yksi voitto voisi riittää, että UFC:stä voitaisiin taas ruveta puhumaan. Hyppypolvimies näyttää matsanneen ahkerasti ja miksei hänestäkin voisi ottaa revanssin. Hassua että näköjään sai maistaa omaa läkettään heti seuraavassa matsissa Kuivasen voiton jälkeen. http://www.sherdog.com/fighter/Dakota-Cochrane-48554